آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 آذر 1400

قالیشویی بریانک | 66597347

قالیشویی پاک مهر در محله بریانک:

محله بریانک یک از محله های قدیمی در منطقه 10  و مرکز تهران به سمت جنوب شهر می باشد که از شمال با خیابان کمیل و جنوب با خیابان قزوین مجاورت دارد همچنین از سمت شرق با بزرگ راه نواب صفوی و از غرب با به خیابان خوش، دعوتی و محمود عرب محدود می شود از خیابان های اطرافیا واقع در این محله می توان خیابان جیحون ، هفت چنار، خیابان خرمشهر ، خیابان محبوب مجاز یا سینا سابق ودیگر…را نام برد که البته امروز به واسطه امتداد بزرگراه نواب به محله بریانک شرقی و بریانک غربی تقسیم شده است و بخشی از این محله که در سمت راست اتوبان نواب می باشد در منطقه 11 قرار گرفته است. قالیشویی پاک مهر با بیش از بیست سال سابقه مفید و مداوم و البته به خاطر ارائه خدمات ممتاز و با کیفیت قالیشویی هم اکنون توانایی سرویس دهی به کلیه نقاط تهران از شمالی ترین محل تا جنوبی ترین منطقه پایتخت را دارا میباشد و با یک نرخ ثابت سرویس ایاب و ذهاب به کارخانه و قیمت مصوب اتحادیه جهت ارایه خدمات قالی شویی را عرضه می دارد.

قالیشویی پاک مهر درخیابان قزوین:

 

قالیشویی پاکمهر با بیست سال تجربه و امتیاز دارا بودن مجوز رسمی اتحادیه به خیابان قزوین و دیگر محله های نزدیک به این خیابان خدمات قالی شویی درجه یک اعم از شستشو، خشک شویی و رفو با نرخ اتحادیه قالیشویی ارائه می نماید.

کلیه خدمات قالی شویی پاکمهر دارای ضمانت نامه کتبی می باشد بنابراین می توان با فراغت خاطر فرشهای دستباف و ماشینی خود را به این قالیشویی سپرد، برای متقاضی خدمات نخست کیفیت خدمات از اهمیت بالا برخوردار است سپس هزینه ، اینکه آیا شرکت ارائه کننده خدمات تجربه کافی را دارد؟ آیا مورد اطمینان است؟ آیا خدماتی که ارائه می دهد معتبر و مورد قبول می باشد؟ اگر جواب هر سه سوال مورد قبول باشد گام بعدی هزینه آن خدمات می باشد که نظر یک متقاضی را جلب می کند خوشبختانه قالیشویی پاک مهر هم تجربه لازم و مورد قبول در زمینه خدمات قالی و فرش را دارد و هم نحوه خدماتش دارای تضمین است و هم نرخ خدماتی که ارائه ارائه میکند هم مناسب بوده هم مطابق با قیمت مصوبه اتحادیه قالیشویی تهران می باشد.

 

خدمات قابل ارائه شرکت قالیشویی پاک مهر به شرح ذیل می باشد:

* شستشو: قالی شویی پاکمهر متخصص در شست وشوی انواع فرشهای ایرانی و خارجی ماشینی و دست باف می باشد و کلیه خدمات قالیشویی را به صورت حرفه ای و تضمینی همراه با گارانتی معتبر ارئه می نماید.

* رفوء: کلیه خدمات رفوی فرش دستباف و ماشینی ، اعم از ریشه زنی دستی و ماشینی، شیرازه دوزی ، پرداخت و قلم کاری فرشهای آسیب دیده، ترمیم و بافت فرشهای دستی و ماشینی، چله کشی، رنگبرداری ، رفع عیوب ناشی از سوختگی ، پارگی و پوسیدگی و… را شرکت قالیشویی پاک مهر با بهره گیری از تبحر بهترین استادکاران حاذق و باتجربه ساکن در تهران ارئه می نماید.

* خشک شویی: ازدیگر خدمات با قابلیت و کیفیت که توسط پرسنل ماهر و زحمت کش قالیشویی پاکمهر در سطح تهران ارائه میشود خدمات خشک شویی انواع مبلمان ، موکت چسبیده به محل ، تشک خوشخواب طبی و فنر دار،صندلی ناهارخوری و …. می باشد.

ارائه بر ترین و با صرفه ترین خدمات قالیشویی در منطقه ده به خصوص محله بریانک را از قالیشویی پاکمهر بخواهید ، نحوه ارتباط از طریق شماره تلفن: 02166597347 و ثبت سفارش آنلاین به صورت 7/24 در تمام روز های سال حتی روزهای تعطیل امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.