آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 12 شهریور 1400

قالیشویی در اطراف منطقه گیشا |88690517|☎📞

قالیشویی در گیشا:

گیشا نام محله ای در منطقه 2 تهران میباشد که قالیشویی پاک مهر در این محل شعبه فعال داشته و سالیان متمادی است که در این حیطه فعالیت مینماید. قالیشویی پاک مهر،  به روز ترین قالیشویی در محدوده گیشا بوده و این قالیشویی در سال های متعددی پس از کسب موفقیت های بسیار در زمینه قالیشویی با در دست داشتن جواز رسمی کسب از هیات نظارت بر صنف قالیشویان و همچنین فعالیت 20 ساله خویش زیر نظر اتحادیه ، یک قالیشویی مجاز و رسمی شناخته شده است که ویژگی های منحصر به فرد آن باعث رونق بخشیدن به کسب و کار این شرکت قالیشویی شده است .

                                             

این قالیشویی یک شرکت قالیشویی کامل و مجهز با سیستم کاری مشخص و اتوماتیک با به کار گیری از نیروهای انسانی برای شستشوی فرشهای اعلاء ، در بین تمام قالیشویان میباشد . از ویژگی های شرکت قالیشویی پاک مهر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قالیشویی پاکمهر مجموعه ای کامل و مجزا میباشد  و سرویس دهی کامل و تکمیل شده خود را در غالب سرویس های VIP به شهروندان تهرانی خویش عرضه میکند.
  2.  پاک مهر برای شستشوی فرش های مختلف با هویت های مختلف روش ها و شیوه های متفاوت و منحصر هر فرش را دارد.
  3. قالیشویی پاک مهر بهترین شرکت قالیشویی مجازی میباشد که ، تمام خدمات را برای شما با گارانتی و به صورت کیفیت تضمین شده برای شما عزیزان عرضه میکند.
  4. موسسه خدماتی قالی شویی پاکمهر بهترین قالیشویی میباشد که بدون بد قولی ، اتلاف وقت،  سر ساعت تعیین شده در منزل شما جهت خدمات رسانی حضور دارد.
  5. قالیشویی پاک مهر بهترین قالیشویی میباشد که تمامی  خدمات لازمه برای فرش را در کارخانه خود توسط استاد کاران ماهر به انجام میرساند. 

 شهر وندان گرامی شاید با خواندن این متن با خود بگویید منظور ازشیوه های مختلف در شستشو چیست ؟ با ما همراه باشید تا به تحلیل این موضوع بپردازیم .

اینکه پاک مهر چرا برای شستشوی هر فرش روش متفاوتی را میطلبد، نشان دهنده ی قوت کاری و دانش مدیریت این قالیشویی و داشتن اطلاعات جامع در زمنیه قالیشویی میباشد.

قالیشویی که تنها به یک روش کاری اکتفا کند، مسلما در زمنیه فرش شویی و قالیشویی همان یک روش را میداند و در شستشوی فرش های دستباف  و ماشینی هیچ تفاوتی را نمی بیند و همه ی فرش ها را بدون تفکیک هویت به یک روش میشوید اما ، باید توجه  داشته باشید که یک قالیشویی در صورتی اطلاعات و دانش کاملی و جامعی در قالیشویی دارد که ، برای هر شستشو ، یک روش را برگزیند. مثلا برای شستشوی فرش های دستباف بهترین شیوه به کار گیری از شیوه ی سنتی میباشد زیرا، این فرش ها بافته شده به دست بشر و دارای تراکم و رنگ بندی مخصوصی میباشند و استفاده از دستگاه در شستشوی این فرش ها باعث پاره شدن  و صدمه دیدن الیاف فرش میشود.

از آنجایی که در شستشوی فرش های ماشینی به دلیل اینکه این فرش ها با ماشین بافته شده ، دستگاه ها و ماشین آلات قالیشویی بهتر و با کیفیت تر میتوانند این فرش ها را شستشو دهند . از این رو شرکت قالیشویی پاک مهر برای هر فرش روش متنوعی را به کار میگیرد چون ، هدفش فقط به شستشو ختم نمیشود ، بلکه پاک مهر، کیفیت شستشو را در یک شستشوی با کیفیت و تضمینی در نهایت حفظ و نگهداری از فرش در طولانی مدت میبیند و شما با سپردن قالی های خود به قالیشویی پاک مهر، میتوانید برای همیشه فرش های تازه و زیبا و پاکیزه در منازل خود داشته باشید. شما عزیزان برای اینکه مشتری دائمی و همیشگی پاک مهر شوید، فقط کافیست با شماره ی درج شده درعنوان صفحه تماس گرفته تا پرسنل و نیروهای مجرب پاک مهر  دراسرع وقت در منزل شما حضور یابند.اهالی محترم ساکن در نزدیک شهر آرا ، نیز میتوانند با استفاده از خدمات قالیشویی پاک مهر، برای شستشوی فرش های خود به بهترین شیوه ، اقدام کنند.

قالیشویی در کوی نصر:

 

مطالب مرتبط

یکی از بهترین محله‌های منطقه 2 تهران گیشا نام دارد؛ افراد بسیاری در این محل ساکن هستند و معمولا در نزدیک اعیاد به خصوص عید نوروز، به دنبال بهترین قالیشویی در گیشا می‌گردند. کارشناسان ما به علت سهولت کاربران و دسترسی آسان به خدمات با کیفیت تصمیم به راه اندازی قالیشویی در گیشا گرفته اند. […] ...

22 بهمن 1401
ادامه مطلب

پاک مهر در محله گیشا: گیشا از محله های شمال غربی در منطقه 2 تهران است ، این خیابان از خیابانهای اصلی است که از شمال به اتوبان حکیم از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد، از غرب به شیخ فضل الله ( بزرگ راه ایوبی) و از شرق به اتوبان شهید چمران میرسد. از […] ...

15 آذر 1400
ادامه مطلب

پاک مهر در منطقه گیشا : گیشا نام یکی از محله های نسبتا قدیمی در شمال غرب و منطقه دو تهران است و قالیشویی در محدوده گیشا، قالیشویی پاک مهر است . که با 20 سال  تجربه کاری، در تمامی نقاط تهران خدمات رسانی دارد . و شما در هرکجای تهران ساکن بودید می توانید از  […] ...

12 شهریور 1400
ادامه مطلب