آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 24 بهمن 1402

قالیشویی در منطقه جردن |02122553767|☎📞

خبر خوب برای اهالی منطقه جردن. خبر خوب ابن است که اگر به دنبال قالیشویی در منطقه جردن هستید، قالیشویی پاکمهر در این منطقه نیز شعبه‌ای را دایر کرده است. این قالیشویی در الهیه نیز دسترسی لازم را برای اهالی این منطقه ایجاد می‌کند. قالیشویی در منطقه جردن تمام خدماتی را که مربوط به نظافت قالی‌ها است ارائه می‌دهد. اما خدمات تنها به نظافت محدود نیست؛ بلکه شامل خدمات دیگری نیز است.

با سوابق قالیشویی در منطقه جردن آشنا شوید

قبل از آنکه با خدمات قالیشویی در میرداماد (همان شعبه منطقه جردن) آشنا شوید بد نیست با سوابق قالیشویی پاکمهر نیز آشنا شوید. پاکمهر یکی از قالیشویی‌های معتبر و شناخته شده در تهران است که سابقه فعالیت آن بیش از یک دهه است. این قالیشویی ابتدا یک شعبه مرکزی داشت؛ اما به پاس استقبال مردم از این قالیشویی، شعبه‌هایی دیگری از این قالیشویی در مناطق 22 گانه تهران نیز تاسیس شد.

خدمات قالیشویی قالیشویی در منطقه جردن

قالیشویی در ظفر (ظفر نیز نام دیگر قالیشویی در منطقه جردن است) دارای خدماتی همچون خدمات شست و شو و تعمیر قالی‌ها است. ویژگی‌های قالیشویی نیزشامل ثبت آسان سفارشات و سرعت بالا در ارائه خدمات است.

خدمات شست و شو

شست و شوی قالیشویی در منطقه جردن بر پایه سه روش کلی قرار دارد که شامل روش‌های عادی، اعلاشویی و شامپو شوری.

  • شست و شوی عادی شست و شویی است که در آن قالی‌ها، مراحل شست و شو را تنها یک بار طی می‌کنند.
  • شامپو شوری نیز روشی اختصاصی برای شست و شوی برخی از انواع قالی‌های خاص مانند قالی‌های زبر یا خشک است.
  • اعلاشویی نیز روش منحصربه فرد و اعلا است که برای قالی‌های بسیار کثیف استفاده می‌شود. در این روش، مراحل شست و شو دو بار تکرار می‌شود.

کدام روش بهتر است؟

انتخاب روش شست و شو بستگی به میزان کثیفی قالی یا کفپوش شما و همین‌طور جنس آن دارد. معمولا کارشناسان ما اطلاعات لازم را برای انتخاب روش شست و شوی مناسب به شما ارائه می‌دهند. بنابراین نیازی نیست بابت این موضوع نگرانی داشته باشید.

قالی‌ها چگونه شسته می‌شوند؟

فرآیند شست و شوی قالیشویی در منطقه جردن از طریق دستگاه‌های پیشرفته و اتومات انجام می‌شود. تمام مراحل به صورت غیر دستی و کاملا به‌روز صورت می‌گیرد.

وبژگی‌های شست و شو

قالیشویی در منطقه جردن در کنار شست و شوی باکیفیت از چند ویژگی نیز برخوردار است. این ویژگی‌ها عبارتند از:

شست و شوی شرعی

ادعای شرعی بودن شست و شوی قالیشویی در منطقه جردن از آنجا است که آب این قالیشویی به آب لوله کشی متصل است. از آنجا که یکی از روش‌های رفع نجاست از طریق آب جاری کر است؛ بنابراین آب لوله کشی شده نیز می‌تواند نجاست را کامل از بین ببرد. به خصوص آنکه در این قالیشویی مرحله آبگیری به طور کامل انجام می‌شود.

قالیشویی در منطقه جردن

شست و شوی تمام کفپوش‌ها حتی مبلمان

قالیشویی در منطقه جردن علاوه بر قالی‌ها، شست و شوی تمام کفپوش‌ها، مبلمان و غذاخوری در محل، انواع تشک‌ها، تابلوفرش‌ها و… را نیز انجام می‌دهد. خدمات شست و شوی این کفپوش‌ها یا لوازم نیز با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

 استریلیزه کردن

استریلیزه کردن برای آن است که عوامل بیماری‌زا از قالی شما حذف شود. ما به خوبی آگاهیم که آلودگی به راحتی می‌تواند از طریق پاها به بدن منتقل شوند و گروه‌های حساس مانند کودکان، بیماران و سالمندان را درگیر کنند. از این رو در مورد تمام قالی‌ها، مرحله استریلیزه کردن را انجام می‌دهیم.

خدمات تعمیر فرش‌ها در قالیشویی در منطقه جردن

بخش دیگری از خدمات خوب قالیشویی در منطقه جردن مربوط به خدمات تعمیر است. تعمیرات قالی در این قالیشویی شامل خدمات زیر است:

رفوگری

خدمات رفوگری تعمیراتی است که طی آن قالی‌هایی که دچار پارگش یا پوسیدگی شده‌اند، تعمیر می‌شوند.

دارکشی

از دارکشی برای صاف کردن طول قالی استفاده می‌شود. معمولا برخی از قالی‌های دستباف دارای کجی هستند یا ممکن است بر اثر گذشت زمان با کج شدگی مواجه شوند.

ریشه زنی

خدمات ریشه زنی نیز همانطور که می‌توانید از نام آن حدس بزنید به تعمیر ریشه‌های قالی مربوط است.

تعمیر شیرازه

شیرازه قسمت کناری قالی‌ها است که نقش محافظت از قسمت‌های طولی را نیز بر عهده دارد. در صورتی که شیرازه قالی شما دچار آسیب شود می‌توانید از خدمات تعمیر شیرازه استفاده کنید.

قلم زنی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که رنگ‌های قالی‌تان بر اثر ریختن آب یا مایعی خاص تغییر کند و به هم بریزد؟ اگر بله خبر خوب این است که می‌توانید با قلم زنی قالی خود را تعمیر کنید.

رنگبندی

خدمات رنگبندی نیز مربوط به اصلاح رنگ‌های قالی از نظر یکنواختی یا عدم یکنواختی است. یعنی اگر قالی شما دچار عدم یکنواختی باشد می‌توانید با رنگبندی آن را یکنواخت کنید.

ویژگی‌های قالیشویی در منطقه جردن

گفتیم که قالیشویی در منطقه جردن دارای ویژگی‌هایی همچون ثبت سفارشات آسان و سرعت بالا در ارائه خدمات است. ثبت سفارش آسان بدان معناست که شما در هر لحظه و با روش‌هایی مانند مراجعه آنلاین یا تماس تلفنی می‌توانید سفارشات خود را ثبت کنید. بنابراین در این قالیشویی خبری از پشت خط ماندن، معطل شدن یا وقت نداشتن قالیشویی نیست.

مکانیسم فعالیت قالیشویی در منطقه جردن به صورت 7/24 است. یعنی نیروهای قالیشویی هر هفت روز هفته به صورت بیست و چهار ساعته فعالیت دارند و خدمات شما را ثبت می‌کنند. بعد از ثبت سفارش، طی یک تماس تلفنی از طرف قالیشویی با شما برای جمع آوری قالی‌ها هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد.

سرعت بالا نیز یکی از ویژگی‌های خوب قالیشویی در منطقه جردن است که در تمام مراحل قالیشویی مشاهده می‌شود. از لحظه جمعه آوری قالی‌ها تا تحویل آنها که طی دو روز کاری صورت می‌گیرد. علاوه بر سرعت، شما نظم را نیز می‌توانید در تمام مراحل قالیشویی مشاهده کنید. به عنوان نمونه قالی‌ها در هنگام تحویل داخل کاور قرار داده می‌شوند تا قسمت زیرین آنها نیز تمیز بمانند و قرار دادن قالی‌ها در داخل کاور توسط دستگاه‌های اتومات انجام می‌شود.

سخن نهایی قالیشویی در منطقه جردن

قالیشویی در منطقه جردن در کنار خدمات خوبی که ارائه می‌دهد از قیمت‌ها و تعرفه‌های کاملا منصفانه نیز برخوردار است. در واقع تعرفه‌های این قالیشویی تابع قیمت‌های مشخص شده توسط اتحادیه است. از این رو شما با مشکلاتی مانند افزایش ناگهانی قیمت‌ها یا اعمال تعرفه‌های خودسرانه مواجه نخواهید شد.

مطالب مرتبط

قالیشویی در جردن برخی فرش‌ها به علت قدمت طولانی مدتی که دارند از حساسیت بیشتری برخوردارند و ممکن است در صورت کمترین فشار و آسیب دچار مشکلات و آسیب‌های غیر قابل جبران شوند. ما برای جلوگیری از این امر بخشی را در نظر گرفته‌ایم به نام شستشو و رفو فرش‌های آسیب دیده که قالیشویی در […] ...

30 دی 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در جردن: خیابان جردن در منطقه 3 تهران که بیشتر به بلوار آفریقا یا خیابان نلسون ماندلا نیز آن را میشناسند در حد فاصل بزرگراه حقانی تا الهیه در منطقه 1 قراردارد و قالیشویی پاکمهر که نزدیک به این خیابان است در اینجا نیز شعبه داشته و مشغول به انجام خدمات رسانی به […] ...

قالیشویی پاک مهر نزدیک به خیابان جردن: قالیشویی جردن،قالی شویی پاکمهر با بیش از 20سال تجربه از برترین و به نام ترین قالیشویی های تهران است ، قالیشویی پاک مهر در محدوده بلوار آفریقا یا خیابان جردن که نام جدید آن نلسون ماندلا نیز می باشد سرویس دهی منظمی داشته و شما می توانید علاوه […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.