آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 دی 1400

قالیشویی درمحدوده جردن ( 02122553767 ) ☎📞

قالیشویی پاک مهر نزدیک به خیابان جردن:

قالیشویی جردن،قالی شویی پاکمهر با بیش از 20سال تجربه از برترین و به نام ترین قالیشویی های تهران است ، قالیشویی پاک مهر در محدوده بلوار آفریقا یا خیابان جردن که نام جدید آن نلسون ماندلا نیز می باشد سرویس دهی منظمی داشته و شما می توانید علاوه بر این در هرکجای پایتخت ساکن بودید می توانید از خدمات ویژه این قالیشویی مجاز و معتبر استفاده نمایید.

بارز ترین مشخصه این قالیشویی نسبت به سایر قالیشویی ها این است که؛ تعرفه قیمت گذاری ها بر پایه نرخ مصوبه اتحادیه می باشد یعنی قیمتی که در هنگام پذیرش سفارشات از اپراتور تلفنی می شنوید در هنگام جمع آوری هم همان اعمال می شود اینطور نیست که یک قیمت پایین و غیر منطقی را دریافت کنید ولی در هنگام جمع کردن سفارشات یک هزینه نجومی را متحمل شوید کاری که متاسفانه برخی از قالیشویی های غیر مجاز یا غیر متعهد انجام می دهند. قالیشویی پاکمهر در صدد ارائه خدمات بی نقص و با کیفیت به مشتری است تا مشتریانش ماندگار باشند و هر ساله خدمات خود را به قالیشویی پاک مهر عرضه کنند.

پرسنل و نیرو های مجرب ما در اسرع وقت در خدمت شما می باشند و می توانید شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف و موکت و مبلمان خود  را به  پاک مهر بسپارید.

قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل در خدمت شما می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت درجه یک و قیمت استثنایی در اختیار می گذارد .

برترین و بهترین قالیشویی جردن قالیشویی پاکمهر می باشد.

شستشوی انواع فرش های ابریشم و گل ابریشم شما را با تثبیت رنگ و مواد درجه یک  انجام می دهیم.

برای جلوگیری از صدمه  به قالی های شما آنها را به صورت لول شده تحویل می گیریم و بعد از شستشو و چک شدن آنها را بسته بندی کرده و تحویل شما می دهیم.

قالیشویی در بلوار آفریقا:

بهترین و مدرن ترین قالیشویی در بلوار آفریقا و خیابان نلسون ماندلا (جردن) قالیشویی بزرگ پاک مهر است که کلیه خدمات خود را با بالاترین کیفیت ، درکوتاه ترین زمان ممکن و قیمت مناسب ارائه می کند.

متشکر از اینکه شستشوی قالی های خود را درجردن به قالیشویی پاک مهر می سپارید.

برترین قالیشویی در سراسر تهران پاک مهر.

مطالب مرتبط

خبر خوب برای اهالی منطقه جردن. خبر خوب ابن است که اگر به دنبال قالیشویی در منطقه جردن هستید، قالیشویی پاکمهر در این منطقه نیز شعبه‌ای را دایر کرده است. این قالیشویی در الهیه نیز دسترسی لازم را برای اهالی این منطقه ایجاد می‌کند. قالیشویی در منطقه جردن تمام خدماتی را که مربوط به نظافت […] ...

24 بهمن 1402
ادامه مطلب

قالیشویی در جردن برخی فرش‌ها به علت قدمت طولانی مدتی که دارند از حساسیت بیشتری برخوردارند و ممکن است در صورت کمترین فشار و آسیب دچار مشکلات و آسیب‌های غیر قابل جبران شوند. ما برای جلوگیری از این امر بخشی را در نظر گرفته‌ایم به نام شستشو و رفو فرش‌های آسیب دیده که قالیشویی در […] ...

30 دی 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در جردن: خیابان جردن در منطقه 3 تهران که بیشتر به بلوار آفریقا یا خیابان نلسون ماندلا نیز آن را میشناسند در حد فاصل بزرگراه حقانی تا الهیه در منطقه 1 قراردارد و قالیشویی پاکمهر که نزدیک به این خیابان است در اینجا نیز شعبه داشته و مشغول به انجام خدمات رسانی به […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.