آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 17 بهمن 1401

قالیشویی در مجیدیه |88690517|☎📞

فرش‌ها معمولا بیشترین اهمیت را در دیزاین خانه‌های ایرانی دارد و کاربران برای شستشوی آن بسیار احتیاط می‌کنند. در زمان قدیم به این شکل بود که هر فردی در حیاط و یا پشت بام منزل فرش‌هایشان را می‌شستند؛ اما این موضوع با پیشرفت علم و تکنولوژی منسوخ شد. علت منسوخ شدن این روش از شستشو آسیب‌های فراوانی است که به فرش وارد می‌شد. پس از آن قالیشویی در مجیدیه و دیگر مناطق تاسیس شد که به مشتریان خدمات ارائه می‌دادند. قالی‌شویی پاک مهر در مجیدیه و مناطق مجاور آن آماده‌ی خدمات‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

بهترین قالیشویی در مجیدیه

همانطور که اشاره شد امروزه تعداد بسیاری قالیشویی در مجیدیه فعالیت می‌کنند که هر یک با دیگری حائز تفاوت‌هایی هستند. اما اگر شما نیز به فرش‌های خود اهمیت بالایی می‌دهید باید به دنبال قالیشویی متفاوت با مزایای فراوان باشید؛ ما به شما در این بخش بهترین قالیشویی در رسالت را به شما معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های آن را بازگو می‌کنیم.

قالیشویی پاکمهر در مجیدیه

بهترین قالیشویی در سبلان پاکمهر نام دارد؛ این قالیشویی تنها این محدوده مشغول به فعالیت نیست، بلکه به همه‌ی مناطق تهران سرویس دهی دارد. برای مثال شما در هر منطقه سکونت داشته باشید ما نیرو‌های جمع آوری فعال در مجموعه را به محل مورد نظر شما ارسال می‌کنیم؛ برخی از قالیشویی‌ها به علت دور بودن محل سکونت شما پذیرای فرش‌های شما نیستند و یا با تاخیر به شما خدمات ارائه می‌دهد. اما پاکمهر با تمامی این قالیشویی‌ها متفاوت است و مزایایی منحصر به فرد دارد.

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های پاکمهر اشاره می‌کنیم که با مطالعه آن می‌توانید قالیشویی در مجیدیه پیدا کنید که مزایای بیشتری داشته باشد.

خدمات قالیشویی در مجیدیه

یکی از ویژگی‌هایی که قالیشویی پاکمهر از آن برخوردار است، خدمات دیگر علاوه بر شستشوی فرش است. از جمله این خدمات می‌توان به رفو، قلم‌زنی و سفیدکاری فرش اشاره کرد. هر یک از این خدمات نیاز به کسب مهارت دارد و در هر قالیشویی قابل اجرا نیست. اما قالیشویی پاکمهر به بهترین نحو فرش‌های شما را رفو می‌کنند که با استفاده از آن حتی متوجه پارگی در نواحی قبلی نیز نخواهید شد.

نیروهای فعال در قسمت رفو و ترمیم فرش، دوره‌هایی را پشت سر گذاشته‌اند که در آن مهارت‌های خاصی را کسب کرده اند؛ با وجود مهارت هیچ مشکلی برای فرش‌های شما به وجود نخواهد آمد و به بهترین نحو ترمیم انجام می‌شود. پس از ترمیم و تحویل فرش‌هایتان در صورت رضایتمندی می‌توانید سایت پاکمهر را به اطرافیان خود نیز معرفی کنید.

قالیشویی در مجیدیه

شستشوی مبل در قالیشویی

قالیشویی پاکمهر علاوه بر انواع خدماتی که برای شستشوی فرش‌ها به شما ارائه می‌دهد، خدماتی به نام شستشو و خشکشویی مبلمان منزل دارد. با وجود این خدمات شما دیگر نیاز به تعویض مبلمان خود نخواهید داشت و می‌توانید با شستشوی مبلمانتان توسط قالیشویی پاک مهر مبلمانی مانند روز اول داشته باشید.

امروزه بسیاری از قالیشویی‌ها هستند که این نوع خدمات را انجام می‌دهند، اما سپردن مبلمان به خصوص در این زمان که قیمت‌های بالایی هم دارد به صلاح شما نیست؛ علت این موضوع مهارتی است که کمتر قالیشویی در مجیدیه از آن برخوردار است. اما دقت کنید که قالیشویی پاکمهر با سال‌ها سابقه و مهارت به بهترین روش و استفاده از بهروز‌ترین تکنیک‌ها مبلمان شما را نظافت می‌کنند. علاوه بر شستشوی مبلمان می‌توانید شستشوی تشک خوشخواب، تابلو فرش و یا شستشوی انواع صندلی را به ما بسپارید. شما در هنگام خانه تکانی و اسباب کشی استفاده کنید؛ اگر شما فرزندان خردسالی دارید نیز این خدمات برای شما مورد نیاز است.

اعتبار قالیشویی

اولین مزیت قالیشویی پاکمهر اعتبار است؛ امروزه کمتر قالیشویی‌هایی هستند که اعتبار بالایی دارند و معمولا به علت نامعتبر بودن مورد استقبال قرار نمی‌گیرند. اما سایت پاکمهر دارای نماد تجارت الکترونیک است. مجموع پاکمهر یکی از فعالان اتحادیه قالیشویی‌ها است که تنها با استعلام از اتحادیه می‌توانید متوجه این موضوع بشوید. علت مورد توجه قرار گرفتن اتحادیه قالیشویی ها، رضایتمندی‌هایی است که توسط مششتری‌ها ثبت شده است

اگر شما همچنان با وجود اعتبار و تاییدیه از اتحادیه دچار تردید و نگرانی بابت آسیب به فرش هایتان هستید باید این مژده را به شما بدهیم که قالیشویی پاکمهر به شما فاکتوری تحویل می‌دهد که می‌تواند به راحت با وجود آن وضعیت فرش‌های خود را پیگیری کنید. ما علاوه بر فاکتور تحویل فرش‌ها ضمانت نامه و گارانتی به شما ارائه می‌دهیم که باعث می‌شود نگرانی از بابت وارد شدن آسیب و مشکلات نباشید.

پاسخگویی قالیشویی

ویژگی بعدی که باعث شده قالیشویی پاکمهر بهترین قالیشویی در مدنی به شمار رود پاسخگویی است که کمتر مراکزی به آن توجه می‌کنند. قالیشویی پاکمهر حتی در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها نیز پاسخگوی خدمات شما است.

البته دقت داشته باشید که مدیریت مجموعه پاکمهر سیستمی در نظر گرفته است و در جهت آن سایتی تاسیس کرده است که مشتری‌ها دیگر نیاز به برقرار کردن تماس نداشته باشند و تنها با ورود به سایت خدمات بگیرند؛ دقت داشته باشید که این موضوع به آن معنا نیست که تنها خدمات به صورت آنلاین است، بلکه ما برای افرادی که به سیستم هوشمند دسترسی ندارند نیز افرادی را استخدام نموده‌ایم که پاسخگوی شما هستند و به سوالات یا سفارش‌های شما رسیدگی می‌کنند

زمان تحویل قالیشویی در مجیدیه

یکی دیگر از مزایای پاکمهر تحویل به موقع فرش‌ها است، پاکمهر معمولا تا ۴۸ ساعت پس از جمع آوری برای تحویل فرش‌های شما اقدام می‌کند؛ البته زمان تحویل را خود نیز می‌توانید تعیین کنید.

بسیاری از افراد که به قالیشویی در مجیدیه مراجعه کردند معمولا مشکلاتی در تحویل فرش‌های خود داشته‌اند که باعث شده اعتماد خود را از قالیشویی مورد نظر از دست دهند و دیگر به آن مجموعه مراجعه نکنند؛ قالیشویی پاک مهر برای جلوگیری از این دسته مشکلات حساسیت بالایی در تحویل فرش مشتری‌ها دارد و بسیار به این موضوع اهمیت می‌دهند.

انتخاب قالیشویی در مجیدیه

در نهایت باید گفت که اگر به دنبال قالیشویی در مجیدیه هستید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای شما مراجعه به قالیشویی پاکمهر است. همانطور که اشاره شد قالیشویی پاک مهر مزایای بسیاری دارد و به هیچ وجه پشیمانی را تجربه نخواهید کرد.

قالیشویی پاکمهر به صورت ۲۴ساعته پذیرای فرش‌های با ارزش شما است و در کمترین مدت زمان در منزل برای جمع آوری فرش حضور به هم می‌رساند؛ با وجود این ویژگی در هنگام شستشوی فرش نیز معطل نخواهید بود. برای ثبت سفارش خود تنها کافی است به وب سایت قالیشویی پاکمهر وارد شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

مطالب مرتبط

عزیزانی که در شرق تهران ساکن هستند و می‌خواهند فرش، موکت، زیرانداز و غیره خود را برای شستشو به یک قالیشویی مطمئن و باکیفیت بدهند؛ می‌توانند به قالیشویی مجیدیه که یکی از شعبه‌های ما می‌باشد مراجعه کنند. قالیشویی مجیدیه یا هر قالیشویی در منطقه ۴ که عضوی از مجموعه پاک مهر هستند در شرق تهران […] ...

18 دی 1400
ادامه مطلب

قالیشویی در مجیدیه: محله مجیدیه یکی از محلات قدیمی شرق تهران است. محلهٔ مجیدیه از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به مسیل باختر، از شرق به خیابان کرمان و از غرب به بزرگراه صیاد شیرازی محدود است. نام جدید خیابان مجیدیه خیابان شهید استاد حسن بنا است که، بزرگراه رسالت این محله را به دو […] ...

18 دی 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.