آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 بهمن 1400

قالیشویی در منطقه نظام آباد | 77752452 ☎📞

قالیشویی نظام آباد:

خیابان نظام آباد که تقریبا در مرکز به سمت شرق تهران است از تقاطع خیابان انقلاب آغازشده و تا میدان رسالت منتهی میشود و قالیشویی پاکمهر در این خیابان شعبه ی فعال دارد و مناطقی که در مجاورت این خیابان هستند  را هم تحت پوشش خدماتی خود ، مانند مجیدیه در غرب ،نارمک و تهران نو در شرق، محله رسالت در شمال و میدان امام حسین که در جنوب این خیابان قرار دارند را دارد.

قالیشویی پاکمهر در خیابان سبلان نیز شعبه داشته و ارایه خدمات قالیشویی را دارد و ازاین شعبه محله هایی مثل خیابان قصر و خیابان دماوند یا تهران نو ،خیابان های ناجی شارق یا رجبی و امیرشریفی و کهن حسینی که در نظام آبادجنوبی قرارگرفته و همچنین خیابان لشکر ، وحیدیه که در قسمت شمالی این خیابان است را مورد حمایت خدماتی قالیشویی خود قرار داده است.

   

قالیشویی خوب و مجهز در تهران:

قالیشویی پاکمهر یکی از قدیمی ترین ودر عین حال مجهزترین قالیشویی های تهران است که بیش از یک دهه و نیم با نظارت مستقیم اتحادیه قالیشویان تهران در تهران مشغول به فعالیت خدمات قالیشویی میباشد الته در سالهای اول خدمت فقط مناطق غربی تهران را تحت پوشش داشت ولی خوشبختانه با لطف خداوند و حمایت مشتریان وفادار و صدالبته با ارائه خدمات خوب و ممتازی که برای مشتریانش انجام داده هم اکنون توانسته حیطه فعالیت خدماتی خود را به تمام مناطق 22گانه تهران بزرگ بگستراند و امروزه یکی از محبوب ترین و بهترین قالیشویی های نامدار تهران میباشد.

قالیشویی نزدیک میدان امام حسین:

خدمات قالیشویی پاکمهر از این قرار است:

الف) خدمات شستشو: شستشوی انواع فرشهای ماشینی با طرحهای قدیمی و جدید از قبیل ( بلژیکی، فانتزی، گبه، گلیم ، فرهی ، ابریشم مصنویی ، گل ابریشم و….) ایرانی و خارجی که با دستگاه های مدرن و مواد شوینده استاندارد با آبکشی اسلامی بصورت تخصصی و تضمینی انجام میگیرد.

شستشوی انواع فرشهای دستباف قدیمی و عتیقه ، تابلوفرش، گلیم فرش، فرشهای چله ابریشم تا تمام ابریشم ظریف ، جاجیم دستباف ، با طرح ها و رنگ های مختلف ایرانی و خارجی بدون اینکه کوچکترین آسیبی را به فرشها برساند بصورت تضمینی و تخصصی که این نوع شستشو بصورت سنتی و توسط کارگران مجرب و نظارت استاد کار فرش انجام میگیرد و البته با آبکشی اسلامی.

شستشوی انواع موکت ( ساده، پالاز، گل برجسته ، فانتزی و…) شستشوی انواع پتو ، روفرشی ، کناره ، پادری و غیره با استفاده از بهترین شامپو های مخصوص فرش شویی .

ب) خدمات رفو: پرداخت، ریشه زنی، شیرازه، چرم دوزی، بافت فرش، تعمیر پوسیدگی و رفع سوختگی ، دارکشی و …. بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی برای فرشهای دستباف و ماشینی گرانقیمت.

ج) خدمات خشکشویی: خشکشویی فرش و موکت ، تشک خوشخواب ، مبلمان و صندلی اداری و منزل و صندلی داخل خودرو با استفاده از شامپو تگزافون و دستگاه های مخصوص خشکشویی.

قالیشویی پاکمهر در نظام آباد و نواحی اطراف به صورت 24 ساعته در 7روز هفته و تمام ماه های سال بدون تعطیلات از طریق تلفن و سفارش اینترنتی آماده ارائه خدمات قالیشویی می باشد.

شماره های تماس در خیابن نظام آباد( شهیدمدنی) :02188690517 و 02166597347

مطالب مرتبط

اگر در منطقه ۷ و ۸ تهران ساکن هستید، تنها با جستجو در گوگل می‌توانید نزدیک‌ترین قالیشویی در نظام آباد را انتخاب کنید و برای شستشوی فرش‌های خود اقدام کنید. اکثر قالیشویی‌هایی که در نظام آباد و محله‌های اطراف مستقر هستند، سوابق بلند مدتی دارند و قدیمی‌ترین قالیشویی‌های تهران به شمار می‌روند. البته نکته‌ای که […] ...

26 بهمن 1401
ادامه مطلب

 پاک مهر در نظام اباد: یکی از محله های اصیل در شرق تهران منطقه نظام آباد است که علت نامگذاری آن بخاطر ساکنان این محل در زمان قبل از انقلاب بوده که اکثرا از نظامیان دولت وقت آن زمان بوده اند و امروزه علاوه بر این نام محله شهید مدنی نیز به این منطقه شهرت […] ...

21 تیر 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.