آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 21 آبان 1400

قالیشویی در خیابان کمیل |66597347

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی کمیل:


خیابان کمیل که یکی از خیابان های اصلی در منطقه 10 شهرداری تهران است از خیابان هرمزان شروع میشود و در مسیر خود خیابان های سبحانی و صاحب الزمان را متقاطع گشته و از خیابانهای جیحون، کارون، قصرالدشت، خوش، رودکی(سلسبیل)، بزرگراه نواب ،خوشیاران و خرمشهر می گذرد تا به خیابان کمالی برسد، و قالیشویی پاکمهر که برترین و ممتازترین قالیشویی نمونه در تهران شناخته شده است در منطقه 10 به تمامی محله ها و خیابان های نزدیک به خیابان کمیل دسترسی سرویس دهی خدمات قالیشویی را دارد از اینرو اگر خواهان شستشوی با کیفیت و حرفه ای برای فرش ها و موکت ها و پتوی خود هستید بدون شک قالیشویی پاکمهر انتخاب به جا و مناسبی است زیرا بیش از 16 سال است که در تهران با مجوز رسمی اتحادیه و پروانه کسب مشغول به فعالیت میباشد و هر ساله تعداد بیبشماری از سرتاسر تهران مشترک ثابت و دایمی این قالیشویی میشوند. شاید تا 20سال پیش هنوز امکان اینکه در کوچه ها یا حیاط خانه ها میشد فرش هایمان را بشوییم اما امروزه با توجه به زندگی آپارتمان نشینی و همینطور اشتغال خانم ها همراه آقایان در بیرون از منزل واقعا نیاز مبرم به یک قالیشویی مطمئن محسوس میباشد لذا اکثر خانواده ها در پی یک قالیشویی هستند که نخست کیفیت بالایی را برای ارائه خدمات داشته باشد سپس مجاز ، مطمئن و باتوجه به خدمات باکیفیتی که عرضه میدارد قیمت مناسبی را در نظر داشته باشد ، و خوشبختانه قالیشویی پاکمهر،در آستانه 20سالگی ،و با وجود سابقه کاری کمتر نسبت به قالیشویی های قدیمی در تهران، خدماتی که ارائه میدهد مطابق با استاندارد های پیشرفته روز دنیاست و همواره در پی ارتقاء آلات و ادوات مجاز و مطمئن برای شستشو در کارخانه قالیشویی خود میباشد. از جمله ویژگی های قالیشویی پاکمهر این است که در اسرع وقت برای تحویل فرشها و خدمات قالیشویی حضور یافته و پس از جمع آوری فرش آن را بصورت لول برای جلوگیری از آسیب دیدن آن به کارخانه منتقل نموده و با استفاده از شامپوی تگزابن آلمانی که قدرت بالایی برای تمیزی و لکه بری فرشها دارد شستشو داده و با آبکشی اصولی و اسلامی در گرمخانه گازی خشک نموده و لول + کاور شده ظرف 48 ساعت تحویل مشتری می نماید.

قالیشویی در محدوده محله جیحون:

قالیشویی پاکمهر ابتدا فعالیت خود را از طریق تبلیغات در ماهنامه ها و کارتهاو تراکتها در منطقه غرب تهران آغاز کرد و رفته رفته بخاطر خدمات ویژه و باکیفیتی عرضه داشت امروزه در سراسر تهران بزرگ امکان سرویس دهی بصورت دائمی و پیوسته دارد از طرفی بخاطر نقل و انتقالات مشتریان وفادار به جای جای این شهر پهناور باعث شد تا سیتره خدماتی قالیشویی پاکمهر نیز وسعت یابد و یکی از این محله ها همین خیابان جیحون خودمان است که از آغاز این خیابان در آزادی تا انتهای آن که به خیابان رنجبر میرسد تحت پوشش خدماتی قالیشویی پاکمهر است.

  • خدمات قالیشویی پاکمهر بر سه قسم میباشد:
  • خدمات شستشو: شستشوی انواع فرشهای دستباف و ماشینی ، موکت( ساده ، طرحدار، گل برجسته، پالاز و…) پتو، روفرشی، کناره، پادری، گلیم، جاجیم و….بصورت کاملا حرفه ای و تضمینی، بدون استفاده از مواد شیمیایی و مضر با آبکشی اسلامی.
  • خدمات رفوء: تعویض ریشه فرش دستباف و ماشینی ، شیرازه دوزی، چرمدوزی ، دارکشی، پرداخت، رفع جای سوختگی و پارگی و پوسیدگی توسط استادکار ماهر و باتجربه با قیمت مناسب.

خشکشویی: خشکشویی انواع مبلمان منزل و اداری ، موکت و کفپوش با دستگاه مخصوص خشکشویی و استفاده از شامپوی مخصوص و خارجی برای ارائه پاکیزگی بهتر و درخشندگی بیشتر در حضور مشتری و محل. قالیشویی پاکمهر در منطقه 10 و نزدیک به خیابان کمیل ارائه کننده برترین و ارزنده ترین خدمات قالیشویی از طریق تماس با تلفن:665907347 و سرویس سفارش آنلاین در خدمت میباشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در خیابان کمیل: قالیشویی پاک مهر در حوالی کمیل و منطقه 10، از سرشناس ترین قالیشویی هایی میباشد که ارائه دهنده  خدمات 24 ساعته خود در کمیل میباشد. این قالیشویی با در برداشتن مجموعه ای کامل و مجزا ، همه روزه میکوشد تا بروز ترین و بزرگترین قالیشویی خود را وسیع تر و […] ...

21 آبان 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.