آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 بهمن 1402

قالیشویی در منطقه ستارخان |44022848|☎📞

اگر ساکن ستارخان یا نزدیک آن هستید آماده باشید تا با یک قالیشویی در منطقه ستارخان آن هم از شعبه پاکمهر آشنا شوید. بله. درست متوجه شدید. پاکمهر همان قالیشویی معروف و شناخته شده که بسیاری از شما ساکنین خوب تهران آن را می‌شناسید. پاکمهر در راستای ایجاد خدمات سریع، شعباتی را در نقاط مختلف ایجاد کرده است تا همه شهروندان بتوانند در هر نقطه‌ای نزدیک‌ترین و سریع‌ترین دسترسی را داشته باشند. این قالیشویی در غرب تهران قرار دارد (که می‌توانیم آن را قالیشویی در پونک نیز بنامیم) در راستای این هدف ایجاد شده است و خدمات باکیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهد.

با خدمات قالیشویی در منطقه ستارخان پاکمهر آشنا شوید

خدمات قالیشویی در صادقیه یا قالیشویی در منطقه ستارخان شامل خدماتی چون شست و شو یا نظافت و خدمات تعمیر است. هر کدام از این خدمات ویژگی‌های متفاوتی دارند:

از شست و شوی عادی تا پیشرفته

روش‌های شست و شوی قالیشویی در غرب تهران بر روش‌های متنوعی قرار دارد. این روش‌ها عبارتند از:

شست و شوی عادی قالیشویی در منطقه ستارخان

منظور از شست و شوی عادی، شستن قالی‌ها طی یک مرتبه است. در این روش، قالی‌ها مراحل شست و شو را که شامل جمع کردن زباله‌های روی قالی (مرحله گردگیری- جارو کردن) خیس کردن، استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن است یک بار طی می‌کنند. شست و شوی عادی معمولا برای قالی‌هایی که خیلی کثیف نیستند و انتظار می‌رود با یک مرتبه شست و شو به نتیجه عالی برسند استفاده می‌شود.

به عبارتی اگر کارشناسان قالیشویی در منطقه ستارخان تشخیص دهند که قالی شما با یک بار شست و شو به تمیزی کامل نمی‌رسد حتما مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهند و از روش‌های دیگر برای شست و شوی قالی‌ها استفاده می‌کنند.

شست و شوی پیشرفته

این روش شست و شو نیز از نظر مراحل دقیقا مشابه شست و شوی عادی است. اما همانطور که گفتیم در برخی از موارد ممکن است قالی‌ها با شست و شوی عادی تمیز نشوند. در این موارد از شست و شوی پیشرفته استفاده می‌شود. در شست و شوی پیشرفته مراحل شست و شو دو بار تکرار می‌شوند. البته کارشناسان قطعا راهنمایی‌های لازم را در این زمینه به شما ارائه می‌دهند و در صورت توافق شما از این روش شست و شو استفاده می‌شود.

شستشوی شامپو شور

روش شامپو شوری قالیشویی در منطقه ستارخان نیز یک روش تقریبا متمایز است که تنها در برخی از قالیشویی‌ها استفاده می‌شود. در این روش قالی‌هایی که جنس یا کیفیت متفاوتی دارند با شوینده‌های خاصی شسته می‌شوند تا علاوه بر حفظ کیفیت آنها، تمیزی کامل نیز حاصل شود. به طور کلی از شامپو شوری برای قالی‌های بسیار زبر یا خشک استفاده می‌شود.

قالیشویی در منطقه ستارخان

شست و شوی شرعی

برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی، شست و شوی شرعی در قالیشویی‌ها یک سوال و دغدغه مهم است. دلیل این موضوع، اصول خاص مذهبی برای رفع نجاست است. به عنوان مثال اگر قرار است نجاست قالی از طریق آب فلیل (آب کم مثلا آب درون یک کاسه) تمیز شود مراحل شست و شو باید سه بار تکرار شود.

یک روش دیگر از طریق آب جاری متصل به آب کر است. (آب کر در مخزنی با حجم حداقل 3 وجب جمع شده است) با این حال از آنجا که قالیشویی در منطقه ستارخان مراحل آبگیری را از طریق آب لوله کشی شده (همان آب جاری متصل به آب کر) انجام می‌دهد می‌توانید از بابت شست و شوی شرعی کاملا مطمئن باشید.

شستن انواع قالی‌ها و کفپوش‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب قالیشویی در منطقه ستارخان شست و شوی انواع قالی‌ها و کفپوش‌ها است. جالب است بدانید در این قالیشویی سفارشات شست و شوی میزهای غذاخوری (ناهارخوری) و مبلمان نیز پذیرفته می‌شود. البته شست و شوی مبلمان و انواع میزها در محل انجام می‌شود و کیفیت شست و شوی انها نیز در بالاترین سطح است.

استریلیزه کردن

آیا در خانه خود کودک، بیمار یا افراد سالمند دارید؟ اگر یکی از اعضای خانواده شما در این دسته قرار دارند حتما باید نسبت به استریلیزه قالی‌های خود حساس باشید؛ زیرا آلودگی‌های روی قالی می‌توانند به راحتی و از طریق پاها به بدن منتقل شوند و افراد حساس را درگیر کنند. با توجه به این موضوع، قالیشویی در منطقه ستارخان نیز استریلیزه قالی‌ها را جزء مراحل اصلی شست و شوی قالی‌ها قرار داده است.

ثبت سفارشات قالیشویی در منطقه ستارخان

قبل از آنکه با نحوه تعمیرات قالی در قالیشویی نزدیک ستارخان آشنا شوید بد نیست با نحوه ثبت سفارشات قالیشویی در منطقه ستارخان آشنا شوید. برای ثبت نام دو روش پیش روی شما است. روش آنلاین و روش تماس تلفنی. در روش آنلاین باید به سایت مراجعه کنید و در آنجا ثبت نام را انجام دهید. با تماس تلفنی نیز می‌توانید ثبت سفارش را به راحتی انجام دهید.

بعد از ثبت سفارش، نیروهای قالیشویی در منطقه ستارخان با شما تماس می‌گیرند تا با شما هماهنگ شوند و مطمئن باشند که شما در منزل حضور دارید. بعد از اطمینان از حضور شما، نیروهای قالیشویی به آدرس شما مراجعه می‌کنند و قالی‌ها را به قالیشویی منتقل می‌کنند. قالی‌ها دو روز بعد از شست و شو توسط دستگاه داخل کاور قرار داده می‌شوند تا در زمان تحویل، کاملا تمیز به دست شما برسند.

عملیات تعمیر و رفو قالیشویی در منطقه ستارخان

رفو یا تعمیر قالی‌ها نیز برای از بین بردن آسیب‌هایی همچون پارگی، کجی، ریشه‌ها، شیرازه و رنگ‌های قالی استفاده می‌شود. فرآیند تعمیر هر بخش به صورت جداگانه و با نیروهای کاملا مجرب انجام می‌شود. این عملیات شامل رفوگری، رنگ برداری، قلم زنی، تعمیر شیرازه، تعمیر ریشه‌ها و دارکشی است.

سخن نهایی قالیشویی در منطقه ستارخان

همانطور که مشاهده کردید قالیشویی در منطقه ستارخان از خدمات متنوع و با کیفیتی برخوردار است. اما در کنار کیفیت، سرعت و نظم نیز در این قالیشویی بسیار مهم است. قالیشویی در منطقه ستارخان برای آنکه شما خیلی زود به خدمات این قالیشویی دسترسی داشته باشید و بتوانید زمان خود را مدیریت نماید بر نظم و سرعت تاکید دارد.

بد نیست بدانید که تعرفه‌های این قالیشویی نیز تابع قیمت‌های اتحادیه است. بنابراین شما به هر قالیشویی با هر سطحی که مراجعه نمایید نمی‌توانید قیمتی پایین‌تر از تعرفه‌های وضع شده در قالیشویی نزدیک ستارخان یا پاکمهر پیدا کنید.

مطالب مرتبط

ستارخان یکی از مناطق بزرگی است که قالیشویی‌های بسیاری در این محدوده فعال هستند. اما پیدا کردن قالیشویی ستارخان که به بهترین نحو فرش‌های شما را بشوید، کار آسانی نیست، که علت این موضوع وجود قالیشویی‌ها با کیفیت کار‌های متفاوت است. ما برای راحتی افراد قالیشویی به نام پاکمهر تأسیس کرده‌ایم؛ این قالیشویی ستارخان از […] ...

23 بهمن 1402
ادامه مطلب

تهران، پایتخت ایران، شهری پر از رنگ و بو، با تاریخی طولانی و فرهنگی بی‌نظیر است. در این شهر از کلانشهرهای دنیا، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، خدمات متنوعی نیز در دسترس است. قالیشویی از آن دست خدماتی است که نیازمند مهارت و تجربه است. چرا که قالی و فرش‌های سنگین و گران ثروتی […] ...

22 بهمن 1402
ادامه مطلب

به طور قطع، اهمیت دارد که قالی و فرش‌های خود را به یک مرکز قالیشویی معتبر و اعتباری انتقال دهید تا به بهترین نحو اقدام به شستشوی دقیق و همچنین انجام تمامی مراحل خشک کردن آنها نمایند. قالیشویی نزدیک ستارخان این نیاز را به بهترین شکل برطرف می‌کند و اگر به دنبال قالیشویی در غرب […] ...

9 بهمن 1402
ادامه مطلب

غرب شهرِ تهران به نسبت ساکنین بیشتری داشته و مراکز خدمات رسانی بیشتری نیز در این مناطق وجود دارند. در این بین اگر ساکن غرب تهران هستید، و در جستجوی یک قالیشویی خوب و معتبر میباشید ما قالیشویی در ستارخان در مجموعه پاک مهر را معرفی میکنیم‌‌. این قالیشویی در منطقه ستارخان واقع شده است […] ...

27 فروردین 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.