آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 19 بهمن 1401

مجهزترین قالیشویی در تجریش|22556737|☎📞

قالیشویی در تجریش:

در شمالی ترین منطقه تهران که منطقه یک شهرداری محسوب می شود محله پل تجریش یا میدان تجریش امروزی قرار دارد. در شمال این میدان محله دربند و خیابان طویل ولیعصر در جنوب آن هستند و همچنین میدان قدس و خیابان دکتر شریعتی در شرق میدان تجریش واقع شده است.امروز این میدان علارقم گذشته که محله ای خلوت بوده یکی از پر تردد ترین و شلوغ ترین میادین تهران به شمار می آید. پاکمهر به عنوان شناخته شده ترین قالیشویی در تجریش با بیش از 15 سال فعالیت در این محله و حومه آن به شستشوی فرش، موکت و مبلمان ساکنین تجریش میپردازد.

از آنجایی که میدان تجریش و بالاتر از آن که محله دربند و سربند میباشد دارای ناهمواری و گاها شیب تندی دارد اغلب قالیشویی ها از پوشش دهی و ارائه خدمات به این نقاط منصرف می شوند ، ولی قالی شویی پاکمهر بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای همشهریان ساکن در این محلات عرض می دارد.

قالیشویی پاکمهر یکی از شاخص ترین قالیشویی های تهران است که تحت حمایت و نظر اتحادیه قالیشویان تهران می باشد و در نزدیکی میدان تجریش شعبه فعال دارد و توانایی ارائه برترین خدمات قالیشویی را اعم از شستشوی فرش های دستی و ماشینی، خدمات رنگبرداری فرش دستی و پکیج کامل رفوء برای فرش های ماشینی و دستی و همینطور مبل شویی و موکت در محل را دارا می باشد.

کارخانه قالیشویی شرکت بزرگ پاک مهر:

 

قالیشویی در تجریشقالیشویی در ولنجک

خدمات شستشو؛ شست وشوی انواع فرش ماشینی ایرانی و خارجی(نخ پشمی و پنبه ای، گل ابریشم، اسپرت، ترک ، قیطران و…)

همچنین؛ شستشوی انواع فرش های دستبافت (کاشان، نائین، کرمان، کاشمر، مشهد، تبریز ماهی و تمام ابریشم، فرشهای اصفهان و صادراتی و….)

خدمات رفوء( رنگ برداری فرش دستی، ریشه زنی ماشینی و دستی، متقالدوزی، تور دوزی، شیرازه دوزی ، چرم دوزی، بافت و پرداخت نقاط سوخته فرش، رفع عیوب پوسیدگی و پارگی ، قلمکاری فرشهای دستی و فرش اکرولیک ماشینی، دارکشی و….)

قالیشویی در ولنجک:

محله ولنجک یکی دیگر از مناطقی است که تحت پوشش قالیشویی پاکمهر قرار دارد؛ تمامی ساکنین این محل می‌توانند با مراجعه به قالیشویی پاکمهر فرش‌های خود را مورد شستشو قرار دهند. افراد بسیاری هستند که برای شستشوی فرش‌های گران قیمت خود به دنبال بهترین قالیشویی در ولنجک هستند و حساسیتی در انتخاب قالیشویی دارند. علت این حساسیت ارزش مادی و معنوی فرش‌ها به خصوص در این بازه زمانی که قیمت فرش بسیار افزایش یافته است.

مطالب مرتبط

زمانی که نام قالیشویی نزدیک تجریش می‌تید، چه انتظاراتی در ذهن شما شکل می‌گیرند؟ خدمات با کیفیت، قیمت منصفانه، تجهیزات به‌روز، استفاده از مواد شوینده خارجی، سرعت بالا در تحویل و …؟؟؟ تمامی این انتظارات شما در قالیشویی نزدیک تجریش پاک مهر محقق خواهند شد. با ما همراه باشید تا خدمات و ویژگی‌های این قالیشویی […] ...

24 بهمن 1402
ادامه مطلب

تجریش یکی از مناطقی است که بیشترین قالیشویی‌ها در آن فعالیت دارند. تمامی این قالیشویی‌ها با تبلیغات گسترده‌ای که انجام می‌دهند با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند و تشخیص بهترین آن‌ها کار دشواری به شمار می‌رود. تمامی قالیشویی‌های موجود در تجریش از تمامی لحاظ تایید شده نیستند و نمی‌توان به راحتی اعتماد کرد و فرش‌های خود […] ...

13 بهمن 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.