آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 اسفند 1401

قالیشویی در قلهک |22552909|☎📞

اگر شما هم به دنبال بهترین قالیشویی در قلهک و دیگر محله‌های منطقه‌ی ۳ تهران هستید، در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید. همانطور که اشاره شد ما در این بخش قصد معرفی بهترین قالیشویی در دولت و تمامی مناطق تهران را داریم که با اسم پاکمهر شناخته شده است. این قالیشویی از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است که باعث برتری آن نسبت به دیگر قالیشویی‌های تهران شده است. شما تنها پس از آگاهی از برخی ویژگی‌های قالیشویی پاکمهر دیگر به مراکز شستشوی فرش مراجعه نخواهید کرد و انتخاب همیشگی شما پاکمهر خواهد شد.

نکات و ویژگی قالیشویی در قلهک

ما علاوه بر بیان ویژگی‌های قالیشویی پاک مهر، نکاتی در نظر گرفته‌ایم که با توجه به آن می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید و دیگر در رابطه با فرش‌های خود نگرانی نداشته باشید. این نکات باعث می‌شود افراد هنگامی که فرش‌های خود را برای شستشو به قالیشویی می‌فرستید هنگام حمل و در حین مراحل شستشو به فرش‌ها آسیبی وارد نشود و در نهایت نتیجه کار برای شما خوشایند باشد.

شستشوی انواع فرش

اولین نکته‌ای که در رابطه با شستشوی فرش و انتخاب قالیشویی در دروس قابل اهمیت است، شستشوی فرش با توجه به ارزش و مقاومت فرش است. فرش‌های نو و ماشینی از مقاومت بالاتری برخوردار هستند و به راحتی می‌توان با دستگاه آن را مورد شستشو قرار دهند و نگرانی در رابطه با آسیب دیدگی آن نداشته باشید.

اما فرش‌های دستباف که از قدمت طولانی‌تری برخوردار هستند ممکن است در صورت برخورد با مواد شوینده و یا داخل دستگاه شستشو مقاومت بافت خود را از دست بدهند. بنابراین با توجه به این موضوع باید قالیشویی در شریعتی انتخاب کنید که به میزان کافی در این زمینه مهارت داشته باشند و به فرش‌های ارزشمند شما آسیبی وارد نکنند.

قالیشویی پاکمهر پس از مطالعه در رابطه با انواع فرش‌ها با جنس و قدمت‌های گوناگون تصمیم به استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تمام اتومات کرده است که به هیچ عنوان فشاری به فرش و قالیچه وارد نمی‌کند. اما علاوه بر دستگاه‌های اتومات، شستشوی فرش‌های قدیمی به صورت دستی نیز در قالیشویی پاکمهر اجرا می‌شود.

در این روش با استفاده از ابزارهای خاص شستشو، فرش‌ها با لطافت بیشتری مورد شستشو قرار می‌گیرند و در عین حال بسیار درخشنده و تمیز می‌شود. اگر شما قصد شستشوی فرش‌های با ارزش خود را ندارید و از بروز عواقب جلوگیری می‌کنید، می‌توانید فرش‌های خود را تنها برای خاک گیری و تمیز کردن سطح آن به قالیشویی پاکمهر تحویل دهید.

رعایت اصول بهداشتی قالیشویی در قلهک

یکی دیگر از نکاتی که قالیشویی پاکمهر به آن توجه فراوانی می‌کند و دیگر قالیشویی‌ها نیز باید آن را در اولویت قرار دهند، رعایت اصول بهداشتی در تمامی مراحل شستشو است. برای مثال قالیشویی که شما انتخاب کرده‌اید نباید اجازه دهد که افراد به کفش وارد شوند و یا پاپوش‌های بهداشتی در نظر بگیرد که محیط قالیشویی آلوده به باکتری نشود.

یکی دیگر از موضوعاتی که قالیشویی‌ها باید در نظر بگیرند نظافت روزانه‌ی قالیشویی است. قالیشویی پاکمهر با استفاده از دستگاه‌های شستشوی محیط، چندین بار تمامی نقاط قالیشویی را مورد شستشو قرار می‌دهد. با وجود این موضوع فرش‌های شما در بهداشت کامل مورد شستشو قرار می‌گیرد و در نهایت از انتقال هر گونه بیماری و باکتری به منزل شما پیشگیری می‌شود.

بنابراین اگر شما نیز بهداشت را در اولویت قرار می‌دهید و به دنبال قالیشویی هستید که از جواز بهداشت برخوردار باشد می‌توانید به وب سایت قالیشویی پاکمهر وارد شوید و پس از مطالعه شرایط و انواع روش‌های شستشو سفارش خود را ثبت کنید تا نیروهای جمع آوری قالیشویی پاکمهر در اسرع وقت در محل حضور به هم برسانند.

قالیشویی در قلهک

انواع روش شستشو

همانطور که اشاره با ورود با سایت پاکمهر می‌توانید مدل‌های مختلف شستشوی فرش و قالیچه را مشاهده کنید. منظور از مدل‌های متنوع در شستشو، روش‌هایی است که برای هر جنس و میزان آلودگی فرش مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال اگر فرش شما به تازگی مورد شستشو قرار گرفته است و تنها به علت گرد و خاک نیاز به قالیشویی پاکمهر فرستاده شده است، می‌توانید از روش خاک گیری فرش که در ابتدای این نوشتار به آن اشاره شد استفاده کنید.

معمولی شور

افراد برای شستشوی فرش‌های نسبتا پاکیزه خود از روش‌های معمولی شور نیز استفاده می‌کنند که این روش در بالا بردن جلوه طرح فرش بسیار موثر است. این روش بیشتر برای افرادی که چندین بار در سال برای رعایت نکات بهداشتی فرش خود را می‌شوند، انتخاب بهتری خواهد بود. اما اگر تنها یک یا دوبار برای شستشوی فرش اقدام می‌کنید باید از روش‌های اساسی‌تر برای شستشو استفاده کنید.

اعلاشور

اگر شما در منزل فرزند خردسال دارید، اهمیت انتخاب روش نیز بالاتر می‌رود. برای شستشوهای قوی‌تر می‌توانید از روش‌های اعلاشور و شامپو شور بهره بگیرید. در این روش‌ها میزان چربی‌زدایی فرش بالاتر است و حتی لکه‌های غذا نیز به بهترین نحو پاکیزه می‌شود.

ابریشم شور

روشی دیگری که تنها در قالیشویی پاکمهر اجرا می‌شود و برای اولین بار مدیریت این مجموعه این روش را طراحی کرده است شستشوی فرش به روش ابریشم شور است؛ این روش تنها برای فرش‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ابریشم است و یا بافتی ظریف و حساس دارد. در این روش مواد شوینده متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در نتیجه کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد.

قالیشویی‌های دیگر، اگر بخواهند این روش را در قالیشویی خود اجرا کنند با هزینه‌های بالای مواد شوینده و دستگاه متفاوت مبلغ بالایی از شما دریافت می‌کنند که ممکن است به صرفه نباشد و در نهایت شما از انتخاب این روش صرفه نظر می‌کنید. اما قالیشویی پاک مهر برای تمامی روش‌های خود قیمت‌های مناسبی مطرح می‌کنند که تمامی این قیمت‌ها توسط اتحادیه دولتی تعیین شده است.

بهترین قالیشویی در قلهک

همانطور که در ابتدا اشاره شد قالیشویی پاکمهر بهترین قالیشویی در قلهک نامگذاری شده است که علت آن ویژگی‌هایی است که برخی از آن را در این قسمت معرفی کرده ایم. اگر شما در شهر و کشورهای دیگر مستقر هستید و در نتیجه نمی‌توانید از خدمات قالیشویی پاکمهر بهره بگیرید، تنها کافی است این نکات را مورد توجه خود قرار دهید تا قالیشویی مناسب انتخاب کنید و برای شستشوی فرش به آن مراجعه کنید.

قالیشویی پاکمهر به تمامی محله‌های قلهک و دیگر نقاط تهران سرویس دهی دارد و شما برای مراجعه تنها کافی است در وب سایت ثبت سفارش کنید. در صورتی که موفق به ثبت سفارش آنلاین نبوده اید، با پشتیبانی پاسخگوی قالیشویی پاکمهر تماس برقرار کنید و برای شستشوی فرش‌های خود راهنمایی بگیرید.

مطالب مرتبط

قالیشویی نزدیک قلهک نام یکی از قالیشویی‌های خوب این منطقه و مناطق اطراف آن است که زیرنظر قالیشویی پاکمهر فعالیت می‌کند. قالیشویی نزدیک قلهک مانند تمام شعبه‌هاای قالیشویی پاکمهر توانسته است با خدمات خوب خود نظر مساعد شهروندان را جلب کند. علیرغم آنکه اکثر شهروندان با خدمات این قالیشویی آشنا هستند اما برخی از شهروندان […] ...

20 دی 1402
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در منطقه قلهک: قلهک نام محله ای در منطقه 3 شهرداری تهران است که در شرق محله ی دروس و غرب خیابان شریعتی واقع شده و از شمال به محدوده باغ سفارت بریتانیا منتهی میشود.منطقه قلهک از گذشته های دور دارای چندین رشته قنات بوده که هنوز برخی از آنها جاری هستند […] ...

29 آذر 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.