آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 22 مرداد 1401

قالیشویی در کوهسار |44308040

قالیشویی پاک مهر در محله کوهسار:

در گذشته فاصله میان تهران تا کن و سولقان مملو از دشت ها و مراتع ماهور بود که به مرور زمان و افزایش روز افزون زندگی اجتماعی در تهران و نیاز به فضاهای بیشتر بزای سکونت در این قسمت که در غرب تهران واقع شده و نام کوهسار را به خود اختصاص داده است. محله کوهسار دارای آب و هوایی بسیار مطبوع و تمیز است که یکی از مهم ترین فاکتور های زندگی در این منطقه نیز می باشد. موقعیت کنونی منطقه کوهسار به این شکل است که به صورت بلواری با جهت شمال و جنوب در شمال غربی پایتخت در منطقه 5 تهران است. این بلوار در شرق محله کن و در غرب منطقه شهران قرار گرفته همچنین در شمال از بزرگترین پارک جنگلی تهران با نام کوهسار آغاز و تا اتوبان شهید آبشناسان و بزرگراه همت امتداد می یابد. با وجود اینکه این محله از مناطق قدیمی در نزدیک تهران بوده اما بخاطر گستردگی شهر شهر تهران در حال حاضر تبدیل به محله ای جدید و نوپادر قلب شمال غربی تهران شده است. همسایگان اطراف این بلوار عبارتند از سولقان در شمال، کن در غرب و شهران که در شرق این بلوار قرار گرفته اند. قالیشویی پاک مهر که یکی از برترین و مجهزترین قالیشویی های مطرح در تهران می باشد نیز در این محل دارای دفتر اصلی است که می تواند به کلیه مجامع مسکونی و تجاری واقع در منطقه کوهسار خدمات بی نظیر و درجه یک قالی شویی خود را ارایه نماید.

   

قالیشویی پاکمهر در شهران:

قالی شویی پاکمهر با مجوز رسمی اتحادیه قالیشویان تهران در خیابان طبیعت واقع در محله کوهسار قرار دارد که قریب به بیست سال میباشد در تهران خدمات قالیشویی با کیفیت را ارائه می نماید در سال های اولیه فعالیت خود فقط محله های واقع در نزدیک مقر خود مانند شهران، کن، شهرزیبا را تحت پوشش خدماتی خود داشت اما در گذر زمان از فعالیت مستمر و عرضه داشتن خدمات خوب به مشتریان خویش امروزه قادر است به تمامی محله های واقع در غرب و تمامی مناطق تهران ارائه خدمات قالیشویی با بالاترین درجه کیفیت و استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های مجهز و اتومات با نظارت اتحادیه قالیشویی و با نرخ مصوب این ارگان را داشته باشد، از این رو میتوانید با خیالی آسوده و اطمینان سفارشات شستشوی فرش های ماشینی یا دستبافت خود را به این شرک قالی شویی معتبر بسپارید، همچنین اگر میخواهید موکت یا مبلمان منزل یا اداره خود را خشکشویی نمایید، قالیشویی پاک مهر این کار را نیز با استفاده از دستگاه های مخصوص شستشو و خشکشویی در محل مورد نظرتان با تضمین در تمیزی بالا و بدون آسیب رساندن به پارچه و اسکلت مبلمان یا صندلی و حتی فرش و تشک خوش خواب  برایتان انجام می دهد.

از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر انجام رفوء فرشهای آسیب دیده همچون چرم دوزی، ریشه زنی، شیرازه دوزی، رفع جای سوختگی یا پارگی و پوسیدگی، قلمکاری و پرداخت فرشهای ماشینی و دستباف میباشد بنابراین شما با انتخاب قالیشویی پاک مهر در منطقه شهران یا هرجای دیگر از تهران بایک قالیشویی حرفه ای و مدرن مواجه خواهید شد که کلیه سفارشات قالی و فرشهای شمارا به صورت کلی و یکجا در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن در تحویل می پذیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.