آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 20 اسفند 1402

قالیشویی میرداماد |22553767|☎📞

انتخاب قالیشویی معتبر همیشه یکی از دغدغه‌های افراد بوده است. امروز در این مطلب قصد داریم تا بهترین قالیشویی میرداماد با نام مجموعه تخصصی پاک مهر را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان، تمامی خدمات مورد نیاز برای نظافت شست و شوی فرش‌ها و مبلمان منزل یا محل کار خود را در اختیار داشته باشید.

چرا باید از قالیشویی میرداماد پاک مهر استفاده کنیم؟

پیش از هر چیزی باید بدانید که شستشوی فرش در قالیشویی شمال تهران، یکی از ضروری‌ترین کارهایی است که باید به صورت سالانه و یا فصلی انجام دهید. اگر در منزل دارای فرزند، افراد میانسال و یا بیمار هستید، اهمیت این موضوع دو چندان می‌شود؛ زیرا تمیزی و نظافت فرش رابطه مستقیمی با بهداشت و سلامت افراد خواهد داشت.

ویژگی‌های بهترین قالیشویی میرداماد

در اینجا سوال پیش می‌آید که چرا باید از قالیشویی میرداماد پاک مهر استفاده کنیم؟ در یک جمله اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم که به دلیل آن که در پاک مهر شما می‌توانید کیفیت بالا، سرعت تحویل خدمات و قیمت منصفانه را به صورت همزمان در اختیار داشته باشید. برای اثبات این موضوع با ما همراه باشید تا ویژگی‌های قالیشویی در شریعتی و میرداماد پاک مهر را بررسی کنیم.

تجهیزات مدرن و جدید برای شستشوی فرش دستبافت و ماشینی

روش‌های سنتی شستشوی فرش در قالیشویی در جردن و یا سایر مناطق، علاوه بر طولانی کردن فرآیند شستشو و تحویل فرش به مشتری، آسیب‌هایی جدی به فرش وارد می‌کرد. شاید با یک بار شستشو متوجه این آسیب‌ها نمی‌شدید اما تار و پود فرش از بین می‌رفت و مستعد پارگی و یا مسائلی مانند پخش شدن رنگ فرش می‌شد.

با وجود تجهیزات پیشرفته‌ی جدید برای شستشوی قالی در مرکز تخصصی پاک مهر تمامی این مشکلات از سر راه برداشته شدند. به گونه‌ای که در سریع‌ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت فرش شما شسته خواهد شد و هیچ خطری بافت فرش را تهدید نخواهد کرد.

استفاده از روش استاندارد برای خشک کردن فرش‌ها

پس از پایان فرآیند شستشو، مبحث خشک کردن فرش‌ها مطرح می‌شود. اگر با شیوه‌ی کار قالیشویی میرداماد به روش سنتی آشنا باشید، می‌دانید که در این مراکز فرش را در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار می‌دهند تا به کمک گرمای آفتاب خشک شود. واضح است که نور مستقیم خورشید علاوه بر آسیب رساندن به بافت فرش، رنگ آن را دچار مشکل خواهد کرد.

در قالیشویی میرداماد پاک مهر به کمک گرمخانه‌های مخصوص، فرش را به روشی مدرن خشک می‌کنند که نه تنها از آسیب رساندن به آن جلوگیری می‌شود؛ بلکه فرش در مدت زمان کمتری به دست شما عزیزان خواهد رسید.

مواد شوینده مرغوب و خارجی

در قالیشویی میرداماد و تمامی شعب پاک مهر خبری از مواد شوینده‌ی بی‌کیفیت نیست؛ زیرا تنها هدف ما ارائه بهترین خدمات با نازل‌ترین هزینه است. شوینده‌ی باکیفیت و اورجینال از دو جنبه‌ی مهم، حائز اهمیت است. در وهله‌ی اول علاوه بر پاک کردن آلودگی‌هایی که با چشم مشخص هستند، تمامی باکتری‌هایی که به عمق فرش نفوذ کرده‌اند را از بین می‌برد. در نظر داشته باشید که هدف از شستشوی فرش صرفا تمیزی و پاکیزگی ظاهری نیست؛ بلکه فرش باید عاری از هرگونه میکروب و باکتری شود.

در درجه‌ی دوم شوینده‌های باکیفیت به هیچ عنوان خاصیت اسیدی بالایی ندارند و لطافت و سلامت فرش را تضمین می‌کنند. شوینده‌های درجه‌ی چندم باعث می‌شوند تا نخ فرش نازک شده و پس از چندین بار شستشو و استفاده به سادگی و با کوچکترین آسیبی از هم جدا شوند.

قالیشویی میرداماد

ارائه خدمات جانبی در قالیشویی میرداماد

با توجه به درگیری‌های زندگی روزمره، بهترین قالیشویی میرداماد، مرکزی است که بتواند تمامی نیازهای شما را مرتفع نماید. قالیشویی پاک مهر علاوه بر شستشوی انواع فرش ماشینی و دست‌بافت، خدمات زیر را در اختیار شما عزیزان قرار داده است:

  • رفو و تعمیر فرش: تمامی خدماتی هم‌چون ریشه زنی، رنگ برداری، ترمیم و رفوی انواع فرش
  • شستشوی مبلمان و میز ناهارخوری: پاکسازی تمامی این دسته از محصولات با هر نوع جنس پارچه‌ای
  • شستشوی کف‌پوش و تابلو فرش: شستشوی انواع موکت، قالیچه و تابلو فرش‌های نفیس و گران‌قیمت

شما عزیزان تنها با یک سفارش می‌توانید تمامی خدمات مذکور را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت نمایید.

امکان سفارش اینترنتی و تلفنی قالیشویی میرداماد

انتظار در صف‌های طولانی برای اتصال به اپراتور برای همه‌ی ما ناخوشایند است. متخصصین پاک مهر در همه حال به دنبال راحتی و جلب رضایت شما مشتریان عزیز هستند؛ به همین منظور با افزایش خطوط تماس و کارشناسان، به سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید به اپراتور متصل شوید و سفارش خود را ثبت نمایید. در طی این تماس نیز می‌توانید از مشاوره رایگان برای دریافت خدمات نیز بهره‌مند شوید.

از سوی دیگر می‌توانید تنها با مراجعه به وب‌سایت پاک مهر، سفارش خود را ثبت نمایید. در هنگام ثبت سفارش اینترنتی قالیشویی میرداماد می‌توانید تاریخ و بازه ساعتی جمع‌آوری فرش‌ها را نیز مشخص کنید تا در همان زمان مقرر کارشناسان پاک مهر در محل حضور یابند. تعرفه سفارش به صورت اینترنتی و تلفنی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تمامی قیمت‌ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می‌شوند.

تحویل فوری 48 ساعته

نبود فرش در منزل و یا محل کار، سکونت را سخت خواهد کرد؛ پس چه چیزی بهتر از آن که شما بتوانید در عرض تنها 48 ساعت کاری، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. از طرف دیگر نیازی به نگرانی بابت این سرعت تحویل نداشته باشید؛ زیرا اصل و رسالت قالیشویی میرداماد پاک مهر بر حفظ کیفیت در بالاترین حد ممکن است و هیچ‌گاه کیفیت، فدای سرعت نخواهد شد.

از زمانی که کارشناسان برای جمع‌آوری فرش به شما مراجعه می‌کنند، تنها به 48 ساعت زمان احتیاج دارید تا فرش‌ها و یا سایر محصولات خود را تمیز و پاکیزه تحویل بگیرید.

شستشوی شرعی و روش‌های مختلف شستشو

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم قالیشویی پاک مهر این است که تنوع در روش‌های شستشو به حدی زیاد است که هر شخصی با هر میزان بودجه و انتظاراتی، راضی خواهد بود. روش‌هایی مانند شستشوی شرعی، اعلا شور، شامپو شور و شستشوی معمولی در قالیشویی میرداماد امکان پذیر است که بر اساس خواسته‌ها و شرایط فرش مانند جنس و میزان آلودگی، کارشناسان به شما بهترین روش را پیشنهاد خواهند کرد. در نهایت با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما گذاشته می‌شود، می‌توانید بهترین خدمات را دریافت نمایید.

مطالب مرتبط

آیا دوست دارید با یک قالیشویی نزدیک میرداماد آشنا شوید که خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد؟ اگر بله، پس بهتر است قالیشویی نزدیک میرداماد را بشناسید. قالیشویی نزدیک میرداماد، شعبه‌ای از پاکمهر است که خدمات آن با عنوان منحصر، کیفیت عالی و متمایز شناخته شده است. خدمات قالیشویی نزدیک میرداماد که […] ...

12 دی 1402
ادامه مطلب

میرداماد یکی از محله‌های منطقه ۳ تهران است که در بین افراد ساکن تهران بسیار محبوب است. اما نکته قابل توجهی که وجود دارد تعداد قالیشویی در میرداماد است که نسبت به دیگر محله‌های تهران انگشت شمار هستند؛ اما امروزه قالیشویی در جردن شروع به فعالیت کرده است که به تمامی نقاط محله‌ی میرداماد و […] ...

6 اسفند 1401
ادامه مطلب