آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 تیر 1400

قالیشویی نزدیک تهران ویلا |66553719

قالیشویی در تهران ویلا:

محله تهران ویلا یکی از قدیمی ترین محله های تهران بوده که اولی ساختار مدرن سازی شهری در همین محله تهران ویلا بنا شده است. تهرانویلا که در ضلع شمال خیابان تاج ( ستارخان کنونی) نزدیک به محله شهرآرا و در بین کوی نویسندگان از شمال و جنوب قرار گرفته که بعد از احداث پل ستارخان ( تاج سابق) خیابان اصلی آن به دو قسمت تقسیم شده است.این محله در منطقه 2 تهران قرار دارد.

از دیگر محله های مجاور به تهران ویلا محله دریان نو را میتوان نام برد ، همچنین بزرگراه شیخ فضل الله نوری و بزرگراه جلال آل احمد دسترسی این محله را به محلات شهرآرا و گیشا و دیگر نقاط اطراف سهل و آسان نموده است. فلکه اول و دوم صادقیه یا منطقه آریاشهر در فاصله بسیار نزدیک تهرانویلا قرار دارند.

قالیشویی پاکمهر با قدمت 20 ساله خود به محله تهران ویلا، خیابان ستارخان، دریان نو، آریاشهر، شهرآرا، گیشا، مجتمع و مناطق تجاری و مسکونی واقع در حاشیه دو بزرگراه شیخ فضل الله و جلال آل احمد و تمامی محله هایی که در منطقه 2 تهران قرار دارند امکان ارائه خدمات ویژه و VIP قالیشویی را دارا می باشد. قالی شویی پاک مهر قالیشویی امروزی ، نامی و دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران است که قریب به بیست سال تجربه شستشوی مدرن و پیشرفته برای انواع فرش های دستبافت و ماشینی را در کارنامه خدماتی خود دارد، از اینرو بهترین ، مطمئن ترین و مناسب ترین هزینه شست و شو را در غرب تهران ارایه می نماید.

اگر ساکن غرب تهران، بخصوص محله تهران ویلا و ستارخان هستید؛ حتما تا کنون از خدمات قالی شویی پاکمهر استفاده کرده یا به وفور نام قالیشویی پاک مهر را شنیده اید ، تاسه سال پیش قبل از اینکه امکان دسترسی قالیشویی پاک مهر در سراسر تهران بزرگ باشد ؛ به مدت هفده سال فقط قالیشویی پاکمهر در منطقه غرب تهران فعالیت مداوم و مستمر داشت که بخاطر ارایه کردن خدمات با کیفیت، مطمئن و تضمینی با هزینه مناسب و مطابق با نرخ مصوبه اتحادیه قالیشویی ، هم اکنون توفیق و امکان سرویس دهی خدمات قالی شویی را به صورت یکپارچه و سراسری در تهران داشته باشد.

اگر به دنبال شستشویی مطمئن ، تخصصی و تضمینی همراه با آبکشی اسلامی با آب کر برای فرش، موکت، پتو و …. خود مطابق با استاندارد های مجاز در کاخانه می باشید و می خواهید که در اسرع وقت به سفارشات شما رسیدگی شود و همچنین میخواهید در زمانی کوتاه فرشهای شما شسته شده، لول و کاورشده تحویل شما گردد پاک مهر بهترین انتخاب شما میباشد.

خشک شویی+ شستشو+ رفو+ لول و کاور

خشکشویی مبلمان ،تشک خوشخواب، موکت و فرش با دستگاه مخصوص خشک شویی با استفاده از شامپوی تگزافون در محل بصورت تضمینی یکی از خدمات قالیشویی پاکمهر می باشد.

مطالب مرتبط

اگر ساکن ستارخان یا نزدیک آن هستید آماده باشید تا با یک قالیشویی در منطقه ستارخان آن هم از شعبه پاکمهر آشنا شوید. بله. درست متوجه شدید. پاکمهر همان قالیشویی معروف و شناخته شده که بسیاری از شما ساکنین خوب تهران آن را می‌شناسید. پاکمهر در راستای ایجاد خدمات سریع، شعباتی را در نقاط مختلف […] ...

26 بهمن 1402
ادامه مطلب

ستارخان یکی از مناطق بزرگی است که قالیشویی‌های بسیاری در این محدوده فعال هستند. اما پیدا کردن قالیشویی ستارخان که به بهترین نحو فرش‌های شما را بشوید، کار آسانی نیست، که علت این موضوع وجود قالیشویی‌ها با کیفیت کار‌های متفاوت است. ما برای راحتی افراد قالیشویی به نام پاکمهر تأسیس کرده‌ایم؛ این قالیشویی ستارخان از […] ...

23 بهمن 1402
ادامه مطلب

تهران، پایتخت ایران، شهری پر از رنگ و بو، با تاریخی طولانی و فرهنگی بی‌نظیر است. در این شهر از کلانشهرهای دنیا، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، خدمات متنوعی نیز در دسترس است. قالیشویی از آن دست خدماتی است که نیازمند مهارت و تجربه است. چرا که قالی و فرش‌های سنگین و گران ثروتی […] ...

22 بهمن 1402
ادامه مطلب

به طور قطع، اهمیت دارد که قالی و فرش‌های خود را به یک مرکز قالیشویی معتبر و اعتباری انتقال دهید تا به بهترین نحو اقدام به شستشوی دقیق و همچنین انجام تمامی مراحل خشک کردن آنها نمایند. قالیشویی نزدیک ستارخان این نیاز را به بهترین شکل برطرف می‌کند و اگر به دنبال قالیشویی در غرب […] ...

9 بهمن 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.