آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 دی 1401

قالیشویی در نزدیکی کوی نصر (02188690517)☎📞

قالیشویی پاکمهر در کوی نصر:

قالیشویی پاکمهر، یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های قالیشویی ،  درتهران بزرگ می باشد که مفتخر است در منطقه پل گیشا ، شهرآرا، مرزداران خدمت رسانی میکند. قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع : فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ،  پادری  ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد و نیز خدمات ترمیم فرش ؛ اصلاح سوختگی فرش، بافت زنی، خدمات پس از شستشو، رفع زردی فرش، پرداخت و…از جمله خدمات قالیشویی پاکمهر میباشد. درشستشوی فرش ها از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میکند، که این امر، باعث افزایش عمر فرش خواهد شد .

پاکمهر با ارئه خدمات قالیشویی خود به منطقه کوی نصر،  نیاز اهالی این منطقه را به قالیشویی باکیفیت رفع کرده است . در صورت نیاز به قالیشویی خوب  ، با پاک مهر تماس حاصل نمایید ، تا پرسنل خود را  در اسرع وقت در محل سکونت شما اعزام نماییم و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشو با رعایت نکات  اسلامی وباکیفیت ، فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد . شهروندان عزیز کوی نصر،  به شما اطمینان می دهم که پاک مهر ، سریع ترین و مطمعن ترین قالیشویی در ارائه خدمات به کوی نصر میباشد.

قالیشویی در شیخ فضل الله:

 (پاکمهر بابیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به همشهریان گرامی در منطقه شیخ فضل الله)

شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف و انواع مبلمان و خوشخواب وفرشهای گل ابریشم و ابریشم ، انواع پادری ، فرش رولی ،گبه ،ترمه ، تابلو ترمه ، کفپوش اتاق و… به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز.

مؤسسه قالیشویی پاک مهر در کلیه مناطق تهران:

شرکت قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران بزرگ دارای شعبه می باشد شما همشهریان گرامی باتوجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید با نزدیک ترین شعبه  پاک مهر تماس حاصل فرمایید تاپرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند.

قالیشویی پاکمهر نزدیک شیخ فضل الله در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

 پاک مهر مفتخر است با سابقه ای بالغ بر20 سال فعالیت مستمر و پی در پی و ارائه بهترین خدمات قالیشویی که برازنده هر خانواده ایرانی میباشد در سراسر تهران بزرگ برای جلب رضایت مشتریان گرامی خدمت میکند.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.