آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 29 دی 1401

قالیشویی شمال تهران |02122553767|☎📞پاکمهر

قالیشویی شمال تهران

قالیشویی پاکمهر این بار در منطقه یک پایتخت فعالیت خود را آغاز کرده که شامل محله‌های دربند، جماران، تجریش، زعفرانیه، الهیه، قیطریه، چیذر، فرمانیه، کامرانیه، نیاوران، آجودانیه، اقدسیه، مینی سیتی و ازگل، دارآباد، احتشامیه و سوهانک می‌شود. ساکنین مناطق شمالی تهران بدون اتلاف وقت و به صورت آنلاین می‌توانند سفارشات قالیشویی خود را ثبت کنند. قالیشویی پاک مهر با دو دهه تجربه و سابقه درخشان در این زمینه، مراقب فرش‌های ارزشمند شما عزیزان خواهد بود. همچنین باید گفت قالیشویی پاکمهر به عنوان یکی از ۱۰ قالیشویی برتر تهران بزرگ به شمار می‌رود که نشان دهنده کیفیت خدمات این شرکت قالیشویی شمال تهران است. با ما همراه باشید تا در ادامه به چند ویژگی این قالیشویی در نیاوران اشاره کنیم.

قالیشویی پاکمهر هم اکنون ارائه خدمات قالی شویی را در تهران سراسری نموده است قدمت قالیشویی پاک مهر قریب به بیست سال میباشد که بصورت مجاز و حرفه ای در تهران فعالیت میکند در نتیجه برای کلیه خدمات قالی و فرش اعم از شست وشو و رفو (رنگ برداری، ریشه زنی ، شیرازه دوزی، چرمدوزی، دارکشی ، پرداخت و قلم زنی…) برای فرشهای دست باف و ماشینی با تخصص و تجربه بالا آمادگی دارد .

 

قالیشویی شمال تهران

 

قالیشویی پاکمهر

شستن فرش کاری سختی است که در قدیم به صورت دستی انجام می‌گرفت. با رشد آپارتمان نشینی و همچنین کمبود وقت، دیگر نمی‌توانید فرش‌ها را خودتان بشویید. همچنین در روش‌های سنتی کثیفی‌های عمق فرش تمیز نمی‌شود. این موضوع باعث می‌شود به فرش‌های ارزشمند شما آسیب برسد و عمر آن‌ها کاهش پیدا کند. امروزه دیگر لازم نیست از روش سنتی شستن فرش‌ها استفاده کنید. تنها کافیست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا از خدمات به روز و مدرن قالیشویی در ولنجک بهره‌مند شوید.

 

ویژگی‌های قالیشویی در شمال تهران

قالیشویی پاک مهر با در اختیار داشتن نیروی متخصص قالیشویی و همچنین استفاده از ابزار و دستگاه‌های مدرن بهترین خدمات قالیشویی در شمال تهران را به شما ارائه می‌کند. تعمیرات و رفو فرش ها، مبلمان، گلیم و… از جمله خدمات قالیشویی در تجریش است. ما در ادامه با چند ویژگی منحصر به فرد قالیشویی پاکمهر آشنا می‌شویم؛ پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خاک گیری فرش و مبلمان در قالیشویی شمال تهران

 

فرش‌ها و مبلمان شما قبل از شست‌وشو همیشه پر از گرد و خاکی هستند که دیده نمی‌شود. قالیشویی پاک مهر با استفاده از ضربه زن‌های مکانیکی، گرد خاک فرش و مبلمان شما را از بین می‌برد. سپس بعد از خاک گیری فرش‌های شما برای شست و شو آماده می‌شوند. همچنین خاک گیری باعث می‌شود گرد و خاکی که در عمق فرش است، از بین رفته و فرش‌ها به صورت عمقی تمیز شوند. برای استفاده از خدمات قالیشویی در قیطریه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لکه برداری فرش و مبلمان

یکی دیگر از تخصص‌های قالیشویی در شمال تهران، پاک کردن لکه‌های عمیق و سطحی مانند لکه چای یا غذا از روی فرش و مبلمان است. در قالیشویی در زعفرانیه لکه برداری طوری انجام می‌شود که کوچکترین آسیبی به الیاف فرش‌های شما وارد نخواهد شد.

رنگ برداری و احیای رنگ

به کمک نیروهای متخصص، فرآیند رنگ برداری و احیای رنگ تخصصی در قالیشویی پاکمهر انجام می‌شود. رنگ برداری از روی فرش‌های شما توسط کارشناسان متخصص قالیشویی در کامرانیه تشخیص داده می‌شود. برای رنگ برداری هم درصد تعیین می‌کنند، سپس با دانش متخصصان و استفاده از دستگاه‌های به روز این صنعت، توانسته‌ایم به احیای رنگ فرش‌های ماشینی و دست بافت شما عزیزان مانند برطرف کردن رنگ مردگی بپردازیم. زمان تحویل، فرش‌های خود را مانند روز اول تحویل خواهید گرفت.

رفو و تعمیرات در قالیشویی شمال تهران

برای تعمیر و رفو تخصصی، فرش‌های خود را به قالیشویی پاک مهر بسپارید. قالیشویی پاک مهر با داشتن دو دهه سابقه درخشان در این زمینه توانسته خدماتی مانند پرداخت، ریشه، شیرازه، چرم دوزی، بافت و تعمیر فرش آسیب دیده و پوسیده، رفع سوختگی فرش و مبلمان و ترمیم فرش‌های قدیمی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه برای شما عزیزان ارائه کند.

بدون تعطیلی و شبانه‌روزی

شما عزیزان می‌توانید به صورت شبانه روزی سفارشات خود را ثبت نمایید تا نیرو‌های متخصص قالیشویی پاکمهر در کمترین زمان برای ارائه خدمات نزد شما بیایند. همچنین فعالیت قالیشویی پاکمهر در شمال تهران بدون تعطیلی و در ۷ روز هفته دایر می‌باشد. حتی در شلوغ‌ترین روز‌های سال فرش‌های خود را به قالیشویی پاک مهر بسپارید و ۴۸ ساعته تحویل بگیرید.

ارائه خدمات قالیشویی شمال تهران

پاک مهر در سرتاسر تهران بزرگ فعالیت دارد. این قالیشویی وسعت کار خود را گسترش داده تا تمامی مناطق شمالی تهران را نیز تحت پوشش خود قرار دهد. ساکنین شمال تهران تنها با یک تلفن از خدمات قالیشویی پاکمهر بهره‌مند می‌شوند. باید گفت قالیشویی پاک مهر با داشتن بیست سال تجربه تخصصی در این زمینه، بسیار مجرب و باتجربه است. آمادگی خود را برای ارائه تمام خدمات قالیشویی که در بالا به چند مورد از آن‌ها اشاره کردیم، اعلام می‌نماید. البته در نظر داشته باشید که فعالیت قالیشویی پاک مهر فقط به محله تجریش منتهی نمی‌شود.

ساکنین محله‌های گلاب دره، دربند، دزاشیب، فرمانیه، نیاوران، زعفرانیه، الهیه، فرشته، ولنجک، خیابان ولیعصر، شمیران و جردن می‌توانند به راحتی از خدمات تخصصی قالیشویی پاکمهر بهره‌مند شوند. با دریافت اولین خدمات، مشتری همیشگی قالیشویی پاکمهر خواهید شد. در خدمت شما عزیزان به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین هستیم.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.