آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 29 آذر 1400

قالیشویی در حوالی قلهک |22553767

قالیشویی پاک مهر در منطقه قلهک:

قلهک نام محله ای در منطقه 3 شهرداری تهران است که در شرق محله ی دروس و غرب خیابان شریعتی واقع شده و از شمال به محدوده باغ سفارت بریتانیا منتهی میشود.منطقه قلهک از گذشته های دور دارای چندین رشته قنات بوده که هنوز برخی از آنها جاری هستند . مثلا یکی از قدیمی ترین این قناتها در باغ سفارت بریتانیاست که سالهاست درختان چنار محوطه این باغ را سیراب میکند.خیابان یخچال یکی از خیابانهای اصلی محله قلهک میباشد و از دیگر خیابانهای نزدیک به قلهک دروس ، رضا وارسته،کی نژاد و حجت سوری را میتوان نام برد.

قالیشویی پاکمهر در منطقه قلهک: 

یکی از شعبات فعال قالیشویی پاکمهر در محله ی قلهک در نزدیکی خیابان یخچال قرار دارد که فعالیتی پر رونق داشته و همواره در حال ارائه خدمات ناب قالیشویی برای فرشهای دستباف و ماشینی ساکنین این محله میباشد. از دیگر شعبات این قالیشویی در منطقه 3 شعبه پاسداران است. قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران شعبه فعال داشته و بهترین و پیشرفته ترین خدمات فرش و قالیشویی را با نظارت مستقیم اتحادیه قالیشویان در تهران عرضه میدارد.

در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرش دستباف ، ماشینی ، موکت ، تابلو فرش ، پتو و روفرشی و … با استفاده از مجهز ترین دستگاه های پیشرفته و مواد شوینده خارجی استاندارد به دو روش سنتی برای فرشهای دستباف و اتوماتیک برای فرشهای ماشینی و موکت انجام میشود.

انجام عملیات رفو ، لکه برداری و رنگبرداری رفع اختلاط رنگ برای فرشهای دستبافی که در شستشوهای قبلی ایجاد شده با بالاترین درصد رنگ برداری بصورت کاملا حرفه ای و با تضمین سلامت فرش در قالیشویی پاکمهر انجام میشود.

خشکشویی مبلمان ، تشک خوشخواب ، فرش و موکت با دستگاه های مخصوص خشکشویی و استفاده از شامپو تگزافون با تضمین نهایت پاکیزگی توسط قالیشویی پاکمهر در محل انجام میشود.

خدمات 24ساعته قالیشویی پاکمهر در محله قلهک و نواحی اطراف آن در منطقه 3 از طریق شماره تلفن 02122552909و سفارش آنلاین قالیشویی در تمام روزهای سال بدون تعطیل امکان پذیر است.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی نزدیک قلهک نام یکی از قالیشویی‌های خوب این منطقه و مناطق اطراف آن است که زیرنظر قالیشویی پاکمهر فعالیت می‌کند. قالیشویی نزدیک قلهک مانند تمام شعبه‌هاای قالیشویی پاکمهر توانسته است با خدمات خوب خود نظر مساعد شهروندان را جلب کند. علیرغم آنکه اکثر شهروندان با خدمات این قالیشویی آشنا هستند اما برخی از شهروندان […] ...

20 دی 1402
ادامه مطلب

اگر شما هم به دنبال بهترین قالیشویی در قلهک و دیگر محله‌های منطقه‌ی ۳ تهران هستید، در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید. همانطور که اشاره شد ما در این بخش قصد معرفی بهترین قالیشویی در دولت و تمامی مناطق تهران را داریم که با اسم پاکمهر شناخته شده است. این قالیشویی از ویژگی‌های […] ...

6 اسفند 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.