آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 18 دی 1400

قالیشویی در مجیدیه جنوبی |88690517

قالیشویی پاکمهر در مجیدیه جنوبی:

محله مجیدیه واقع در شمال شرق تهران است که در منطقه 4 و 8 قرار دارد این محله که از محله های نسبتا قدیمی تهران نیز محسوب میشود از شمال با بزرگراه همت از جنوب میدان سبلان و از شرق با خیابان کرمان و از غرب نیز با بزرگراه صیادشیرازی محسور شده است.

قالیشویی پاکمهر در استاد حسن بنا:

محله مجیدیه که نا جدید آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی استاد حسن بنا که یکی از مبارزین نظام پهلوی بوده است و اندکی قبل از پیروزی انقلاب کشته میشود ، میباشد توسط بزرگراه رسالت تقسیم به دو محله مجیدیه شمالی و مجیدیه جنوبی شده است. مجیدیه جنوبی همانطور که ذکر شد در منطقه 8 تهران جای گرفته ، و از بزرگراه رسالت در شمال آغاز و به میدان سبلان در جنوب ختم میشود، از خیابانهای اطراف این محله می توان خیابان خیابان جانبازان ، سعدی ، و مسیل باختر که با خیابان مجیدیه جنوبی هم تقاطع است نام برد.

قالیشویی پاکمهر با بیش از 20سال سابقه و فعالیت متوالی از جمکله قالیشویی های معتبر و مجاز در تهران است که در سراسر تهران بزرگ سرویس خدمات قالیشویی را در دست اقذام دارد این قالیشویی که در ابتدا فقط مناطق غرربی تهران را تحت ساپورت خدماتی خود داشت امروزه توانسته حیطه فعالیت خدماتی خود را به سراسر تهران من جمله محله مجیدیه جنوبی و سرتاسر خیابان استاد حسن بنا گسترش دهد با یک نرخ واحد و یکسان.

قالیشویی پاکمهر متشکل از کارخانه مجهز به ماشین آلات مدرن و استادکاران متبحر در شستشو و ترمیم و رفوء انواع فرشهای دستباف ، دستبافت اعلاء و ابریشم همچنین فرشهای ماشینی و موکت در انواع ساده ، فانتزی و پالاز و سرویس کاران آشنا و ماهر در شناخت بافت و طرح فرشهای دستی و ماشینی بهمراه کارگرانی مودب و زحمتکش است که فرشهای شما را اسرع وقت جمع آوری و پس از اجرای خدمات شستشو بصورت لول شده و کاور کشیده فقط ظرف 48 ساعت تحویل مشترکین خود مینماید.

 

قالیشویی فعال و معتمد پاکمهر در رسالت:

قالیشویی پاکمهر همانطور که در سطور بالا ذکر گردید مختص یک منطقه از تهران نیست بلکه در تمامی مناطق 22 گانه تهران سرویس فعال داردکلیه خدمات شستشوی شرکت قالیشویی پاکمهر تحت نظارت اتحادیه قالیشویی تهران است و در این امر کمترین خطا و بیشترین رضایت مشتریانش را فراهم کرده است.

خدمات قالیشویی پاکمهر فقط در خدمات شستشو خلاصه نمیشود بلکه در از دیگر خدمات این قالیشویی رفوء ترمیم و تعویض ریشه ، شیرازه ، جای سوختگی و پارگی ، و همینطور خشکشویی انواع فرش و موکت ، تشک خوشخواب و مبلمان اداری و منزل در محل مورد نظر مشتری میباشد.

کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر در منطقه مجیدیه جنوبی بصورت روزانه حتی روزهای تعطیل در تمام ایام سال ارایه میگردد ،همچنین نحوه ارتباط با شرکت قالیشویی پاکمهر از طریق تلفن و سرویس سفارش آنلاین بصورت 7/24 روز هفته می باشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در منطقه 8 تهران: منطقه 8 یکی از مناطق شرقی تهران محسوب می شود و شرقی ترین منطقه از خط مرکزی تهران میباشد به همین خاطر همسایگان این منطقه در استان تهران فقط منطقه 4 در قسمت شمالی این منطقه ، منطقه 13 در پایین و قسمت جنوب و منطقه 7 از […] ...

13 دی 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.