آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 13 دی 1400

قالیشویی منطقه 8 |88690517

قالیشویی پاک مهر در منطقه 8 تهران:

منطقه 8 یکی از مناطق شرقی تهران محسوب می شود و شرقی ترین منطقه از خط مرکزی تهران میباشد به همین خاطر همسایگان این منطقه در استان تهران فقط منطقه 4 در قسمت شمالی این منطقه ، منطقه 13 در پایین و قسمت جنوب و منطقه 7 از غرب با منطقه 8 هم جوار و هم مرز میباشند. منطقه 8 متشکل از 13 محله می باشد محله نظام آباد نیز که بافتی مترکم تر از دیگر نقاط این منطقه از لحاظ جمعیت ساکن دارد در قسمت غربی منطقه 8 نزدیک و هم جوار با منطقه 7 میباشد . محله های واقع در منطقه8 تهران عبارتند از تهرانپارس، هفت حوض، نارمک، کرمان، مجیدیه، مدائن،وحیدیه،زرکش، تسلیحات، دردشت، فدک،لشکرشرقی و غربی و محله سبلان و قالیشویی پاکمهر که از بهترین و معتبرترین قالیشویی های تهران میباشد سالهاست با قدرت و اقتدار سرویس خدمات ارزنده و ممتاز خود را در سراسر تهران بزرگ و منطقه 8 ارائه مینماید.

 

قالیشویی پاکمهر در شرق تهران:

پاکمهر قادر است به تمامی مناطق واقع در شرق و شمال شرق تهران بصورت دائمی و 24 ساعته خدمات قالیشویی و خشکشویی ویژه با استفاده از بهترین دستگاه ها و مواد شوینده عرضه نماید و افتخار این را دارد که میتواند لبخند رضایت رضایت را بر لبان مشتریانش با ارائه خدمات عالی و باکیفیت بنشاند. قالیشویی پاکمهر در منطقه تهرانپارس با وجود اینکه کمتر از 10سال است که در خطه شرق تهران فعالیت خدماتی قالیشویی را میکند.

خدمات قالیشویی مجاز و مجهز پاکمهر در سراسر تهران بر پایه شستشو ، خشکشویی و رفوء میباشد:

اگر فرشهای ماشینی یا دستبافت شما کثیف شده و نگران این هستید که آنها را به کجا سفارش دهید تا بدون اینکه فرشهای شما خراب یا پاره شود قالیشویی پاکمهر بهترین انتخاب برای این درخواست میباشد.اگر فرشهای شما دچار لک شده و میخواهید این لکه ها پاک شوند اما میترسید فرشهای شما در روند لکه زدایی دچار آسیب شوند باز قالیشویی پاکمهر قابل ترین قالیشویی در این زمینه است زیرا کارخانه قالیشویی پاکمهر مجهز به تمامی تجهیزات پیشرفته شستشوی فرش و موکت و پتو میباشد و هیچ موادشیمیایی برای لکه بری استفاده نمیکند بنابراین فرشها سالم و تمیز به شما تحویل میگردند.

اگر میخواهید مبل، خوشخواب و صندلهای شما مانند روز اول تمیز و درخشان شوند پرسنل کارآمد و حرفه ای قالیشویی پاکمهر خدمات خشکشویی تضمینی خود را برای شما عرضه میکنند بدون اینکه مبل و موکت شما دچار تیرگی و رنگ پریدگی شوند زیرا قالیشویی پاکمهر میداند که برای از بین بردن کثیفی و لکه از چه مواد و دستگاهی باید استفاده کند تا کاری که برای شما ارائه میدهد کامل و بدون نقص باشد.

اگر فرشهای دستباف و ماشینی شما دچار اختلاط رنگ شده قالیشویی پاکمهر با استفاده از مواد مجاز و استاندارد عملیات رنگبرداری را با بیشترین درصد و حفظ کیفیت و دوام فرش برای شما انجام میدهد اگر میخواهید ریشه و شیرازه های در رفته و پاره شده فرشهایتان تعویض نمایید یا جای سوختگی و پوسیدگی فرشها را رفع کنید قالیشویی پاکمهر با تخصص و بهره گیری از متد خاص و متبحرانه این مشکلات را مرتفع می نماید.

 

قالیشویی در شمال شرق تهران:

پاکمهر که برترین و مجهزترین قالیشویی تهران است و قابلیت سرویس دهی به سراسر تهران را نیز دارد در قسمت شمال شرق تهران نیز امکان ارائه خدمات ویژه و ارزنده خود را دارد و همانگونه که توانسته تمامی مناطق 22 گانه تهران بزرگ را تحت پوشش بهترین و باکیفیت ترین شستشو و دیگر خدمات قالی و موکت و…. را با نرخ مصوب اتحادیه داشته باشد آمادگی پذیرش تقاضا و خدمات قالی شویی و خشکشویی در مناطق 1 ،3، 4، 6 ، 7 و 8 که در قسمت شمال شرق تهران قرار گرفته را نیز بصورت تخصصی ویژه عهده دار می باشد.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر یکی از قالیشویی‌های خوب و شناخته شده است که در بسیاری از مناطق تهران از جمله هفت حوض نیز شعبه دارد. قالیشویی هفت حوض علاوه بر آنکه خود چندین محله را پوشش می‌دهد، امکان دسترسی آسان را نیز فراهم کرده است. البته این ویژگی جز ویژگی‌های منحصر قالیشویی پاکمهر است که در هر […] ...

15 خرداد 1402
ادامه مطلب

یکی از شلوغ‌ترین مناطق تهران که مراکز خرید بسیاری در آن مشغول به فعالیت هستند، نارمک است. به علت شلوغی ناشی از وجود پاساژ و فروشگاه‌های متعدد رفت و آمد در این محل بسیار دشوار است. قالیشویی‌ها معمولا تنها سفارش افرادی را قبول می‌کنند که دسترسی به آن دشوار نباشد؛ در غیر این صورت ممکن […] ...

2 اسفند 1401
ادامه مطلب

قالیشویی نارمک: محله نارمک در منطقه 8 شهرداری تهران است که محسور شده توسط خیابان فرجام، اتوبان شهید باقری، خیابان هنگام و بزرگراه سلیمانی می باشد. این محله سرسبز که خوش نشین شمال شرق پایتخت است خود دارای یک صد میدان است و حتی به منطقه 100میدان نیز مشهور گشته که سیزده میدان در قسمت […] ...

22 بهمن 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در مجیدیه جنوبی: محله مجیدیه واقع در شمال شرق تهران است که در منطقه 4 و 8 قرار دارد این محله که از محله های نسبتا قدیمی تهران نیز محسوب میشود از شمال با بزرگراه همت از جنوب میدان سبلان و از شرق با خیابان کرمان و از غرب نیز با بزرگراه صیادشیرازی […] ...

18 دی 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.