آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 4 دی 1400

قالیشویی منطقه 7 |88690517

قالیشویی در محدوده منطقه 7:

منطقه 7 شهرداری تهران تقریبا در مرکز شهر قرار گرفته است. در واقع منطقه 7 در حصار منطقه 8 از شرق ، منطقه 6 در غرب ، از شمال غربی منطقه 3 و منطقه 4 از شمال شرقی و منطقه های 13 و 12 در جنوب قرار دارد. این منطقه دارای چند ناحیه است که هر کدام از این نواحی دارای چند محله هستند. از مشهور ترین محله های منطقه 7 می توان ، نظام آباد ، بهجت آباد، عشرت آباد، عباس آباد، سهروردی و اندیشه را نام برد. البته محله های دیگر منطقه 7 نیز معرف بسیاری از شهروندان تهرانی هم هست مثلا محله های دبستان _ مجیدیه ، نیلوفر _ شهیدقندی، حشمتیه _قصر، خواجه نصیر_ حقوقی، دهقان _ گرگان، محله بهار، امجدیه، خاقانی ، شاهد و محله قدیمی ارامنه، همچنین مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی این منطقه خیابانهای مجیدیه و استاد حسن بناو سبلان مرز غربی آن بزرگراه مدرس و شهیدمفتح و مرز جنوبی منطقه 7 را خیابان های انقلاب و دماوند تشکیل میدهند.

قالیشویی خوب نزدیک دماوند: 

قالیشویی خوب و بی نظیر پاکمهر در منطقه 7 تهران هم مانند دیگر مناطق  دارای چندین شعبه فعال است که یکی از این شعبات در محله دماوند است از این محدوده میتواند کلیه سفارشات خدماتی ساکنین محله های سبلان ، دماوند عشرت آباد ،نظام آباد، شهیدنامجو (گرگان)و پیچ شمیران و انقلاب را مورد ساپورت خدمات بی همتا و سوپر ویژه خود درآورد.

معرفی قالیشویی پاکمهر در منطقه 7: 

قالیشویی پاکمهر با بیش از 2 دهه سابقه در خصوص شستشوی فرش های دستباف در تهران و منطقه 7 بصورت مجاز و مورد اطمینان اتحادیه قالیشویان تهران بطور پیوسته و دائمی فعالیت میکند و هم اکنون توانسته تمامی خدمات فرش را بصورت تضمینی و با بالاترین کیفیت در شستشو ، خدمات رفو ، رنگ برداری و لکه گیری ، سفید کنندگی ریشه های فرش بدون استفاده از مواد شیمیایی که باعث پوسیدگی میشوند و خدمات خشکشویی و….را ارائه نماید.

اگر قصد شستشوی فرش های دستباف خود را در منطقه 7 دارید ولی نگران این هستید که فرشها آسیب ببینند قالیشویی پاکمهر بهترین انتخاب میباشد زیرا تمامی خدمات قالیشویی پاکمهر دارای ضمانت نامه رسمی میباشد همچنین اگر فرشهای ماشینی ایرانی یا خارجی دارید که تراکم بالای 3000 دارند قالیشویی پاکمهر متخصص قابلی برای انجام خدمات مورد نظر میباشد. 

خدمات خشکشویی پاکمهر هم دارای گارانتی و تضمین برای بیشترین حد ممکن در برطرف کردن کثیفی و لکه برای انواع مبلمان ،موکت، خوشخواب و صندلی میباشد

لول کردن فرشها +شستشو + کاور = تضمینی

پذیرش سفارش در اسرع وقت + 48 ساعت = تحویل 

پاسخگویی شبانه روزی بدون تعطیل در تمام روزهای سال

شماره های تماس :02188690517 و 02188611079

ثبت سفارش آنلاین قالیشویی در صفحه سایت. 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.