آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 24 شهریور 1400

قالیشویی خیابان قزوین |66597347

قالیشویی پاک مهر در خیابان برادران حسنی(قزوین):

خیابان قزوین یا برادران حسنی از خیابانهای اصلی تهران می باشد این خیابان در محله امیریه از خیابان ولی عصر به سمت غرب منشعب شده و دارای یک میدان به نام میدان قزوین است ، قسمتی از این خیابان در منطقه 11 و بخش دیگری از آن از منطقه 10 و منطقه 16 میگذرد. خیابان قزوین با یک پیچ کوتاه به سمت جنوب غرب و پس از آن با قوسی بزرگ تر به سمت شمال غرب شهر پیس می رود و در میدان شمشیری با سه راه آذری به پایان می رسد. از محله ها و خیابان های مرتبط و اطراف خیابان قزوین ،خیابان ولیعصر، محله امیریه، خیابان کارگر جنوبی، محله قلعه مرغی ، دوراهی قپان می باشند.

قالیشویی پاکمهر با بیست سال تجربه و امتیاز دارا بودن مجوز رسمی اتحادیه به خیابان قزوین و دیگر محله های نزدیک به این خیابان خدمات قالی شویی درجه یک اعم از شستشو، خشک شویی و رفو با نرخ اتحادیه قالیشویی ارائه می نماید.

کلیه خدمات قالی شویی پاکمهر دارای ضمانت نامه کتبی می باشد بنابراین می توان با فراغت خاطر فرشهای دستباف و ماشینی خود را به این قالیشویی سپرد، برای متقاضی خدمات نخست کیفیت خدمات از اهمیت بالا برخوردار است سپس هزینه ، اینکه آیا شرکت ارائه کننده خدمات تجربه کافی را دارد؟ آیا مورد اطمینان است؟ آیا خدماتی که ارائه می دهد معتبر و مورد قبول می باشد؟ اگر جواب هر سه سوال مورد قبول باشد گام بعدی هزینه آن خدمات می باشد که نظر یک متقاضی را جلب می کند خوشبختانه قالیشویی پاک مهر هم تجربه لازم و مورد قبول در زمینه خدمات قالی و فرش را دارد و هم نحوه خدماتش دارای تضمین است و هم نرخ خدماتی که ارائه ارائه میکند هم مناسب بوده هم مطابق با قیمت مصوبه اتحادیه قالیشویی تهران می باشد.

پاک مهردر محدوده نواب صفوی:

قالیشویی پاکمهر به تمامی محله های واقع در اطراف بزرگراه نواب صفویی دسترسی برای ارایه خدمات قالیشویی دارد از این جهت کلیه ساکنین واقع در حاشیه اتوبان نواب مانند خیابان های محبوب مجاز شرقی و غربی، خیابان کمیل ، مرتضوی ، بلوار امام خمینی، خیابان آذربایجان ، میدان جمهوری، خیابان کلهر ، خیابان آزادی و میدان توحید هم می توانند از سرویس خدماتی قالی شویی پاکمهر استفاده نمایند.

شرکت قالیشویی پاکمهر خدمات خشکشویی مبلمان، موکت و فرش، تشک خوشخواب در محل مورد نظر مشتری را نیز با تضمین استفاده از مواد شوینده مخصوص مبلمان و فرش عرضه می نماید.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.