آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 تیر 1401

قالیشویی نزدیک شهدا |66597347

قالیشویی پاکمهر در میدان شهدا:

قالیشویی مجاز پاکمهر، بروزترین و مجهزترین قالیشویی در تهران، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در نزدیکی میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان 17شهریور، بزرگراه امام علی میباشد.

قالیشویی پاکمهر با بیش از 20  سال سابقه کاری درخشان در عرصه فعالیت خود در زمینه شستشوی انواع فرش و مبل شویی در خدمت مشتریان گرامی ساکن در میدان شهدا میباشد.

         

خدمات قالیشویی پاکمهر بطور کلی شامل :

* شستشوی فرش ، تابلوفرش ، قالی وقالیچه ماشینی و دستباف ، شستشوی انواع موکت ، کفپوش ، گلیم ، جاجیم ، گبه ، روفرشی ، پتو و…..

* سفید شویی ، اعلاء شویی * خاک گیری ، لکه برداری ، رنگبرداری ، ابریشم شویی و ….

* خشکشویی موکت وکفپوش ، خوشخواب ، صندلی داخل اتومبیل و …

* رفو ، ترمیم ومرمت فرشهای قدیمی ، رفع پوسیدگی وپارگی فرش آسیب دیده ، برطرف کردن کیس و چین خوردگی  ریشه زنی ، تعمیر وتعویض شیرازه ، چرمدوزی و ….میباشد.

شستشوی انواع فرش های ابریشم و گل ابریشم شما را با تثبیت رنگ و مواد درجه یک  انجام می دهیم.

قالیشویی پاک مهر در سراسر پایتخت شعبه دارد که در هرکجای پایتخت ساکن بودید می توانید شعبه نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب نموده و تماس حاصل نمایید.

پرسنل و نیروهای مجرب ما در اسرع وقت در خدمت شما می باشند و می توانید شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف و موکت و مبلمان خود  را به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی  در تمامی ایام هفته حتی در ایام تعطیل  و به صورت آنلاین در خدمت شما می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت درجه یک و قیمت استثنایی در اختیار می گذارد .

برای جلوگیری از صدمه  به قالی های شما آنها را به صورت لول شده تحویل می گیریم و بعد از شستشو و چک شدن آنها را بسته بندی کرده و تحویل شما می دهیم.

برترین و بهترین قالیشویی نزدیک شهدا قالیشویی پاکمهر می باشد.

متشکر از اینکه شستشوی قالی های خود را نزدیک شهدا به قالیشویی پاکمهر می سپارید.

شماره تماس قالیشویی:02188690517

برچسب ها :
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.