آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 17 دی 1400

قالیشویی در ظفر (دستگردی)| 22553767

قالیشویی در خیابان ظفر یا شهید دستگردی:

خیابان ظفر یکی از خیابان های شمیران در منطقه 3 واقع در شمال تهران میباشد این خیابان دو جهت شرقی و غربی دارد که از غرب به خیابان ولیعصر و از شرق به خیابان شریعتی منتهی میشود. قالیشویی پاک مهر واقع در خیابان ظفر از جمله قالیشویی های مورد اعتماد ساکنین محترم این منطقه میباشد.قالیشویی پاکمهر تنها قالیشویی مجهز ومورد تایید اهالی خیابان ظفر میباشد.

قالیشویی در شهید عراقی:

 شهید عراقی درمنطقه پاسداران و ضرابخانه در نزدیکی خیابان شیرین قرار دارد و قالیشویی پاک مهر با سابقه ای دیرینه در محدوده شریعتی و پاسداران برترین خدمات قالیشویی پیشرفته و تخصصی را برای شهر وندان ساکن در شهید عراقی و شریعتی ارائه می نماید اگر در پی یافتن یک قالیشویی مجاز و معتبری هستید که کلیه نیاز های فرش های ماشینی و دستباف شمارا ( شستشو_ رفوء و خشکشویی ) مرتفع نماید قالیشویی پاک مهر بهترین انتخاب می باشد.

 

قالیشویی پاک مهر:

شستشوی حرفه ای و تضمینی فرش، قالیچه ،گلیم ، موکت، چه بصورت دستباف باشد یا ماشینی بصورت اعلاءشور و ساده با آبکشی مذهبی و اسلامی .

شستشوی اعلاء شور و ساده انواع موکت ( پالاز ، ساده یا کبریتی ، طرح دار و گل برجسته ، شستشوی انواع پتو ، روفرشی و تشک خوشخواب ) با بهترین مواد     شوینده مجاز و موجود در بازار همراه با آبکشی اسلامی .

تعمیر و تعویض ریشه و شیرازه فرشهای ماشینی و دستباف، انجام عملیات سفید شویی ، ابریشم شویی ، رنگ برداری ، لکه گیری ، چله کشی ، دارکشی ، خدمات رفو مانند رفع سوختگی ، پارگی و پوسیدگی و پرداخت فرش های آسیب دیده .

از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر انجام خدمات خشکشویی فرش و موکت همچنین تشک خوشخواب ،مبلمان و صندلی ناهارخوری  با استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی و استفاده از شامپوی تگزافون آلمانی که باکیفیتی بالاتر از شامپو های مشابه ایرانی برای برطرف کردن انواع لکه های سخت و کهنه به کار میبرد.

شما مشتریان عزیز میتوانید با شماره تلفنهای 02122552909 و  02122553767 بصورت 24 ساعته در هفته بدون تعطیل و همچنین از طریق ثبت سفارش آنلاین که درسایت قرار گرفته با ما در تماس باشید تا در اولین فرصت در خدمت شما شهروندان گرامی در منطقه 3 تهران باشیم .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.