آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 شهریور 1401

قالیشویی غرب تهران (02144444679)☎📞پاکمهر

قالیشویی در غرب تهران

در گذشته مناطق غربی تهران به منطقه 5، 2و 9 محدود بود. رشد جمعیت و نیاز به مسکن باعث شده است که مناطق مختلفی به غرب پایتخت اضافه شود؛ مناطقی مانند 21 و 22 که شامل محله هایی مانند آزادشهر، چیتگر، ایران خودرو و… می باشند. حتی روستاهایی مانند کن یا شهران با رشد جمعیت تبدیل به شهرک یا قسمتی از یک محله در مناطق پایتخت شده است. اینجا در قالیشویی غرب تهران ، مجموعه پاکمهر تمامی این مناطق را حتی تا محدوده وردآورد خدمت رسانی میکند.

 همچنین با نوسازی بافت این مناطق و آب و هوای مناسبی که دارد جمعیت زیادی را به خود جذب کرده است. به همین دلیل با گسترش مناطق غربی پایتخت، شرکت قالیشویی پاک مهر فعالیت خود را گسترش داد تا تمام مناطق غربی را با ارائه خدمات خود پوشش دهد. ساکنین این مناطق می‌توانند از خدمات این قالی‌شویی در غرب تهران بهره مند شوند. علاوه بر تمام مناطق غربی، اگر به دنبال قالیشویی در شهران هستید، تنها کافیست از طریق وب‌سایت پاکمهر، درخواست خود را ثبت فرمایید.

تاریخچه قالیشویی پاک مهر در غرب تهران

سابقه یک شرکت نشان دهنده اعتبار آن است. ما در این بخش می خواهیم شما را با تاریخچه و سابقه درخشان این قالیشویی در غرب تهران آشنا کنیم. قالیشویی پاکمهر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در ارائه خدمات قالیشویی توانسته رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید. همچنین این شرکت خدماتی، در گذشته با نام های قالیشویی ارمغان و ستاره پایتخت نیز شناخته می‌شد. این شرکت در سال 1380 اقدام به تغییر نام خود کرده و قالیشویی پاک مهر نام گرفت.

محل تاسیس قالیشویی پاک مهر در محله سردار جنگل واقع در منطقه 5 است. همچنین قالیشویی پاکمهر با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه قالی شویان تهران و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، جزو 10 شرکت قالیشویی برتر غرب تهران قرار دارد. فعالیت این قالیشویی در ابتدا به منطقه 5 محدود بوده است که با عنایت خداوند متعال در حال حاضر امکان ارائه خدمات به 22 منطقه تهران بزرگ مانند قالیشویی در پونک را دارد.

قالیشویی غرب تهران

مناطق پوشش دهی قالیشویی غرب تهران:

در مدت زمانی نه چندان دور منطقه غرب تهران شاید در حد یکی دو منطقه بیشتر اتلاق نمی شد ، مناطقی مانند : منطقه 5 غرب مرکزی منطقه 2 غرب شمالی و منطقه 9 غرب جنوبی. اما در طی 3 دهه گذشته و پیدایش دو منطقه جدید 21 و 22 در قسمت غرب تهران و رشد چشمگیر جمعیت پایتخت نشین مناطق غربی تهران نیز وسعت گرفت. محله هایی چون : چیتگر، پیکانشهر، آزادشهر، ایرانخودرو، وردآورد که زمانی جزو شهرستان استان البرز شناخته میشدند هم اینک در قلمرو منطقه 21 تهران هستند و محله های شهرک چشمه، شهرک راه آهن یا گلستان ، شهرک امید، دهکده المپیک و… نیز جزو منطقه 22 تهران محسوب میشوند.

روستای قدیمی کن و بخشی از دهستان سولقان، کوهسار، شهران، شهرزیبا ،  جنت آباد و …نیز از محله های منطقه 5 است که بیش از 40 سال پیش از حاشیه های تهران بشمار می آمدند ولی امروزه قسمت اصلی شهر در بخش غرب و شمال غربی تهران محسوب میشوند و جمعیتی انبوه که بخاطر دارا بودن آب و هوای پاک تر و بهتر نسبت به دیگر نقاط تهران در همین محله های حاشیه ای که بیشتر بافت روستایی داشتند ولی در حال حاضر تبدیل به شهرک ها، مجتمع ها و آپارتمانهای نوساز گشته اند و بافت مدرن و شهری به خود گرفته اند سکنی دارند.

البته کم و بیش هنوز هم در برخی نقاط این قسمت از شهر محله های سرسبز که در سال های گذشته بافتی روستایی با زمین های زراعی و باغات پر از میوه داشتند وجود دارد اما شاید به تعداد انگشتان یک دست.

خدمات قالیشویی غرب تهران

قالیشویی پاک مهر خدمات متنوعی را ارئه می کند که فقط به شستن فرش های شما ختم نمی‌شود. در ادامه با خدمات بیشتر این شرکت قالیشویی غرب تهران بیشتر آشنا می شوید.

شست‌و‌شوی قالی

شرکت قالیشویی پاک مهر خدماتی از قبیل شست و شوی فرش ماشینی و دست باف، موکت، روفرشی، پتو و … را برای شما مهیا کرده است که با استفاده از دستگاه های تخصصی کیفیت بالایی را به ارمغان آورده است.

خدمات ترمیم و رفو

شما می‌توانید برای رنگ‌برداری فرش‌های دست‌بافت با حفظ رنگ‌های گیاهی و هم‌چنین لکه‌گیری از قبیل لکه چای، غذا، رنگ و… به قالیشویی پاک مهر مراجعه کنید.

خدمات خشک شویی

یکی دیگر از خدمات ارزنده قالیشویی پاک مهر خشک شویی مبلمان، خوش خواب، صندلی، کفپوش و… است که با دستگاه‌های به روز صنعت قالیشویی انجام می‌شود.

خدمات تخصصی فرش قالیشویی غرب تهران

ریشه زنی فرش‌های دست بافت و ماشینی، چرم دوزی، شیرازه دوزی، دارکشی، پرداخت و رفع جای سوختگی، قلم کاری، رفع پوسیدگی و پارگی و… از قبیل خدمات ارائه شده توسط قالیشویی پاک مهر است که جزو خدمات تخصصی این شرکت قالیشویی در غرب تهران محسوب می‌شود.

نکته حائز اهمیت در مورد شرکت قالیشویی غرب تهران این است که شامپو‌های مورد استفاده برای خدمات شست وشو تماما خارجی و با کیفیت هستند که باعث تمیز شدن حداکثری فرش‌ها و همچنین طولانی‌تر شدن عمر آن‌ها می‌شود.

ضمانت خدمات قالیشویی غرب تهران

یکی از ویژگی‌های قالیشویی در شهر زیبا، به کار بردن نیروی متخصص در جهت ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز است. برای حمل فرش‌ها، نیروهای متخصص این شرکت به آدرس شما می‌آیند و فرش‌های شما را لول شده و به صورتی که صدمه‌ای به بافت فرش شما وارد نشود، برای ادامه ارائه خدمات حمل و جا به جا می‌کنند. پس از ارائه خدمات درخواستی شما، فرش‌ها به صورت لول شده همراه با کاور که همه‌ی این فرآیند با دستگاه‌های تمام خارجی انجام می‌شود، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین برای خشک کردن فرش‌ها از گرم خانه گازی استفاده می‌شود که باعث عمر بیشتر و عدم پوسیدگی فرش‌های شما می‌شود.

ارائه خدمات آنلاین

اولین و تنها شرکت قالیشویی در غرب تهران با خدمات آنلاین، قالیشویی پاکمهر است. شما مشتریان عزیز می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و همچنین در هفت روز هفته از خدمات ما برخوردار شوید. نکته مثبتی که باید به آن اشاره کرد، ارائه خدمات حتی در زمان‌های پیک کاری است. شلوغ‌ترین ایام در سال برای قالیشویی روز‌های قبل از عید است که این شلوغی باعث ‌عدم ارائه خدمات شرکت‌ها یا پایین آمدن کیفیت خدمات می‌شود. شرکت قالیشویی پاک مهر حتی در ایام شلوغ قبل از عید و ایام تعطیل هیچ گونه محدودیتی در ارائه خدمات برای شما مشتریان عزیز را ندارد و در هر زمان، خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه خواهد کرد.

 

     

 

مطالب مرتبط

آیا به دنبال قالیشویی محدوده غرب تهران هستید؟ آیا می‌خواهید این قالیشویی یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر باشد؟ قالیشویی در پونک یا همان قالیشویی محدوده غرب تهران یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است که خدمات نظافت و تمیزی قالی‌ها را ارائه می‌دهد. البته خدمات این شعبه نیز مانند سایر شعبه‌ها تنها به قالی محدود نیست؛ […] ...

27 دی 1402
ادامه مطلب

بهترین قالیشویی غرب تهران یعنی قالیشویی پاکمهر از جمله قالیشویی‌های خوب است که خدمات آن باعث شده است بسیاری از شهروندان نسبت به شناخت آن ترغیب شوند. البته قالیشویی پاکمهر برای بسیاری از افراد شناخته شده است. با این حال شهروندانی که نسبت به آن شناختی ندارند کنجکاو شده‌اند تا بدانند این قالیشویی چه خدماتی […] ...

7 شهریور 1402
ادامه مطلب

استان تهران از جمله بزرگترین شهرهای ایران میباشد که از قدیم الایام پایتخت کشور بوده و به مرور بر مناطق مختلف آن افزوده شده است. در حال حاظر تهران دارای موقعیتهای جغرافیایی مختلفی اعم از غرب و شرق و جنوب و شمال است.غرب تهران نیز یکی از مناطقی میباشد که دارای ساکنین بسیاری میباشد و از امکانات […] ...

15 دی 1395
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر شستشوی مبلمان با مواد نانو به چه صورت است این محلول که منحصری در اختیار قالیشویی پاک مهر میباشد دارای 13 آنزیم نانو میباشد در این شستشو سخترین لکه ها توسط این آنزیم ها پاک شده و مبل شما براق و تمیز به شما تحویل میشود این محلول توسط آزمایشگاههای روز دنیا […] ...

22 آبان 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.