آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 بهمن 1402

قالیشویی ستارخان |44022848|☎📞

ستارخان یکی از مناطق بزرگی است که قالیشویی‌های بسیاری در این محدوده فعال هستند. اما پیدا کردن قالیشویی ستارخان که به بهترین نحو فرش‌های شما را بشوید، کار آسانی نیست، که علت این موضوع وجود قالیشویی‌ها با کیفیت کار‌های متفاوت است. ما برای راحتی افراد قالیشویی به نام پاکمهر تأسیس کرده‌ایم؛ این قالیشویی ستارخان از تمامی لحاظ تأیید شده است. پاکمهر ویژگی‌های بسیاری دارد که باعث جذب مشتری بالا شده است. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

انواع خدمات قالیشویی ستارخان

قالیشویی پاکمهر جزء بهترین قالیشویی‌ها به شمار می‌رود که یکی از علت‌های آن انجام خدمات متفاوت است. از جمله این خدمات می‌توان به انجام کلیه خدمات رفو اشاره کرد که شامل شیرازه دوزی، رفع پوسیدگی فرش و یا رفع هرگونه پارگی حتی فرش‌های دستباف و قدیمی می‌شود.

یکی دیگر از خدمات گوناگون ما که کمتر قالیشویی‌هایی علاوه بر شستشو فرش و قالیچه ب عهده می‌گیرند، شستشو مبلمان، تشک‌های خوشخواب و حتی شستشوی صندلی‌های میز نهارخوری است. شستشو این گونه از اسباب نیاز به مهارت خاصی دارد. یکی دیگر از مسائلی که در هنگام شستشو این دسته از وسایل باید رعایت شود، شستشو با استفاده از دستگاه مختص به این کار است. ما علاوه بر دستگاه‌های شستشوی فرش، دستگاه شستشو مبلمان و تشک‌ها را نیز در مجموعه پاکمهر موجود داریم. ما برای شستشوی تمامی این وسایل به شما ضمانت می‌دهیم و برای اعتماد بیشتر امکان شستشو با حضور گرم شما را نیز برقرار کرد‌ایم.

برای شستشو مبلمان باید از مواد مخصوص استفاده کرد؛ زیرا در غیر این صورت ممکن پس از شستشو به رویه و یا متریال داخل مبل و تشک آسیب وارد شود. ما در قالیشویی ستارخان پاکمهر برای شستشو مبلمان و تشک‌های خوشخواب از شامپوی تگزافون استفاده می‌کنیم که باعث می‌شود رویه مبل شما نرم شود؛ این شامپو موجب جلوگیری از رنگ رفتگی پارچه نیز می‌شود. شستشو مبل پاکمهر زبان زد در بین تمامی افراد است و رضایت‌مندان بسیاری دارد.

سفارش آنلاین قالیشویی ستارخان پاکمهر

مهم‌ترین ویژگی پاکمهر که بار‌ها به آن اشاره شد، وجود سایت سفارش آنلاین است. متخصصان ما پس از بررسی فراوان برای راحتی همراهان و مشتری‌های همیشگی پاکمهر، سایتی طراحی کرده‌اند و در اختیار شما قرار دادند که با ورود به این سایت می‌توانید تعداد فرش‌ها، تاریخ جمع‌آوری فرش‌ها، تاریخ تحویل فرش‌ها و آدرس خود را ثبت کنید؛ پس از ثبت، نیرو‌های ما در تاریخی که شما از قبل در سایت تعیین کرده‌اید به علت جمع‌آوری برای شستشو در محل حضور پیدا می‌کنند. از زمانی که ما این قابلیت را فعال کرده‌ایم، شستشو فرش‌ها نیز بی‌دغدغه شده و افراد دیگر نیاز به تحقیق و پیدا کردن قالیشویی در صادقیه و یا دیگر مناطق در تهران ندارند.

قالیشویی ستارخان

شستشو فرش در قالیشویی ستارخان پاکمهر

همانطور که اشاره شد ما در طی سال‌های اخیر به علت کیفیت کار بالا مشتری‌های ثابت بسیاری داریم؛ اما این موضوع به این معنا نیست که برای مشغله بالای مجموعه دقت کافی برای شستشو فرش به کار نبریم. ما با دستگاه‌های متنوع و کارکنان با تعداد بالا، حتی در ماه‌های شلوغ سال بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد.

یکی از علت‌های شستشو فرش‌های شما به بهترین نحو استفاده از مواد شوینده با متریال با کیفیت است. شامپو و پودر‌هایی که قالیشویی ستارخان از آن برای شستشو فرش‌های شما بهره می‌گیرد نباید آنزیم‌های آسیب زننده داشته باشد و موجب زبری سطح فرش شما نشود؛ و البته مواد مورد استفاده باید به قدری کیفیت داشته باشد که فرش‌های شما را به مقدار کافی تمیز کند.

مهارت قالیشویی پاکمهر

شستشو فرش‌های قالیشویی در دانشگاه شریف نیاز به مهارت بسیاری دارد و استفاده از متریال خوب، تنها بخشی از شستشوی فرش است. تمام کارمند‌های فعال در قالیشویی پاکمهر، تخصص و مهارت در این رشته دارند و بعد از دیدن آموزش‌های اساسی شروع به شستشو فرش‌های شما می‌کنند. با استخدام افراد ماهر در قالیشویی‌ها دیگر به فرش‌ها و یا قالیچه‌ها آسیبی وارد نمی‌شود، حتی اگر قالیچه و فرش شما قدیمی و حساس باشد؛ زیرا ما در مجموعه خود شستشو فرش‌های با ارزش شما را نیز می‌پذیریم و به شما ضمانت اصالت پس از شستشو می‌دهیم.

البته این ضمانت تنها مخصوص فرش‌های گران قیمت نیست و ما برای تمامی فرش‌ها به شما ضمانت می‌دهیم که حتی به فرش‌ها کوچک‌ترین آسیبی وارد نشود.

فضای قالیشویی پاکمهر

یکی از مهم‌ترین علت‌های اعتماد افراد به مجموعه ما فضای بزرگی است که در اختیار داریم. فضا در انتخاب بهترین قالیشویی در شهرآرا بسیار مؤثر است. زیرا برخی افراد به علت نداشتن متراژ کافی در قالیشویی فرش‌های کثیف و یا شسته شده را به روی همدیگر قرار می‌دهند؛ این موضوع باعث فشردگی فرش‌ها و قالیچه‌ها می‌شود. کنار هم بودن فرش‌ها پیش از شستشو باعث انتقال باکتری به هم نیز می‌شود و عواقب بدی را در پیش دارد. قالشویی پاکمهر از چندین پخش تشکیل شده که هر قسمت مناسب خدماتی متفاوت است. این موضوع در نظم بالای قالیشویی ستارخان پاک مهر بسیار مؤثر است.

جمع‌آوری و تحویل در قالیشویی پاکمهر

ما برای پذیرفتن فرش‌های شما، شرایط نداریم و در تمامی ماه‌های سال شستشوی فرش‌های شما را به بهترین نحو انجام می‌دهیم. قالیشویی پاکمهر در ماه‌های خانه تکانی و نزدیک به عید نیز در کمترین بازه زمانی، تمامی فرش‌های شما را در منزل تحویل می‌دهند. تأخیر برای تحویل در قالیشویی ما بی‌معنی است و در هر شرایطی فرش‌ها در زمان معین شده به شما تحویل داده می‌شود. اما تحویل زود هنگام به این معنا نیست که شستشو فرش‌ها بدون دقت و با عجله انجام می‌شود؛ بالعکس به علت داشتن دستگاه‌های متعدد سرعت در شستشو فرش‌ها بسیار بالا است و این جزء مهم‌ترین ویژگی‌های قالیشویی در گیشا به شمار می‌رود.

خدمات فرش‌های ما تنها به فرش‌هایی با تعداد کم نیست و اگر شما به دنبال قالیشویی در طرشت هستید که تعداد فرش‌های زیادی را بشورند ما نیز این خدمات را تقبل خواهیم کرد. تحویل فرش‌های تعداد بالا نیز همانند دیگر فرش‌ها در کمترین بازه زمانی انجام می‌شود.

مراجعه حضوری به قالیشویی ستارخان

یکی دیگر از بهترین موضوعات در رابطه با قالیشویی پاک مهر وجود دارد، سکونت در محلی است که در دسترس تمامی افراد باشد. قالیشویی پاکمهر در منطقه‌ای از ستارخان قرار گرفته که به تمامی محله‌های اطراف ارتباط دارد. و می‌توانید به صورت حضوری نیز مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. مدیریت مجموعه پاکمهر پس از بررسی‌های فراوان این محل را برگزیدند که باعث شده افراد برای حضور خود به مشکل نخورند.

مطالب مرتبط

اگر ساکن ستارخان یا نزدیک آن هستید آماده باشید تا با یک قالیشویی در منطقه ستارخان آن هم از شعبه پاکمهر آشنا شوید. بله. درست متوجه شدید. پاکمهر همان قالیشویی معروف و شناخته شده که بسیاری از شما ساکنین خوب تهران آن را می‌شناسید. پاکمهر در راستای ایجاد خدمات سریع، شعباتی را در نقاط مختلف […] ...

26 بهمن 1402
ادامه مطلب

تهران، پایتخت ایران، شهری پر از رنگ و بو، با تاریخی طولانی و فرهنگی بی‌نظیر است. در این شهر از کلانشهرهای دنیا، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، خدمات متنوعی نیز در دسترس است. قالیشویی از آن دست خدماتی است که نیازمند مهارت و تجربه است. چرا که قالی و فرش‌های سنگین و گران ثروتی […] ...

22 بهمن 1402
ادامه مطلب

به طور قطع، اهمیت دارد که قالی و فرش‌های خود را به یک مرکز قالیشویی معتبر و اعتباری انتقال دهید تا به بهترین نحو اقدام به شستشوی دقیق و همچنین انجام تمامی مراحل خشک کردن آنها نمایند. قالیشویی نزدیک ستارخان این نیاز را به بهترین شکل برطرف می‌کند و اگر به دنبال قالیشویی در غرب […] ...

9 بهمن 1402
ادامه مطلب

غرب شهرِ تهران به نسبت ساکنین بیشتری داشته و مراکز خدمات رسانی بیشتری نیز در این مناطق وجود دارند. در این بین اگر ساکن غرب تهران هستید، و در جستجوی یک قالیشویی خوب و معتبر میباشید ما قالیشویی در ستارخان در مجموعه پاک مهر را معرفی میکنیم‌‌. این قالیشویی در منطقه ستارخان واقع شده است […] ...

27 فروردین 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.