آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 بهمن 1400

قالیشویی نزدیک میدان ولیعصر | 88690517|☎📞

قالیشویی در میدان ولیعصر :

میدان ولیعصر در منطقه 6 تهران و در بلند ترین خیابان خاور میانه که ولیعصر کنونی است و نام پیش از انقلاب آن پهلوی بوده ، واقع شده است. این میدان در مزکز شهر و مابین میدان ونک و منیریه قرار دارد.

قالیشویی پاک مهر در حوالی میدان ولیعصر ، بروز ترین  شرکت قالیشویی معتبر و مجاز دربین تمام شرکت های قالیشویی میدان ولیعصر میباشد. این قالیشویی با تکیه بر توانایی های خود و الطاف خداوند بزرگ توانسته ، تا بهترین قالیشویی در ارائه خدمات به شهروندان خویش باشد . پاک مهر با داشتن جوازرسمی کسب و عضو انجمن فعال اتحادیه یک قالیشویی مجاز میباشد که در لیست مجاز قالیشویان تهران نامش به ثبت رسیده است .

قالیشویی در عباس آباد:

قالیشویی پاکمهر مفتخراست که میتواند درکناردیگر مناطق تهران، خاصه ساکنان محترم محدوده عباس آباد ، شهید بهشتی و حومه این منطقه نیز در امر شستشو و خشکشویی انواع فرش دستی و ماشینی , انواع موکت و پتو خوشخواب, انواع مبلمان منزل و اداری, یاریگر قابل و مورد اعتماد مردم باشد .این قالیشویی ;معتبر, مجاز و زیر نظر اتحادیه صنف قالیشویان تهران است, و باسابقه ای بالغ بر 20سال فعالیت مستمر میتواند پاسخگویی مطمئن درجهت ارائه خدمات به ساکنین محترم عباس آباد و حوالی آن باشد.

راه های ارتباط با قالیشویی پاک مهر :

1. برای دسترسی به قالیشویی مجاز پاک مهر، از طریق تماس با اتحادیه از پرسنل محترم بخواهید تا شماره های شرکت قالیشویی در پاک مهر را به شما عزیزان بدهند.

2. از طریق ارتباط با سامانه تلفن 118 از پرسنل محترم بخواهید تا شماره های قالیشویی پاک مهر را به شماعزیزان بدهد.

3. از طریق رجوع به سایت اتحادیه قالیشویان تهران و جستجو کردن در لیست مجاز قالیشویی پاک مهر میتوانید ، نام قالیشویی پاک مهر را در لیست مجاز مشاهده کرده و با این قالیشویی تماس بگیرید.

قالیشویی در محدوده چهارراه ولی عصر ، قالیشویی پاک مهر در سراسر تهران بزرگ آماده سرویس دهی به شما شهروندان گرامی می باشد .

خدمات پاک مهر:

قالیشویی پاک مهر درتمامی نقاط تهران دارای خدمات رسانی می باشد .شما می توانید با یک تماس با قالیشویی پاکمهر تماس حاصل نمایید . پرسنل و نیروهای متعهد ما در اسرع وقت در آنجا حاضر می باشند و شما می توانید برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف و هم چنین موکت و شستن مبل های خود به کادر مجرب قالیشویی پاک مهر اطمینان نمایید .قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته  و حتی در ایام تعطیل ، در خدمت  شما همشهریان می باشد. و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی ارزان تر در اختیار شما می گذارد.

برترین و معتبر ترین قالیشویی در ناحیه میدان  ولیعصر، قالیشویی پاکمهر می باشد. شستشوی انواع فرش های ابریشم و دستباف و فرش های عتیقه شما را به صورت تضمین شده و با مواد شوینده خوب انجام می دهد.

برای جلوگیری از لطمه به بافت فرش های شما آنها را به صورت لول شده تحویل گرفته وپس از مراحل شستشو توسط گرمخانه گازی آنها را خشک نموده و به صورت لول شده و با بسته بندی معتبر تحویل شما می دهد.

شهروندان ساکن نزدیک کریم خان و میدان ولیعصر برای شستشوی فرش های خود میتونید با قالیشویی بزرگ و تخصصی پاک مهر با شماره تماس های 02166553719 و 02188611079 تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.