آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 27 دی 1402

قالیشویی محدوده غرب تهران |44444679|☎📞

آیا به دنبال قالیشویی محدوده غرب تهران هستید؟ آیا می‌خواهید این قالیشویی یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر باشد؟ قالیشویی در پونک یا همان قالیشویی محدوده غرب تهران یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است که خدمات نظافت و تمیزی قالی‌ها را ارائه می‌دهد. البته خدمات این شعبه نیز مانند سایر شعبه‌ها تنها به قالی محدود نیست؛ بلکه کفپوش‌های دیگری را نیز شامل می‌شود. علاوه بر این قالیشویی در شهران (محدوده غرب تهران) خدمات دیگری نیز دارد که ما در اینجا به آنها پرداخته‌ایم.

محدوده غرب تهران شامل چه مناطقی است؟

علاوه بر مناطقی که به آن‌ها اشاره کردیم محدوده غرب تهران شامل قالیشویی‌های دیگری نیز است. چنانچه به دنبال قالیشویی در جنت آباد هستید می‌توانید از شعبه محدوده غرب تهران استفاده کنید.

با خدمات قالیشویی محدوده غرب تهران آشنا شوید

خدمات قالیشویی محدوده غرب تهران در وهله اول شامل خدمات شست و شو است. اما علاوه بر شست و شو خدمات دیگری نیز در این قالیشویی وجود دارد. از جمله:

  • خدمات تعمیرات
  • مشتری مداری

اما پیش از آنکه با این خدمات آشنا شوید بد نیست نحوه ثبت سفارش قالی‌ها در محدوده غرب تهران را نیز بدانید.

ثبت سفارش

سفر قالی‌ها در قالیشویی محدوده غرب تهران با شروع یک سفارش آغاز می‌شود. در واقع برای استفاده از خدمات قالیشویی محدوده غرب تهران ابتدا باید سفارش خود را ثبت کنید. در این رابطه دو مسیر پیش روی شما قرار دارد. مسیر اول تماس تلفنی است. مسیر دوم مراجعه آنلاین به سایت پاکمهر.

پاکمهر با افتخار به عنوان پیشگام در ارتباطات آنلاین در میان مراکز قالیشویی است. هنگامی که تماس را برقرار کردید، تیم پاکمهر به آدرس شما حرکت می‌کند، قالی‌های شما را به قالیشویی منتقل می‌کند تا فرآیند شست و شو آغاز شود. آیا در مورد برنامه زمانی کنجکاو هستید؟ نگران نباشید. قالیشویی محدوده غرب تهران، هفت روز در هفته به صورت شبانه روزی کار می‌کند و به شما اطمینان می‌دهد که می توانید با خیال راحت به این قالیشویی دسترسی پیدا کنید.

مرحله شست و شو قالیشویی محدوده غرب تهران

حالا بیایید در مورد مراحل شست و شو صحبت کنیم. پس از اینکه قالی‌های شما به قالیشویی محدوده غرب تهران منتقل شدند، فرآیند شستشوی دقیق آغاز می‌شود. در این مسیر از ماشین‌ها یا دستگاه‌های پیشرفته کمک گرفته می‌شود. دستگاه‌های قالیشویی محدوده غرب تهران جزء دستگاه‌های پیشرفته هستند که شبیه به استادان هنری، کار شستشو را به طور خودکار اجرا می‌کنند.

شست و شوی قالیشویی محدوده غرب تهران شامل مراحل گردگیری یا نظافت قالی‌ها، استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن است. در مرحله استفاده از شوینده‌ها از موادی سازگار با محیط زیست و کاملا با کیفیت استفاده می‌شود تا به بافت قالی‌های شما آسیب نرسد. علاوه بر این از موادی نیز برای استریلیزه کردن قالی‌ها استفاده می‌شود تا استاندارد پاکیزگی به طور کامل رعایت شده باشد.

شستشو در دو روش ارائه می‌شود – یک روش معمولی یا ساده و دو روش پیشرفته یا اعلاشویی. تفاوت این روش‌ها در تعداد دفعات شست و شو است. چنانچه شست و شوی عادی تنها شامل یک مرحله است؛ اما در اعلاشویی روش‌های زشست و شو چندین بار تکرار می‌شوند. انتخاب با شماست که کدام روش را در نظر بگیرید. البته وضعیت کثیفی قالی‌ها نیز در انتخاب روش‌های شست و شو تاثیر گذار است.

قالیشویی محدوده غرب تهران

خدمات فوق، قالیشویی محدوده غرب تهران از دو ویژگی اساسی دیگر نیز برخوردار است. اولین ویژگی شست و شوی شرعی است. یعنی روند شست و شو طوری انجام می‌شود که با موازین شرعی مطابقت داشته باشد. از آنجا که مراحل شست و شوی قالیشویی محدوده غرب تهران شامل مرحله آبگیری کامل است بنابراین می‌توان از بابت مطابقت شست و شو با موازین اسلامی آسوده خاطر بود.

ویژگی دیگر قالیشویی محدوده غرب تهران شست و شوی انواع کفپوش‌ها است. همانطور که در ابتدا نیز گفتیم شست و شو در این قالیشویی تنها به قالی‌ها محدود نیست؛ بلکه شامل انواع کفپوش‌ها، پتو، تابلوفرش‌ها و حتی مبلمان نیز است.

خدمات تعمیر و مرمت قالی‌ها

خدمات قالیشویی محدوده غرب تهران تنها به تمیز کردن محدود نیست. بلکه این قالیشویی پناهگاهی برای احیای قالی‌ها نیز است. قالیشویی محدوده غرب تهران علاوه بر تمیز کردن استاندارد، مجموعه‌ای از خدمات تعمیر را ارائه می‌دهد. برخی از این خدمات عبارتند از: رفوگری، رنگبندی، قلم زنی، دارکشی، تعمیر شیرازه و تعمیر ریشه‌ها.

هر کدام از این تعمیرات یکی از آسیب‌های قالی را پوشش می‌دهد. چنانچه رفوگری مربوط به تعمیر پارگی‌های قالی است. رنگبندی به هم ریختگی قالی‌های را تحت پوشش قرار می‌دهد. قلم زنی به یکنواخت شدن رنگ‌های قالی شما کمک می‌کند. اگر دار قالی‌تان کج شده باشد، تعمیرات دارکشی آن را اصلاح می‌کند. در نهایت آنکه آسیب‌های مربوط به شیرازه و ریشه‌ها را نیز با تعمیرات شیرازه و ریشه زنی می‌توانید انجام دهید.

تحویل قالی‌ها

سرانجام، نقطه پایانی فرا می‌رسد – تحویل قالی‌های تمیز شده و احتمالا احیا شده شما- جالب است بدانید تنها در عرض سه روز پس از سفارش، قالی‌های شما بازگردانده می‌شوند، شاید هم کمتر. علاوه بر این قالیشویی محدوده غرب تهران قالی‌های شما را داخل کاوری باکیفیت قرار می‌دهد تا در هنگام تحویل و جا به جایی کثیف نشوند. چه چیزی بهتر از این؟

مشتری مداری

قالیشویی محدوده غرب تهران به خدمات مشتری مداری نیز متعهد است و به این رویکرد افتخار می‌کند. مشتری مداری ممکن است بر پایه نوع کسب و کار تعاریف متعددی داشته باشد و هر کسب و کاری اصول متفاوتی را برای آن تعریف کند. با این حال مشتری مداری هر آنچه را که مربوط به خدمات مشتری و احترام به آنها با حفظ حقوق مادی و معنوی مشتریان است، شامل می‌شود.

بر این اساس قالیشویی محدوده غرب تهران شعبه پاکمهر، کانال‌های ارتباطی خود را جهت پوشش پیشنهادات، انتقادات و دیدگاه‌های شما مشتریان عزیز نیز قرار داده است. این فرصت برای آن است که شما بتوانید مطالبه‌گر حقوق مادی و معنوی خود باشید.

جمع بندی قالیشویی محدوده غرب تهران

قالیشویی محدوده غرب تهران خدمات خود را بر اساس اصولی چون نظم، سرعت و کیفیت قرار داده است. این شعبه نیز مانند همه شعبه‌های دیگر در کنار رضایتمندی مشتریان به تعرفه‌های منصفانه خدمات خود نیز پایبند است. بر این اساس تعرفه‌های وضع شده کاملا مقرون به صرفه و مناسب هستند. تا جایی که اگر آن را با سایر قالیشویی‌ها مقایسه کنید به طور حتم متوجه آن خواهید شد. این اقدام نیز گامی جهت افزایش رضایتمندی شما مشتریان عزیز است.

مطالب مرتبط

بهترین قالیشویی غرب تهران یعنی قالیشویی پاکمهر از جمله قالیشویی‌های خوب است که خدمات آن باعث شده است بسیاری از شهروندان نسبت به شناخت آن ترغیب شوند. البته قالیشویی پاکمهر برای بسیاری از افراد شناخته شده است. با این حال شهروندانی که نسبت به آن شناختی ندارند کنجکاو شده‌اند تا بدانند این قالیشویی چه خدماتی […] ...

7 شهریور 1402
ادامه مطلب

قالیشویی در غرب تهران در گذشته مناطق غربی تهران به منطقه 5، 2و 9 محدود بود. رشد جمعیت و نیاز به مسکن باعث شده است که مناطق مختلفی به غرب پایتخت اضافه شود؛ مناطقی مانند 21 و 22 که شامل محله هایی مانند آزادشهر، چیتگر، ایران خودرو و… می باشند. حتی روستاهایی مانند کن یا […] ...

3 شهریور 1401
ادامه مطلب

استان تهران از جمله بزرگترین شهرهای ایران میباشد که از قدیم الایام پایتخت کشور بوده و به مرور بر مناطق مختلف آن افزوده شده است. در حال حاظر تهران دارای موقعیتهای جغرافیایی مختلفی اعم از غرب و شرق و جنوب و شمال است.غرب تهران نیز یکی از مناطقی میباشد که دارای ساکنین بسیاری میباشد و از امکانات […] ...

15 دی 1395
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر شستشوی مبلمان با مواد نانو به چه صورت است این محلول که منحصری در اختیار قالیشویی پاک مهر میباشد دارای 13 آنزیم نانو میباشد در این شستشو سخترین لکه ها توسط این آنزیم ها پاک شده و مبل شما براق و تمیز به شما تحویل میشود این محلول توسط آزمایشگاههای روز دنیا […] ...

22 آبان 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.