آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 17 اسفند 1402

قالیشویی قیطریه |22553767|☎📞

در صورتی که شما هم به دنبال قالیشویی قیطریه هستید و نمی‌دانید که کدام قالیشویی خدمات بهتر و سریع‌تری را ارائه می‌کند، این مطلب برای شماست. قالیشویی پاکمهر به عنوان بهترین قالیشویی در شمال تهران شناخته می‌شود اما دلیل این محبوبیت چیست؟ با ما همراه باشید تا خدمات و ویژگی‌های بهترین قالیشویی قیطریه را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های بهترین قالیشویی قیطریه

قالیشویی پاکمهر تمامی خواسته‌های شما را برای شست و شوی فرش و تمام لوازم جانبی دیگر و حتی ترمیم و رفو فرش را به ایده‌آل‌ترین شکل ممکن پاسخ خواهد داد. در ادامه با ویژگی‌های این قالیشویی قیطریه آشنا خواهیم شد.

سابقه درخشان

یکی از راه‌های تشخیص اعتبار یک مرکز قالیشویی در نیاوران این است که سوابق آن مرکز را بررسی کنید. قالیشویی پاکمهر مفتخر است که نزدیک به دو دهه در خدمت ساکنین شهر بزرگ تهران بوده است. قالیشویی قیطریه پاکمهر همواره هدف خود را بر بهبود خدمت رسانی و ارائه تعرفه‌های مناسب قرار داده است.

رضایت حداکثری مشتریان از قالیشویی قیطریه

علاوه بر سال‌های تجربه، میزان رضایت مشتریان قبلی نیز حائز اهمیت است. پاک مهر به لطف مشتریان عزیز و وفادار خود توانسته به عنوان قالیشویی در محدوده قیطریه، ۹۸ درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. این رقم نشانگر آن است که تنها رسالت ما در قالی‌شویی تجریش کیفیت خدمات و تعهد به مسئولیت‌ها می‌باشد.

استفاده از تجهیزات پیشرفته

قالیشویی قیطریه پاکمر مجهز به آخرین تکنولوژی دستگاه‌های شست و شو و بسته‌بندی فرش‌ها می‌باشد. به کمک این تجهیزات دیگر خبری از روش‌های سنتی که باعث آسیب رساندن به بافت فرش می‌شد، نخواهد بود. تمام فرایند شست و شوی فرش‌ها تا آخرین مرحله یعنی بسته‌بندی فرش‌های شسته شده به صورت کاملاً اتوماتیک و حرفه‌ای انجام خواهد شد.

استفاده از مواد شوینده با کیفیتقالیشویی قیطریه

در قالیشویی قیطریه پاکمهر علاوه بر تمیزی و از بین رفتن باکتری‌ها حفظ سلامت فرش‌ها نیز در اولویت است. به همین دلیل برای تمامی روش‌های شستشو از بهترین مواد شوینده خارجی استفاده می‌شود تا به صورت عمقی تمامی آلودگی‌ها زدوده و عمر مفید فرش شما حفظ شود.

ارائه انواع خدمات قالیشویی قیطریه

شاید شما هم تصور کنید که قالیشویی پاکمهر تنها قادر به شست و شوی فرش‌های شماست. اما باید بگوییم که هر آنچه که شما از یک قالیشویی انتظار دارید، در قالیشویی قیطریه پاکمهر مرتفع خواهد شد.

قالیشویی پاکمهر علاوه بر شست و شوی انواع فرش‌های ماشینی و دست بافت آماده خدمت رسانی در زمینه شست و شوی انواع کفپوش، موکت، تابلو فرش، مبلمان میز و صندلی ناهارخوری می‌باشد. از سوی دیگر در صورتی که فرش‌های شما در اثر اتفاقات غیر منتظره و یا گذر زمان دچار فرسودگی سوختگی و یا پارگی شده باشند، می‌توانید به کمک دستان هنرمند متخصصین روفوی فرش در مرکز تخصصی پاکمهر فرش خود را همانند روز اول ترمیم کنید.

 

عضو رسمی اتحادیه قالیشویان

قالیشویی پاکمهر دارای تمامی مجوزهای رسمی برای فعالیت در عرصه قالیشویی می‌باشد. شاید در نگاه اول متوجه اهمیت این موضوع نشوید اما باید بگوییم که در وهله اول این مجوزها باعث می‌شوند که در صورت بروز مشکلات احتمالی به سادگی بتوانید حقوق خود را باز پس گیرید. اما در درجه دوم این عضویت در اتحادیه باعث می‌شود که قالی شویی تمام تعرفه‌های خدمات خود را بر اساس نرخ مصوب قیمت گذاری نماید که در نهایت شما عزیزان بتوانید خدمات را با قیمتی منصفانه در اختیار داشته باشید.

تعهد به زمان

برای اغلب ما این اتفاق پیش آمده که کارخانه قالیشویی برای تحویل فرش‌ها به زمان اعلام شده پایبند نوده‌اند. ما در قالیشویی قیطریه پاکمهر این ضمانت را به شما می‌دهیم که در زمان مشخص شده خدمات خود را با بهترین کیفیت تحویل خواهید گرفت. حتی در روزهای پرمشغله سال مانند ایام خانه تکانی پیش از نوروز و یا ابتدای فصل تابستان، هیچگونه بدقولی از سمت پاکمهر صورت نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که تمامی خدمات پاکمهر قابل ارائه عرض ۴۸ ساعت کاری می‌باشد و کیفیت و سرعت را در کنار هم تجربه خواهید کرد.

فراهم کردن ثبت سفارش به صورت اینترنتی در قالیشویی قیطریه

قالیشویی قیطریه پاکمهر این سرویس را برای شما ساکنین شهر تهران فراهم کرده تا بتوانید تنها با ورود به وب سایت رسمی پاکمهر سفارشات خود را ثبت نمایید. در صفحه ثبت سفارش شما باید تعداد فرش‌ها و نوع خدماتی که قصد استفاده از آنها را دارید، مشخص کنید و تاریخ و بازه زمانی جمع آوری فرش‌ها را تعیین نمایید.

با این کار دیگر نیازی نیست تا ساعت‌ها در منزل منتظر بمانید؛ زیرا کارشناسان پاکمهر در همان تاریخ و بازه زمانی به آدرس ثبت شده مراجعه خواهند کرد. شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره تماس درج شده نیز برای ثبت سفارش استفاده کنید. تعداد کارشناسان پاسخگویی تلفن و خطوط آزاد به نحوی است که شما عزیزان بدون صرف زمان در صف انتظار، مستقیماً به کارشناسان متصل شوید و علاوه بر ثبت سفارش از مشاوره رایگان در خصوص استفاده از خدمات بهره‌مند شوید.

ارائه سرویس به مناطق ۲۲گانه تهران

اگر در منطقه‌ای به جز قیطریه ساکن هستید، نیازی نیست که برای شستشوی فرش‌های خود نگران باشید. قالیشویی پاکمهر به مدد شعب گسترده در جای جای تهران این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از هر کجای این شهر بزرگ از خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه قالیشویی پاکمهر بهره‌مند شوید. تنها کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی با ما در ارتباط باشید.

امکان استفاده از روش‌های مختلف شستشو

همانطور که می‌دانید هر فرش با توجه به نوع بافت جنس نخ و حساسیت مخصوص به خود نیازمند روشی متفاوت برای شست و شو می‌باشد. در قالیشویی پاکمهر برای حل این مسئله روش‌های متفاوتی برای شست و شوی فرش‌ها در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال شست و شوی معمولی، اعلاشور و شامپو شور در این مرکز ارائه می‌شود که هر یک هزینه متفاوتی را شامل خواهند شد. در صورتی که نمی‌دانید کدام روش برای شما مناسب‌تر است، بهتر است با کارشناسان پاکمهر موضوع خود را مطرح کنید. مشاورین ما به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با بودجه‌ای معقول بهترین انتخاب را داشته باشید.

مطالب مرتبط

آیا تا به حال نام قالیشویی در منطقه قیطریه به گوشتان خورده است؟ اگر ساکن این منطقه یا مناطق اطراف آن هستید احتمالا این قالیشویی را می‌شناسید. قالیشویی در منطقه قیطریه که یکی از شعبات قالیشویی پاکمهر است، خدمات اختصاصی قالیشویی را ارائه می‌دهد. منظور از خدمات اختصاصی، خدمات شست و شو و نیز خدماتی […] ...

11 دی 1402
ادامه مطلب

آشنایی با یک قالیشویی نزدیک قیطریه که از کیفیت بالای خدمات برخوردار باشد، می‌تواند خیال شما را از بابت شست و شوی تمیز قالی‌ها راحت کند. اما کدام قالیشویی نزدیک قیطریه کیفیت بالایی را در خدمات خود ارائه می‌دهد؟ شاید پاسخ این سوال برای شما اهالی منطقه نزدیک قیطریه کمی سخت باشد؛ اما ما قصد […] ...

15 مرداد 1402
ادامه مطلب

امروزه قالیشویی‌های بسیاری در تهران و دیگر شهر‌ها هستند که خدماتی مناسب و خاص به مشتریان خود ارائه می‌دهند که با اعتماد به آن‌ها پشیمان نخواهید شد. اما انتخاب بهترین مرکز در بین این قالیشویی‌ها نیاز به تخصص و تجربیات دارد؛ اگر شما تجربیاتی در انتخاب قالیشویی ندارید نیز تنها کافی است درباره مزایا و […] ...

25 بهمن 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر محدوده قیطریه : قیطریه یکی از محله های به نام در منطقه یک شهرداری تهران است سابقه این محل در گذشته به مراتع و مناطق کشاورزی میرسد اما بعد از انقلاب57 رونق و توسعه چشم گیری به خود گرفته، اصلی ترین خیابان در این محله خیابان قیطریه است که یکی از بزرگترین […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.