آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 دی 1402

قالیشویی در منطقه قیطریه |22553767|☎📞

آیا تا به حال نام قالیشویی در منطقه قیطریه به گوشتان خورده است؟ اگر ساکن این منطقه یا مناطق اطراف آن هستید احتمالا این قالیشویی را می‌شناسید. قالیشویی در منطقه قیطریه که یکی از شعبات قالیشویی پاکمهر است، خدمات اختصاصی قالیشویی را ارائه می‌دهد. منظور از خدمات اختصاصی، خدمات شست و شو و نیز خدماتی است که نمونه آن ممکن است در بسیاری از قالیشویی‌ها دیده نشود. اهالی این منطقه و نیز کسانی که به دنبال قالیشویی در شریعتی هستند می‌توانند از خدمات این شعبه استفاده کنند. اما خدمات این قالیشویی چیست؟ ما در اینجا به برخی از این خدمات پرداخته‌ایم.

خدماتی که قالیشویی در منطقه قیطریه ارائه می‌دهد.

به طور کلی خدمات قالیشویی در چیذر یا همان منطقه قیطریه شامل خدمات تخصصی همچون خدمات تعمیرات مربوط به قالی است. خدمات عمومی این قالیشویی نیز شامل شست و شو است. اما برخی از خدمات و یا ویژگی‌های شست و شو نیز به طور اختصاصی ارائه می‌شوند. قالیشویی قیطریه که می‌توان آن را قالیشویی در شمال تهران نیز دانست از ویژگی‌های متمایزی همچون مشتری مداری نیز برخوردار است.

خدمات اختصاصی

یکی از بهترین و اختصاصی‌ترین خدمات قالیشویی در منطقه قیطریه، خدمات تعمیر است. در حال حاضر قالیشویی‌های متعددی خدمات شست و شو را با کیفیت مناسب ارائه می‌دهند؛ اما فاقد خدمات تعمیر هستند. اما در قالیشویی منطقه قیطریه علاوه بر خدمات شست و شو، انواع تعمیرات نیز با تخصص بالا ارائه می‌شود. خدمات تعمیر شامل موارد زیر است:

تعمیر شیرازه

شیرازه یا همان قسمت‌های طولی و کناری قالی، نقش مهمی در استحکام قالی و حتی زیبایی آن دارند. بنابراین اگر شیرازه قالی آسیب ببیند، استحکام و ظاهر قالی شما دچار مشکل می‌شود. اما با خدمات تعمیر شیرازه قالیشویی در منطقه قیطریه می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

رنگبرداری

برخی از قالی‌ها به دلیل نوع الیاف به کار رفته در آن‌ها مستعد آسیب‌هایی همچون به هم‌ریختگی رنگ‌ها هستند. اگر قالی شما نیز دچار این مشکل شده است می‌توانید با رنگ‌برداری آن را حل کنید.

ریشه زنی

تعمیرات ریشه زنی همانطور که از نام آن مشخص است مختص تعمیر ریشه‌های قالی است.

قلم زنی

تعمیرات قلم زنی در واقع فرآیند یکسان‌سازی رنگ‌های قالی است. در مواردی که قالی شما دچار تناقض رنگ شده باشد یعنی قسمتی از آن کمرنگ و قسمتی دیگر پررنگ‌تر باشد می‌توانید از قلم زنی استفاده کنید.

دارکشی

از دارکشی معمولا برای رفع کجی قالی استفاده می‌شود. برخی از قالی‌ها بعد از مدتی استفاده، حالت کجی پیدا می‌کنند. شما می‌توانید این مشکل را از طریق دارکشی برطرف کنید.

رفوگری

پارگی یا پوسیده شدن قالی نیز یک آسیب شایع در قالی‌ها است که معمولا ظاهر و ارزش قالی شما را نصف می‌کند. اما با رفوگری می‌توانید قالی‌های خود را مانند روز اول آن نو کنید.

قالیشویی در منطقه قیطریه

خدمات شست و شو

شست و شو در قالیشویی منطقه قیطریه تقریبا مشابه شست و شو در بسیاری از قالیشویی‌ها است؛ اما کیفیت آن به شکلی متفاوت عرضه می‌شود. این ویژگی به دلیل آن است که در این قالیشویی از دستگاه‌های بسیار پیشرفته استفاده می‌شود. دستگاه‌های قالیشویی در منطقه قیطریه، دستگاه‌هایی به‌روز هستند که تمام مراحل شست و شو اعم از آبگیری و خشک کردن را به طور کامل انجام می‌دهند.

گذشته از این موضوع، شست و شوی باکیفیت در قالیشویی قیطریه اهمیت زیادی دارد. این قالیشویی حتی به حساسیت‌های اعتقادی شما از جمله شست و شوی شرعی نیز ارزش زیادی قائل است. بنابراین فرآیند شست و شو در این قالیشویی با آبگیری کامل قالی‌ها همراه است. اما مراحل و یا نحوه شست و شوی قالیشویی در منطقه قیطریه چگونه است؟ پاسخ این است که قالی‌ها در این قالیشویی به دو روش ساده و پیشرفته شسته می‌شوند.

شست و شوی ساده

منظور از شست و شوی ساده، شستن قالی‌ها در یک مرتبه است. این شست و شو مختص قالی‌های عادی است و معمولا در مورد اکثر قالی‌ها از این روش استفاده می‌شود. در شست و شوی ساده یا عادی، قالی‌ها مراحل زیر را طی می‌کنند:

  • گردگیری
  • خیس شدن قالی‌ها
  • استفاده از شوینده‌ها
  • آبگیری
  • خشک کردن

شست و شوی پیشرفته

روش دوم و یا پیشرفته شست و شوی قالیشویی در منطقه قیطریه، شست و شوی پیشرفته است. این روش نیز تقریبا همان روش شست و شوی عادی است. با این تفاوت که مراحل شست و شو ممکن است چندین بار تکرار شوند تا قالی‌ها به نهایت تمیزی برسند. روش شست و شوی پیشرفته در مورد قالی‌هایی که بسیار کثیف هستند استفاده می‌شود.

استریلیزه کردن قالی‌ها

در قالیشویی منطقه قیطریه، علاوه بر شست و شو مرحله استریلیزه کردن نیز انجام می‌شود. استریلیزه قالی‌ها برای آن است که قالی‌ها فاقد عوامل بیماری‌زا باشند. همانطور که می‌دانید قالی‌ها نیز می‌توانند عامل انتقال بیماری‌ها باشند.

شست و شوی انواع کفوش‌ها

در قالیشویی منطقه قیطریه علاوه بر شست و شوی انواع قالی‌ها، شست و شوی کفپوش‌های مختلف، مبلمان، تابلوفرش‌ها، پتو و…. نیز با همان کیفیت شست و شوی قالی‌ها عرضه می‌شود.

مشتری مداری

قالیشویی در منطقه قیطریه تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا شما شهروندان رضایت کامل را از خدمات ارائه شده داشته باشید. از شست و شوی شرعی گرفته تا ایجاد راه‌های ارتباطی آسان و گسترده و نیز توجه به سفارشات شما در هر روز و ماهی از سال. بر این اساس قالیشویی قیطریه اصول خود را بر پایه سرعت و نظم قرار داده است تا شما بتوانید قالی‌های خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. علاوه بر این راه‌هایی را جهت انعکاس انتقادات و پیشنهادات شما ایجاد کرده است تا در صورتی که کیفیت خدمات مورد رضایت شما نبود بتوانید آن را با مجموعه پاکمهر در میان بگذارید.

همچنین قالیشویی در منطقه قیطریه، خدمات خود را با قیمت‌های کاملا مناسب عرضه می‌کند تا همه شما فارغ از هر جایگاه اقتصادی بتوانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید. در نهایت آنکه قالیشویی در منطقه قیطریه تنها یکی از شعبه‌های پاکمهر است. پاکمهر در راستای توجه به زمان شما، شعبات متعددی را در مناطق 22گانه تهران ایجاد کرده است تا دسترسی سریع و آسان شما در هر منطقه از تهران فراهم شود.

سخن نهایی قالیشویی در منطقه قیطریه

قالیشویی در منطقه قیطریه مانند سایر شعبات پاکمهر خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌کند. این ویژگی حتی در زمان جمع آوری و تحویل قالی‌ها نیز مشاهده می‌شود. چنانچه در زمان جمع آوری، قالی‌ها به صورت لول شده و با احتیاط و نظم بالا به محل شست و شو منتقل می‌شوند و بعد از شست و شو نیز به همان شکل و در کاوری مخصوص پاکمهر تحویل شما می‌شوند. با توجه به این ویژگی‌ها شعار ما این است که با پاکمهر در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید.

مطالب مرتبط

در صورتی که شما هم به دنبال قالیشویی قیطریه هستید و نمی‌دانید که کدام قالیشویی خدمات بهتر و سریع‌تری را ارائه می‌کند، این مطلب برای شماست. قالیشویی پاکمهر به عنوان بهترین قالیشویی در شمال تهران شناخته می‌شود اما دلیل این محبوبیت چیست؟ با ما همراه باشید تا خدمات و ویژگی‌های بهترین قالیشویی قیطریه را به […] ...

17 اسفند 1402
ادامه مطلب

آشنایی با یک قالیشویی نزدیک قیطریه که از کیفیت بالای خدمات برخوردار باشد، می‌تواند خیال شما را از بابت شست و شوی تمیز قالی‌ها راحت کند. اما کدام قالیشویی نزدیک قیطریه کیفیت بالایی را در خدمات خود ارائه می‌دهد؟ شاید پاسخ این سوال برای شما اهالی منطقه نزدیک قیطریه کمی سخت باشد؛ اما ما قصد […] ...

15 مرداد 1402
ادامه مطلب

امروزه قالیشویی‌های بسیاری در تهران و دیگر شهر‌ها هستند که خدماتی مناسب و خاص به مشتریان خود ارائه می‌دهند که با اعتماد به آن‌ها پشیمان نخواهید شد. اما انتخاب بهترین مرکز در بین این قالیشویی‌ها نیاز به تخصص و تجربیات دارد؛ اگر شما تجربیاتی در انتخاب قالیشویی ندارید نیز تنها کافی است درباره مزایا و […] ...

25 بهمن 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر محدوده قیطریه : قیطریه یکی از محله های به نام در منطقه یک شهرداری تهران است سابقه این محل در گذشته به مراتع و مناطق کشاورزی میرسد اما بعد از انقلاب57 رونق و توسعه چشم گیری به خود گرفته، اصلی ترین خیابان در این محله خیابان قیطریه است که یکی از بزرگترین […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.