آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 خرداد 1402

قالیشویی هفت حوض |88690517|☎📞

قالیشویی پاکمهر یکی از قالیشویی‌های خوب و شناخته شده است که در بسیاری از مناطق تهران از جمله هفت حوض نیز شعبه دارد. قالیشویی هفت حوض علاوه بر آنکه خود چندین محله را پوشش می‌دهد، امکان دسترسی آسان را نیز فراهم کرده است. البته این ویژگی جز ویژگی‌های منحصر قالیشویی پاکمهر است که در هر منطقه‌ای بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. با این حال اگر ساکن هفت حوض، نارمک، فرجام، گلبرگ و مجیدیه هستید و می‌خواهید با ویژگی‌های خوب قالیشویی پاکمهر در این محله‌ها آشنا شوید، تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

چه کسانی باید قالی‌های خود را به قالیشویی هفت حوض بسپارند؟

همه کسانی که به تمیزی قالی‌های خود اهمیت می‌دهند و از طرفی می‌خواهند قالی‌هایشان به تمیزترین و بهترین شکل ممکن شسته شود می‌توانند به قالیشویی پاکمهر مراجعه کنند. شستن قالی‌ها در پاکمهر هم از لحاظ زمانی و هم مالی به نفع شما خواهد بود. اگر به خدمات خوب این قالیشویی توجه کنید بهتر متوجه واقعیت خواهید شد.

خدمات قالیشویی هفت حوض

قالیشویی هفت حوض تمام خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

شست و شوی کامل و اصولی

منظور از شست و شوی کامل و اصولی، شست و شوی قالی‌ها با بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های شست و شو است. در فرآیند شست و شو، قالی‌ها به صورت آبگیری می‌شوند. برخلاف برخی از قالیشویی‌ها که معمولا در آنها قالی‌ها شسته نمی‌شوند و تنها با دستگاه و از طریق مواد شست و شو، تمیز می‌شوند قالیشویی در نارمک، این کار را به صورت کامل انجام می‌دهد.

بخشی از فرآیند شست و شو در قالیشویی هفت حوض به شست و شوی بهداشتی تعلق دارد. یعنی شست و شو علاوه بر استریلیزه کردن شامل پاک کردن هر گونه عامل بیماری یا عوامل ویروسی نیز است. این موضوع در دوران شیوع کووید- 19 بسیار پررنگ‌تر بود. با این حال بعد فروکش کردن این بیماری، شست و شوی بهداشتی همچنان ادامه یافت.

شست و شو بر اساس موازین شرعی نیز از دیگر بخش‌های مرتبط با شست و شوی قالیشویی در مجیدیه است. وقتی گفته می‌شود شست و شو به صورت کامل و شرعی است، منظور آبگیری کامل قالی‌ها است بنابراین می‌توان مطمئن بود که این شست و شو با موازین شرعی نیز مطابقت دارد.

خدمات کامل

قالیشویی در فرجام خدمات خود را به صورت کامل ارائه می‌دهد. منظور از خدمات کامل، شامل خدمات تعمیر و نیز خدمات مربوط به انواع فرش‌ها و حتی مبلمان است. قالیشویی پاکمهر در هفت حوض، انواع خدمات لازم برای کفپوش‌های مختلف اعم از فرش‌های دستباف و ماشینی، موکت، گلیم و…. را نیز ارائه می‌دهد. همچنین کار شست و شوی مبلمان نیز در این مرکز صورت می‌گیرد. شست و شوی مبلمان اغلب در خانه‌ها و با بهترین و به‌روزترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

علاوه بر این خدمات، تعمیر فرش‌ها از جمله رفوگری نیز در این قالیشویی انجام می‌شود. رفوگری درواقع تعمیر بخش آسیب‌دیده فرش است. طوری که فرش یا قالی شما بعد از رفوو دقیقا به شکل اول خود درمی‌آید. رفوگری شامل تارکشی و گره‌زنی بخش آسیب‌دیده قالی است. این کار توسط افراد کاملا مجرب در قالیشویی پاکمهر انجام می‌شود.

خدمات عالی در دریافت و تحویل قالی‌ها

خدمات قالیشویی در گلبرگ از نظر دریافت و تحویل قالی‌ها نیز بی‌نظیر است. نیروهای مجرب قالیشویی پاکمهر قالی‌ها را به شکلی کاملا مرتب لول کرده و تحویل می‌گیرند. آن‌ها هنگام تحویل قالی‌ها به مشتری نیز قالی‌ها را به شکل لول شده و در کاوری مخصوص قالیشویی پاکمهر تحویل می‌دهند. بنابراین قالی‌های شما به بهترین و تمیزترین شکل ممکن تحویل داده می‌شوند.

تحویل سریع و به موقع نیز بخش دیگری از خدمات قالیشویی هفت حوض است. احتمالا بسیاری از شما تجربه شلوغ بودن قالیشویی‌ها در ایام نزدیک به عید و تحویل دیرهنگام قالی‌ها را تجربه کرده‌اید. اما با قالیشویی پاکمهر هیچ گاه چنین تجربه تلخی نخواهید داشت. مطمئن باشید قالی‌های شما در سریع‌ترین زمان ممکن و در بازه زمانی تعیین شده تحویل شما می‌گردد.

قالیشویی هفت حوض

قیمت مناسب

آیا از هزینه بالای قالیشویی‌ها نگرانید؟ با قالیشویی پاکمهر دیگر نیازی نیست نگران قیمت شست و شوی قالی‌ها باشید. قالیشویی پاکمهر قالی‌های شما را با بهترین قیمت تحویل می‌دهد. مطمئن باشید قیمت‌های این قالیشویی قابل مقایسه با قالیشویی‌های دیگر نیست و کاملا مقرون به صرفه است. قالیشویی پاکمهر به شرایط اقتصادی همه شما مشتریان عزیز نیز احترام قائل است و قیمتی مناسب را برای خدمات خود در نظر گرفته است.

خدمات مربوط به دسترسی

خدمات قالیشویی هفت حوض از نظر دسترسی نیز بسیار متنوع و آسان است. علاوه بر تماس تلفنی، شما می‌توانید از طریق اینترنتی نیز قالی‌های خود را برای شست و شو سفارش دهید. قالیشویی پاکمهر اولین قالیشویی در ایران است که بستر آنلاین یا اینترنتی را برای ارتباط خود با مشتریان به وجود آورده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این قالیشویی تمام فرآیند شست و شوی قالی خود اعم از تحویل تا دریافت آن را از طریق اینترنتی ثبت کنید. حتی می‌توانید هزینه نهایی را نیز به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

پوشش‌دهی در مناطق 22 گانه

قالیشویی پاکمهر در مناطق 2 گانه تهران دارای شعبه است. هر شعبه از این قالیشویی، چندین محله را شامل می‌شود. بنابراین در هر قسمت از مناطق تهران که باشید باز هم می‌توانید به راحتی به شعب مختلف این قالیشویی دسترسی داشته باشید.

سخن نهایی قالیشویی هفت حوض

قالیشویی پاکهر در راستای احترام به حقوق شهروندان، پاسخگوی تمام سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان عزیز است. این قالیشویی همچنین مسئولیت کامل قالی‌های شما را در صورت هر گونه قصور یا اشتباه پذیرا است. همچنین در صورت کوتاهی یا برخورد نامناسب کادر قالیشویی، مراتب رسیدگی به عمل خواهد آمد. هر چند قالیشویی پاکمهر بهترین و کارآمدترین نیروها را در اختیار دارد و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی از سوی نیروهای شاغل در پاکمهر پیش نیامده است.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در منطقه 8 تهران: منطقه 8 یکی از مناطق شرقی تهران محسوب می شود و شرقی ترین منطقه از خط مرکزی تهران میباشد به همین خاطر همسایگان این منطقه در استان تهران فقط منطقه 4 در قسمت شمالی این منطقه ، منطقه 13 در پایین و قسمت جنوب و منطقه 7 از […] ...

13 دی 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.