آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 آذر 1400

قالیشویی در مرکز تهران |66597347

قالیشویی پاکمهر در مرکز پایتخت:

مناطق 10 و11 و12 و17 مناطقی هستند که در مرکز تهران قرار دارند و قالیشویی پاکمهر که یکی از قالیشویی های معتبر و نامدار در تهران است با بیش از تجربه مفید و کار آمد در زمینه خدمات قالیشویی قادر است به تمامی محله هایی که در مرکز هستند نیز علاوه بر سایر نقاط و مناطق تهران خدمات قالیشویی درجه یک و ممتاز خود را ارائه نماید، لذا شما هر جای تهران که باشید می توانید خدمات با کیفیت و مطمئن این شرکت قالیشویی مجاز را با درجه کیفی یکسان دریافت نمایید اگر در جنوب یا مرکز تهران باشید همان خدماتی را دریافت می کنید که در شمال تهران ارائه می شود هیچ فرقی نمی کند.

قالی شویی پاکمهر دارای تجربه ای بیست ساله در زمینه شناخت و شستشو تا حفظ سلامت فرش و همچنین رفوی انواع فرشهای ماشینی و دستی است و می تواند بهترین راه ممکن برای تداوم و سالم ماندن فرش را در مراحل شستشو و رفو برای شما به ارمغان آورد.

اگر فرشهای شما که جزو سرمایه های شما نیز محسوب می شود نیاز به شستشو یا تعمیر و بازسازی مجدد داشته باشد قالیشویی تخصصی پاکمهر راهی مطمئن و معتمد برای نیل به مقصود شما می باشد.

قالیشویی پاک مهر در آذربایجان:

قالیشویی پاکمهر در منطقه 10 فعال است و امکان ارائه سرویس به تمامی محله های واقع در منطقه ده از جمله محله آذربایجان، قصردشت، کارون، خوش، رودکی(سلسبیل) کمیل و نواب صفوی میسر می باشد از این رو هر جای این منطقه که باشید می توانید از خدمات بی نظیر قالی شویی پاک مهر برخوردار باشید.

قالیشویی پاکمهر در منطقه یازده:

قالیشویی پاک مهردر منطقه کارگر ( امیرآباد) ، میدان انقلاب، میدان حر و خیابان جمهوری امکان ارائه خدمات قالیشویی برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف، موکت و پتو را دارد.

قالیشویی پاک مهر در منطقه 12 تهران:

قالی شویی پاکمهر به تمام محله های واقع در منطقه دوازده توانایی سرویس دهی خدمات قالیشویی را دارد محله هایی همچون؛ منطقه بازار و خیابان های پانزده خرداد، خیام، وحدت اسلامی، شوش و مولوی هم از خدمات قالیشویی پاکمهر با کیفیفت بالا بهره مند می شوند.

از دیگر محله های منطقه هفده(17) به میدان شمشیری و خیابان قزوین، محله فلاح و میدان ابوذر و محله قلعه مرغی نیز قالیشویی ممتاز پاک مهر خدمات ویژه و درجه یک قالی شویی را عرضه می دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.