آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 شهریور 1401

قالیشویی منطقه 9 |66187138

سلام !

یکی از بهترین با کیفیت ترین و مجهزترین قالیشویی های معتبر و مجاز ، قالیشویی پاکمهر است که نه تنها در منطقه 9 تهران در زمینه خدمات قالیشویی نقش موثری دارد بلکه در سرتاسر تهران بزرگ مشغول انجام خدمات رسانی میباشد . از آنجایی که یکی از دفاتر اصلی قالیشویی پاک مهر در غرب تهران در خلیج فارس نزدیک به تهرانسر است بدیهی است که بیشترین سرویسهای خدمات فرش و مبلمان را در این محل با ظرفیت بیشتر و مدت زمان کمتر برای جمع آوری و تحویل سفارش داشته باشد.

       

پاک مهر: بهترین قالیشویی محدوده تهرانسر

 

قالیشویی پاکمهر در تمامی محله های آذری ، یافت آباد ، 20 متری شمشیری ، 21 متری ، 30 متری جی ، بلوار 45 متری زرند ، مهر آباد شمالی و جنوبی ، بلوار استادمعین و تهرانسر به انجام خدمت رسانی برای شستشو و کلیه خدمات مربوط به فرش و موکت اشتغال دارد . پاکمهر یکی از قدیمی ترین قالیشویی های معروف و مجاز با مجوز رسمی از اتحادیه در غرب و سراسر تهران بزرگ میباشد که با خیالی آسوده و راحت میتوانید خدمات فرش های ماشینی و دستباف خود را به آن بسپارید.در قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرش و قالیچه دستباف و ماشینی ، همچنین شستشوی انواع موکت ساده ، طرح دار ، پالاز ، گل برجسته و غیره با بهترین روشها و باکیفیت ترین مواد شوینده استاندارد انجام میپذیرد.همین طور با بهره گیری از مجهزترین دستگاه های مدرن و کادری با تجربه و ماهر میتواند هر گونه عیوب از قبیل سوختگی،پارگی ، پوسیدگی ریشه ، تداخل و مخلوط شدن رنگ برای فرشهای دستباف را برطرف نماید از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر میتوان به رفو گری و پرداخت ، دارکشی ،چله کشی،چرمدوزی ( برای محافظت بیشتر از فرش ) ریشه زنی و …. اشاره کرد .

قالیشویی پاکمهر خشکشویی خوشخواب و مبلمان اداری و منزل همچنین صندلی ناهارخوری و صندلی های داخل اتومبیل در محل را نیز بصورت تضمینی با استفاده از شامپوهای تگزافون و مخصوص شستشوی مبلمان با بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن می پذیرد.

همشهریان ساکن درخیابان آزادی و منطقه 9 تهران : با قالیشویی پاکمهر میتوانید از طریق تلفن و ثبت سفارش آن لاین بدون محدودیت زمانی در تمامی روزهای هفته بطور شبانه روزی در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.