آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 شهریور 1402

بهترین قالیشویی غرب تهران |44444679|☎📞

بهترین قالیشویی غرب تهران یعنی قالیشویی پاکمهر از جمله قالیشویی‌های خوب است که خدمات آن باعث شده است بسیاری از شهروندان نسبت به شناخت آن ترغیب شوند. البته قالیشویی پاکمهر برای بسیاری از افراد شناخته شده است. با این حال شهروندانی که نسبت به آن شناختی ندارند کنجکاو شده‌اند تا بدانند این قالیشویی چه خدماتی را ارائه می‌دهد.

به همین دلیل ما در این مطلب به برخی از خدمات خاص و منحصربه فرد قالیشویی در غرب تهران پرداخته‌ایم تا اطلاعات لازم در مورد قالیشویی در غرب تهران را در اختیار شما قرار داده باشیم.

منظور از بهترین قالیشویی غرب تهران چیست؟

بهترین قالیشویی غرب تهران شعبه‌ای از قالیشویی پاکمهر است که مناطق پونک، جنت آباد، شهران و صادقیه را تحت پوشش دارد. بنابراین وقتی صحبت از بهترین قالیشویی غرب تهران می‌شود منظورمان همان قالیشویی در پونک نیز است. یا وقتی از قالیشویی در جنت آباد صحبت می‌کنیم منظور مان همان قالیشویی غرب تهران و پاکمهر نیز است.

خدمات بهترین قالیشویی در غرب تهران

خدمات قالیشویی در شهران بر سه پایه اصلی قرار دارد:

  • شست و شوی باکیفیت
  • خدمات مربوط به تعمیر انواع قالی‌های آسیب‌دیده
  • و خدمات مربوط به مشتری‌مداری

البته می‌توان از خدمات مربوط به جمع آوری و تحویل قالی‌ها را نیز صحبت کرد؛ اما خدمات جمع آوری و تحویل قالی‌ها نیز در زیرمجموعه خدمات مربوط به مشتری‌مداری قرار دارد. از طرفی هر یک از خدمات بالا خود شامل خدمات متنوع دیگری نیز است.

 خدمات شست و شو

خدمات شست و شوی قالیشویی در صادقیه شامل اعلاشویی، شست و شوی استریلیزه و شست و شو مطابق با عقاید شرعی است.

اعلاشویی

منظور از اعلاشویی شست و شوی منحصربه فرد و متمایز از شست و شوی عادی است. در اعلاشویی، فرآیند شست و شوی قالی‌ها از نظر زمانی و کیفیت کمی طولانی‌تر و بهتر از شست و شوی عادی است. معمولا قیمت این نوع شست و شو نیز از شست و شوی عادی کمی بیشتر است. در اعلاشویی همچنین فرآیند شست و شو ممکن است چند بار تکرار شود و از شوینده‌های متفاوتی نیز استفاده شود.

البته اعلاشویی به این معنی نیست که سایر قالی‌هایی که به روش عادی شسته می‌شوند از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. بلکه حتی در شست و شوی عادی نیز قالی‌ها به نحو احسن شسته می‌شوند؛ اما در اعلاشویی قالی‌هایی که بیش از حد کثیف هستند یا شست و شوی خاص برای آنها لازم است به صورت اعلا شسته می‌شوند.

شست و شوی استریلیزه

شست و شوی استریلیزه قالیشویی در غرب شامل استفاده از شوینده‌های قوی و با کبیفیت و نیز استفاده از مواد ضدعفونی کننده است. مواد ضدعفونی برای از بین بردن هر گونه عامل بیماری‌زا استفاده می‌شود. از آنجا که قالی‌ها نیز می‌توانند عامل ایجاد حساسیت و یا حتی بیماری باشند بنابراین استریلیزه کردن آن‌ها می‌تواند مانع از انتقال هر نوع بیماری شود.

شست و شوی شرعی

در شست و شوی شرعی، نجاست از طریق روش‌های مختلفی پاک می‌شوند. یکی از این راه‌ها شست و شوی نجاست با آب است. این حکم در مورد قالی‌ها نیز صادق است. یعنی وقتی نجاستی روی قالی به وجود می‌آید یکی از راه‌های آن شست و شو با آب است. کسانی که به این موضوع حساسند برایشان اهمیت دارد که در قالیشویی این فرآیند به طور کامل انجام شود. از آنجا که در قالیشویی پاکمهر از دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز استفاده می‌شود فرآیند شست و شو نیز به طور کامل انجام می‌شود. یعنی مرحله آبگیری قالی‌ها به شکل کامل انجام می‌شود.

بهترین قالیشویی غرب تهران

تعمیر قالی‌ها

خدمات تعمیر قالیشویی در غرب شامل رفوگری، ریشه زنی، دارکشی، تعمیر شیرازه، رنگبندی و قلم زنی است. این تعمیرات بدان معناست که قالی شما هر آسبی که دیده باشد به راحتی تعمیر می‌شود. فرقی نمی‌کند آسیب قالی شما مربوط به پارگی یا پوسیدگی آن است و یا ریشه‌ها و شیرازه آن. حتی اگر قالی شما از نظر رنگبندی دچار مشکل شده باشد و یا رنگ و روی آن کمرنگ شده باشد نیز با خدمات تعمیر قالیشویی در غرب قابل اصلاح است. حتی اگر قالی شما دچار کجی نیز شده باشد در این صورت باز هم می‌توانید با اعتماد به قالیشویی پاکمهر قالی خود را تعمیر کنید.

خدمات مشتری محوری

خدمات مشتری مداری قالیشویی در غرب بر چند محور است.

سرعت

در قالیشویی پاکمهر سرعت عمل بسیار مهم است. این اصل در تمام مراحل قالیشویی پاکمهر دیده می‌شود. به عنوان نمونه اگر با قالیشویی پاکمهر تماس بگیرید به فاصله کمی بعد از تماس شما، قالی‌ها جمع آوری شده و به برای شست و شو به سمت قالیشویی می‌روند. سرعت عمل بالای قالیشویی پاکمهر را می‌توان در زمان تحویل قالی‌ها نیز مشاهده کرد. بر این اساس قالی‌ها طی دو یا سه روز تحویل داده می‌شوند.

نظم

در قالیشویی پاکمهر، نظم از اهمیت زیادی برخوردار است. به عنوان مثال قالی‌ها به صورت کاملا منظم و لول شده جمع آوری می‌شوند و به صورت منظم و لول شده نیز تحویل داده می‌شوند. علاوه بر این قالی‌ها در یک کاور مخصوص قرار داده می‌شوند.

راه‌های ارتباطی گسترده

قالیشویی پاکمهر در راستای احترام به مشتریان خود راه‌های ارتباطی گسترده‌ای را به وجود آورده است. یکی از این راه‌ها ارتباط آنلاین است. برای کار می‌توانید به سایت پاکمهر مراجعه کنید و سفارشات خود را ثبت کنید. حتی می‌توانید هزینه آن را نیز پرداخت کنید و منتظر تحویل قالی‌ها بمانید. همچنین قالیشویی پاکمهر به صورت بیست و چهار ساعته در هر هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل فعالیت دارد. بنابراین شما هر زمان که با این قالیشویی تماس بگیرید خدمات موردنظر شما ارائه می‌شود.

سخن نهایی بهترین قالیشویی غرب تهران

یکی از خدمات خاص و بی‌نظیر قالیشویی در غرب که توجه به آن نیز احتمالا مهم است موضوع هزینه‌های سفارشات است. قالیشویی پاکمهر خدمات خود را به صورت کاملا منصفانه و بر اساس توجه به جایگاه اقتصادی همه شهروندان خود قرار داده است. این به معنای آن است که در قالیشویی پاکمهر، رضایت شهروندان و کیفیت خدمات بر منافع مالی ارجحیت دارد.

بنابراین اگر به دنبال یک قالیشویی خوب در غرب تهران با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید قالیشویی پاکمهر گزینه خوبی برای شما است. بد نیست بدانید پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران دارای شعبات فراوان است.

 

 

مطالب مرتبط

آیا به دنبال قالیشویی محدوده غرب تهران هستید؟ آیا می‌خواهید این قالیشویی یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر باشد؟ قالیشویی در پونک یا همان قالیشویی محدوده غرب تهران یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است که خدمات نظافت و تمیزی قالی‌ها را ارائه می‌دهد. البته خدمات این شعبه نیز مانند سایر شعبه‌ها تنها به قالی محدود نیست؛ […] ...

27 دی 1402
ادامه مطلب

قالیشویی در غرب تهران در گذشته مناطق غربی تهران به منطقه 5، 2و 9 محدود بود. رشد جمعیت و نیاز به مسکن باعث شده است که مناطق مختلفی به غرب پایتخت اضافه شود؛ مناطقی مانند 21 و 22 که شامل محله هایی مانند آزادشهر، چیتگر، ایران خودرو و… می باشند. حتی روستاهایی مانند کن یا […] ...

3 شهریور 1401
ادامه مطلب

استان تهران از جمله بزرگترین شهرهای ایران میباشد که از قدیم الایام پایتخت کشور بوده و به مرور بر مناطق مختلف آن افزوده شده است. در حال حاظر تهران دارای موقعیتهای جغرافیایی مختلفی اعم از غرب و شرق و جنوب و شمال است.غرب تهران نیز یکی از مناطقی میباشد که دارای ساکنین بسیاری میباشد و از امکانات […] ...

15 دی 1395
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر شستشوی مبلمان با مواد نانو به چه صورت است این محلول که منحصری در اختیار قالیشویی پاک مهر میباشد دارای 13 آنزیم نانو میباشد در این شستشو سخترین لکه ها توسط این آنزیم ها پاک شده و مبل شما براق و تمیز به شما تحویل میشود این محلول توسط آزمایشگاههای روز دنیا […] ...

22 آبان 1395
ادامه مطلب