آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 مرداد 1401

قالیشویی در هفده شهریور(شادآباد)| 66187138

قالیشویی پاک مهر در کوی هفده شهریور:

قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در کوی هفده شهریور و محله های خلیج فارس شمالی و جنوبی ، یافت آباد، شاد آباد، نوروز آباد، شهرک ولیعصر شمالی و جنوبی ، شمس آباد، تولید دارو، ابراهیم آباد، شهرک صاحب الزمان و …میباشد.

   

خدمات شستشوی پاکمهر بر سه نوع شستشوی معمولی برای فرشهای قدیمی و کارکرده با تراکم پایین و لاکی ، شستشوی اعلاء شویی و ویژه برای فرشهای جدید و مدرن امروزی از قبیل فرهی ، بلژیکی ، فانتزی و طرح ابریشم ماشینی یا دستباف نفیس و گرانقیمت و سفید شویی برای فرشهای روشن و دارای لکه ، انجام میشود. قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف، انواع مبلمان ،خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر ، ترمیم و رفوی بافت فرش که در اثر سوختگی یا پوسیدگی و پارگی بوجود آمده است ، میباشد. همچنین ترمیم و تعویض ریشه و شیرازه فرشهای دستباف و ماشینی با تخصص و ضمانت یا چرم دوزی و پرداخت فرش ماشینی با کیفیت بالا.

در قالیشویی پاکمهر امکان  خشکشویی انواع مبلمان و تشک خوشخواب و فرش و موکت هایی که فقط نیاز به خشکشویی دارند در محل و حضور خود مشتری با تضمین تمیزی و درخشندگی انجام میشود . درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد.

نحوه پاسخگویی شرکت قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز ی از طریق شماره تلفن 02166597347 حتی در روزهای تعطیل و ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت قالیشویی پاکمهر در محله هفده شهریور و سراسر منطقه انجام پذیر است.

اگر درمنطقه 17 شهریور به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی وباکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.