آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 دی 1400

قالیشویی در منطقه 22 تهران (02144709091) ☎📞

قالیشویی منطقه 22 :

قالیشویی پاکمهر برترین مجهزترین قالیشویی در غرب تهران بزرگ است که بیش از 15سال سابقه درخشان در زمینه شستشو و خدمات با کیفیت برای فرشهای ماشینی و دستباف دارد. پاکمهر مجاز بوده و دارای کد مخصوص اتحادیه میباشد ، همچنین کارخانه قالیشویی پاکمهر مجهز به مدرن ترین دستگاه های فرش شویی و مواد شوینده با کیفیت و استاندارد با استادکاران قالی بافی و قالیشویی ماهر و باتجربه است.

پاکمهر به تمام مناطق تهران بخصوص منطقه پهناور 22 که واقع در شمال غربی تهران است خدمات رسانی میکند ، بنابراین تمامی ساکنان محله ها و شهرک های مقیم در این منطقه ، چون دهکده المپیک ، پیکانشهر ، شهرک راه آهن و ….میتوانند بدون کوچکترین نگرانی در مورد شستشو و خدمات دیگر فرش ، فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارند.

قالیشویی در شهرک نمونه سپاه

ازدیگر شهرک های منطقه 22 تهران میتوان شهرک نمونه سپاه را نام برد که قالیشویی پاکمهر در این شهرک نیز برای ارائه خدمات تردد دارد. دفتر مرکزی قالیشویی پاکمهر در غرب تهران در شهران منطقه 5 میباشد اما بخاطر همجواری منطقه 5 با منطقه 22  و همچنین وجود دسترسی هایی نظیر بزرگراه های حکیم ، همت ، آزادگان ، و آزادراه تهران – کرج تردد برای قالیشویی پاکمهر در این منطقه به سهولت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می پذیرد .

خدمات قالیشویی منطقه 22 :

شستشوی تخصصی و حرفه ای انواع فرشهای ماشینی ( فرشهای قدیمی و جدید ) مانند فرهی ، گل ابریشم ، بلژیکی ، فانتزی ، طرح گبه و … با مجهزترین ماشین آلات و دستگاه های قالیشویی بصورت تضمینی .

شستشوی تخصصی و تضمینی انواع فرشهای دستباف و نفیس با ارائه ضمانت نامه کتبی بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای فرشهایی نظیر ، فرشهای دستباف تبریز ، قم ، کاشان ، کاشمر و همچنین فرشهای قدیمی و عتیقه و شستشوی تابلو فرشها ی چله ابریشم و تمام ابریشم با استفاده از مرغوب ترین مواد مخصوص فرشهای دستباف زیر نظر استاد کار ماهر .

قالیشویی میدان ساحل

ارائه خدمات رنگبرداری ،لکه گیری ،اعلاشویی ، سفید شویی ، رفو و ترمیم ریشه و چله و شیرازه فرشهای دستباف و ماشینی ، رفع پارگی و پوسیدگی فرشهای آسیب دیده .

تعویض ریشه و شیرازه فرشهای ماشینی و دستباف ، چرم دوزی ، دارکشی ، قلم کاری و پرداخت فرشهای ماشینی و دستباف بصورت حرفه ای و تضمینی .

ازدیگر خدماتی که قالیشویی پاکمهر ارائه میدهد خشکشویی انواع مبلمان منزل و اداری ، صندلی های داخل اتومبیل ، صندلی های میز ناهارخوری ، تشک خوشخواب ، کف پوشهای منسوج ، موکت و فرش میباشد.

راه های ارتباط با شرکت قالیشویی پاکمهر هم از طریق شماره گیری تلفنهای ثبت شده در سایت قالیشویی پاکمهر بسته به محلی که ساکن هستید و همچنین امروزه بخاطر فراگیر شدن ارائه خدمات از طریق اینترنت کلیه درخواست کنندگان خدمات قالیشویی  میتوانند از طریق سایت در قسمت سفارش آن لاین خدمات مورد نظر خود را درخواست نمایند تا کارشناسان با تجربه پاکمهر در اسرع وقت در محل حضور یابند .

قالیشویی پاکمهر در منطقه 22 کلیه محله های شهرک چشمه، شهرک هوانیروز،شهرک لاله ، شهرک صدرا، شهرک امید، شهرک شهید باقری ، شهرک یاس ، شهرک آتی ساز (ورداورد)شهرک آسمان سپاه ، شهرک اسکان سبز و …مقیم در منطقه 22 تهران را تحت پوشش خدمات رسانی خود دارد .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.