آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 دی 1401

قالیشویی در جردن (22553767)☎📞

قالیشویی در جردن

برخی فرش‌ها به علت قدمت طولانی مدتی که دارند از حساسیت بیشتری برخوردارند و ممکن است در صورت کمترین فشار و آسیب دچار مشکلات و آسیب‌های غیر قابل جبران شوند. ما برای جلوگیری از این امر بخشی را در نظر گرفته‌ایم به نام شستشو و رفو فرش‌های آسیب دیده که قالیشویی در جردن نیز این خدمات را به عهده می‌گیرد.

خدمات قابل ارائه در قالیشویی پاک مهر

به این نکته توجه داشته باشید که تنها فرش‌های قدیمی نیاز به مراقبت ندارند بلکه فرش‌هایی هستند که بافت ظریف‌تری دارند و با شستشوی اشتباه آسیب جدی می‌بینند. همانطور که اشاره شد قالیشویی پاک مهر علاوه بر شستشوی فرش‌ها خدماتی همچون رفو و ترمیم آسیب دیده را نیز شامل می‌شود که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

رفو فرش قالیشویی در جردن

برخی از فرش‌ها در اثر سوختگی‌های جزئی، پوسیدگی و فشار دچار مشکلاتی همچون پارگی شده اند؛ مجموعه پاکمهر و قالیشویی در حقانی برای این موضوع نیز خدماتی در نظر گرفته است. ما با دستگاه‌های متد روز دنیا فرش‌های شما را به بهترین نحو رفو می‌کنیم تا بتوانید بدون پرداخت هزینه بابت خرید، فرش‌های خود را مورد استفاده قرار دهید. کارشناسان قالیشویی در جردن هنگام حضور در محل معین شده نوع رفو شما را مشخص می‌کنند و به شما برای انجام کلیه خدمات راهنمایی می‌دهند.

رفوی فرش‌های خود را جدی بگیرید زیرا اگر شما پس از بروز مشکل در زمان کمی فرش‌های خود را برای رفو و ترمیم به قالیشویی در بلوار آفریقا تحویل ندهید ممکن است قسمت پاره شده وسیع‌تر شود و دیگر قابل رفو نباشد؛ در این صورت روزانه از ارزش فرش‌های شمات کاسته می‌شود.

برخی افراد به علت این موضوع که قسمت پوسیده شده در راس دید نیست برای رفو فرش و قالیچه‌های خود اقدام نمی‌کنند؛ با وجود این پارگی قالیشویی فرش‌های شما را برای شستشو نمی‌پذیرد و پس از مدت زمان کوتاهی باید به فکر خرید فرش‌های جدید با هزینه‌های بسیار باشید. در نهایت با وجود این نوع خدمات قالیشویی در جردن، می‌توانید قالیچه‌های قدیمی و پوسیده خود را نیز ترمیم کنید، و آن را برای مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید.

قالیشویی در جردن

رفو ریشه فرش قالیشویی در جردن

به غیر از سطح رویه، ریشه برخی از فرش‌ها نیز پس از مدتی پوسیده، پاره و یا از فرش جدا می‌شوند؛ در صورت جدا شدن به مرور زمان نخ‌های فرش شما از هم گسسته می‌شوند. بنابراین قالیشویی پاکمهر خدماتی را برای رفو ریشه‌ها و نوار ریشه‌ها نیز در نظر گرفته است که در جلوه بیشتر فرش‌ها نیز بسیار موثر است. برخی از فرش‌ها نیز بدون ریشه طراحی می‌شوند که زیبایی کمتری دارند؛ متخصصان ما برای فرش‌هایی که ریشه ندارند نیز این خدمات را در نظر گرفته و با اضافه کردن ریشه جلوه قالیچه و فرش‌ها را دو چندان می‌کند.

امروزه برخی افراد هستند که ریشه‌های فرش را به دلخواه خود در رنگ‌های متنوع تغییر می‌دهند که در همخوانی با دیگر وسایل نیز موثر است. البته علاوه بر رنگ مدل ریشه را نیز می‌توانید تغییر دهید و در ظاهر فرش‌های خود تنوع ایجاد کنید.

مواد شوینده قالیشویی پاکمهر

در این نوشتار باید ذکر کنیم که امروزه فرش‌ها به علت بالا رفتن قیمت متریالی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد کیفیت پایین‌تری نسبت به چندین سال اخیر دارند؛ بنابراین در مقایسه با دیگر فرش‌ها مراقبت بیشتری می‌خواهند و حساس‌تر هستند.

با توجه به این موضوع باید قالیشویی در قلهک انتخاب کنید که هنگام شستشو از شوینده‌های مرغوب‌تری استفاده شود که به بافت فرش آسیبی وارد نکند. ما در قالیشویی پاکمهر برای شستشو تمامی فرش‌ها به خصوص فرش‌هایی با حساسیت بیشتر مواد‌های شوینده درجه یک و اعلا مورد استفاده قرار می‌دهیم.

قالیشویی در میرداماد برای پرداخت هزینه کمتر از مواد شوینده‌هایی استفاده می‌کند که تاریخ انقضای آن تمام شده است؛ بافت فرش‌های آسیب دیده به حد کافی حساس هستند و با استفاده از این مواد باعث می‌شوند صدمه بیشتری به سطح و یا تار و پود فرش وارد شود. ما برای جلوگیری از بروز این مشکلات بخشی در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید با حضور در هنگام شستشو و مشاهده مواد شوینده با کیفیت از شستشوی فرش‌های گران بهای خود مطمئن شوید.

دستگاه‌های شستشو قالیشویی پاکمهر

علاوه بر مواد شستشو، نوع شستشو نیز اهمیت بالایی در نگهداری فرش‌های آسیب دیده دارد. باید از دستگاه‌هایی برای شستن استفاده شود که فشاری به فرش وارد نکند تا بافت فرش بیشتر از آن چار مشکلی نشود. همچنین به غیر از دستگاه‌های شستشو، دستگاه‌های خشکشویی قالیشویی نیز نباید حرارت بالایی داشته باشند؛ در غیر این صورت ممکن است آسیب دو چندانی به فرش بخورد و حتی دیگر قابل استفاده نباشد.

قالیشویی پاکمهر آخرین مدل از دستگاه‌های شستشو و خشک کن فرش‌ها را در مجموعه موجود دارد که علاوه بر اینکه باعث آسیبی نمی‌شود به ترمیم بافت فرش و قالیچه‌های شما نیز کمک می‌کند. پس از شستشوی فرش‌های خود با این دستگاه‌ها متوجه نرم‌تر شدن سطح فرش خود می‌شوید؛ در نهایت پس از پهن کردن و استفاده از فرش‌هایی که توسط قالیشویی پاک مهر شستشو شده در منزلتان می‌توانید از آن لذت ببرید.

قیمت شستشوی فرش در جردن

برخی از قالیشویی‌ها به علت آسیبی که فرش‌های شما دیده است هزینه‌های بالایی برای شستشو به شما مطرح می‌کنند. در قالیشویی پاک مهر سو استفاده‌ای از این قضیه نمی‌شود و فشر‌های آسیب دیده شما را نیز هم قیمت فرش‌های دیگر مورد شستشو قرار می‌دهیم؛ حتی ما پلنی در نظر گرفته‌ایم که مشتری‌های همیشگی پاکمهر و افرادی که از خدمات ما چندین بار بهره گرفته‌اند نیز شامل تخفیفات همیشگی پاکمهر شوند.

قیمت‌های ما نسبت به دیگر مجموعه‌ها بسیار مناسب است و می‌توانید با مراجعه به قالیشویی در جردن تمامی فرش‌های خود را با کم‌ترین قیمت پاکیزه کنید. تمامی قیمت‌هایی که ما در فاکتور شما درج می‌کنیم طبق نرخ اتحادیه تعیین شده و هزینه اضافی برای انجام خدمات از شما دریافت نخواهد شد. در نهایت با وجود راه‌های ارتباطی و یا ورود به سایت اصلی پاکمهر می‌توانید سفارش خود را به صورت ۲۴ ساعته در طول روز ثبت کنید تا ما در کمترین بازه زمانی کارشناسان و دیگر نیرو خود را برای جمع آوری در محل مورد نظر بفرستیم. همچنین پس از شستشو نیز در 48 ساعت پس از جمع‌آوری فرش‌ها را در منزل به شما تحویل می‎دهیم.

مطالب مرتبط

خبر خوب برای اهالی منطقه جردن. خبر خوب ابن است که اگر به دنبال قالیشویی در منطقه جردن هستید، قالیشویی پاکمهر در این منطقه نیز شعبه‌ای را دایر کرده است. این قالیشویی در الهیه نیز دسترسی لازم را برای اهالی این منطقه ایجاد می‌کند. قالیشویی در منطقه جردن تمام خدماتی را که مربوط به نظافت […] ...

24 بهمن 1402
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در جردن: خیابان جردن در منطقه 3 تهران که بیشتر به بلوار آفریقا یا خیابان نلسون ماندلا نیز آن را میشناسند در حد فاصل بزرگراه حقانی تا الهیه در منطقه 1 قراردارد و قالیشویی پاکمهر که نزدیک به این خیابان است در اینجا نیز شعبه داشته و مشغول به انجام خدمات رسانی به […] ...

قالیشویی پاک مهر نزدیک به خیابان جردن: قالیشویی جردن،قالی شویی پاکمهر با بیش از 20سال تجربه از برترین و به نام ترین قالیشویی های تهران است ، قالیشویی پاک مهر در محدوده بلوار آفریقا یا خیابان جردن که نام جدید آن نلسون ماندلا نیز می باشد سرویس دهی منظمی داشته و شما می توانید علاوه […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.