آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 25 بهمن 1402

قالیشویی دروازه دولت |88690517|☎📞

قالیشویی دروازه دولت یک قالیشویی در مرکز تهران است که به عنوان بخشی از مجموعه قالیشویی پاکمهر فعالیت دارد. این قالیشویی به ارائه خدمات مختلف از جمله نظافت قالی‌ها می‌پردازد. البته این ویژگی ممکن است در همه قالیشویی‌ها وجود داشته باشد اما کیفیت و روش‌های بکارگیری آنها متفاوت است.

این تفاوت در قالیشویی دروازه دولت و سایر شعبه‌های پاکمهر به مراتب بیشتر از قالیشویی‌های دیگر است. البته ما این ادعا را با جرات تمام و به دلیل تکنولوژی‌های پیشرفته قالیشویی خود مطرح می‌کنیم. اگر کنجکاو هستید تا با برخی از این خدمات آشنا شوید تا انتها با این مطلب همراه شوید تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

خدمات قالیشویی دروازه دولت پاک مهر

قالیشویی در دروازه شمیران یا همان قالیشویی دروازه دولت بر پایه خدمات زیر قرار دارد:

  • شست و شو
  • تعمیر یا رفوی قالی‌ها

خدمات شست و شو قالیشویی دروازه دولت

شست و شوی قالیشویی در لاله زار (دروازه دولت) چندین روش اصلی را برای شستشوی فرش ارائه می‌دهد: شامپو شوری، شستشوی معمولی و اعلاشویی. شامپو شوری برای فرش‌هایی که بسیار خشک یا زبر هستند استفاده می‌شود. این روش شامل استفاده از مواد شوینده مخصوص برای نرم کردن الیاف فرش و سپس ضدعفونی یا استریلیزه کردن آنها می‌باشد.

استریلیزه سازی برای از بین بردن کثیفی‌های پنهان که می‌تواند برای سلامتی بدن مضر باشد، به ویژه برای گروه‌های آسیب پذیر مانند کودکان، بیماران و سالمندان بسیار مهم است. البته بد نیست بدانید که مرحله استریلیزه کردن برای هر سه روش شست و شو و برای تمام قالی‌ها استفاده می‌شود. شست و شوی عادی و پیشرفته نیز تقریبا طی کردن مراحل شست و شو به صورت مشترک است. با این تفاوت که مراحل شست و شو در شست و شوی عادی یک بار انجام می‌شود؛ اما در شست وشوی پیشرفته دو بار صورت می‌گیرد.

شستشوی شرعی

شست و شوی شرعی نیز یکی دیگر از خدمات ارزنده قالیشویی دروازه دولت است که شامل تمیز کردن قالی‌های آغشته به نجاست از طریق آبگیری کامل است. در موازین اسلامی برای رفع نجاست توصیه‌های خاصی وجود دارد. از جمله آنکه گفته شده است که برای رفع نجاست می‌توانید از آب کر یا آب قلیل استفاده کنید. در روش اسلامی ابتدا باید با یک پارچه یا دستمال نجاست را از روی فرش پاک کنید. سپس فرش را با آب خیس کنید.

اگر از آب قلیل استفاده می‌کنید، باید آب را سه بار روی محل نجس شده بریزید. البته به جز این روش، روش‌های دیگری نیز برای رفع نجاست از قالی‌ها وجود دارد. فرآیند شست و شوی قالیشویی دروازه دولت به صورتی است که علاوه بر رفع نجاست به شست و شوی تمیز و شرعی قالی‌ها کمک می‌کند. در شست و شوی شرعی، قالی‌ها ضدعفونی کامل نیز می‌شوند.

قالیشویی دروازه دولت

شستشوی انواع کف‌پوش و مبلمان

خدمات شستشوی قالیشویی دروازه دولت فراتر از فرش‌ها است و شامل انواع دیگر کفپوش‌ها، میزهای غذاخوری و تابلوفرش‌ها نیز می‌شود. این قالیشویی حتی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و برای حفظ استانداردهای کیفیت، تمیز کردن مبلمان در محل را نیز ارائه می‌دهد. به طور کلی مرکز قالیشویی دروازه دولت در تمام مراحل نظافت، از تمیز کردن اولیه تا خشک کردن نهایی، از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کند.

بیشتر تجهیزات این قالیشویی، مدرن و خودکار هستند و کارایی و زمان‌ انجام سریع خدمات را تضمین می‌کنند. قالیشویی دروازه دولت همچنین در راستای ارائه خدمات باکیفیت؛ از شوینده‌های خارجی با کیفیت بالا استفاده می‌کند. شوینده‌هایی که در این قالیشویی استفاده می‌شوند علاوه بر تمیزی عمقی، به دوام قالی‌های شما نیز کمک می‌کنند.

روش‌های خشک‌کردن قالیشویی دروازه دولت نیز سریع و به صورت خودکار است. این ویژگی نیز باعث می‌شود تا قالی‌های شما در سریع‌ترین زمان ممکن به شما تحویل داده شوند. علاوه بر این اگر قالی‌ها دارای نم یا رطوبت باشند و به عبارتی به طور کامل خشک نشوند، ممکن است با آسیب‌هایی همچون پوسیدگی مواجه شوند. این تکنیک‌های پیشرفته نه تنها کارایی را افزایش می‌دهند، بلکه به اثربخشی کلی خدمات نظافت نیز کمک می‌کنند. تعهد قالیشویی دروازه دولت به استفاده از روش‌های کارآمد، این قالیشویی را به انتخابی مدرن و پیشرفته تبدیل کرده است.

عملیات تعمیر و رفوی قالی‌ها

رفوی قالی‌ها خدمتی ارزنده برای تجدید و نو کردن قالی‌های شما است. رفو یا تعمیر قالی‌ها به پوشش‌دهی آسیب‌های قالی شما کمک می‌کند. خدمات تعمیر شامل خدماتی مانند برطرف کردن فرسودگی یا پارگی قالی‌ها و تعمیر ریشه‌ها یا شیرازه قالی است. به فرآیند تعمیر پارگی قالی‌ها، رفو گفته می‌شود. در فرآیند رفو، تار و پودهای قالی به هم بافته می‌شوند.

علاوه بر این خدمات، در قالیشویی دروازه دولت خدمات تعمیر کجی قالی‌ها یا همان دارکشی نیز وجود دارد. کج شدگی قالی‌ها یکی از مشکلات رایج در قالی‌های دستباف است که معمولا بعد از استفاده طولانی مدت از قالی به وجود می‌آید. اصلاح رنگ‌های قالی نیز از دیگر خدمات تعمیر است که طی آن قالی‌هایی که دچار عدم یکنواختی رنگ هستند و یا رنگ‌های آن به هم ریخته شده‌اند، اصلاح و تعمیر می‌شوند.

ویژگی‌های قالیشویی قالیشویی دروازه دولت

قالیشویی دروازه دولت در کنار خدمات ارزنده، از چند ویژگی خوب نیز برخوردار است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ارتباط آسان با قالیشویی و سرعت بالا در جمع آوری و تحویل قالی‌ها اشاره کرد. راه‌های ارتباطی با قالیشویی دروازه دولت به دو صورت آنلاین و تلفنی است. در ثبت نام آنلاین شما می‌توانید زمان جمع آوری و تحویل قالی‌ها را مشاهده کنید و حتی هزینه نهایی را نیز تسویه نمایید. تماس تلفنی نیز راه ارتباطی دیگر برای ثبت سفارش است.

بعد از ثبت سفارش، پرسنل قالیشویی دروازه دولت با شما تماس می‌گیرند تا برای جمع آوری قالی‌ها با شما هماهنگ باشند. بعد از آن نیروهای قالیشویی به آدرس شما مراجعه می‌کنند و قالی‌ها را جمع آوری می‌کنند. مرحله تحویل قالی‌ها نیز بسیار سریع است و طی دو روز کاری انجام می‌شود. بعد از مرحله جمع آوری و شست و شو، قالی‌ها با دستگاه‌های مخصوص داخل کاور قرار داده می‌شوند تا در زمان تحویل به صورت کاملا تمیز به دست شما برسند.

جمع‌بندی نهایی قالیشویی دروازه دولت

قالیشویی دروازه دولت تنها به فکر نظافت قالی‌های شما نیست؛ بلکه سلامتی، رضایت و حال خوب شما نیز برای این قالیشویی مهم است. بنابراین مجموعه مدیریت قالیشویی دروازه دولت از بهترین روش‌ها استفاده می‌کند تا نتیجه نهایی کار برای همه شما رضایت بخش و کامل باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.