آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

1 نظر 1 دی 1401

قالیشویی محدوده بزرگراه نواب |66597347|☎📞

قالیشویی در نواب:

اتوبان نواب از پر تردد ترین بزرگراه های تهران به شمار میرود که جهتی شمالی – جنوبی داشته و از میدان توحید ( شمال) تا بزرگراه تندگویان و اتوبان شهید چراغی یا بوستان ولایت در جنوب شهر امتداد می یابد.

قالیشویی پاک مهر که یک قالیشویی متخصص و دارای آوازه ای نیک و معتبر در جمع قالیشویی های فعال در تهران می باشد از جهت همین خوش نامی در ارائه خدمات قالیشویی در پایتخت هم اکنون قادر است به تمامی شهروندان گرامی در محدوده و اطراف اتوبان نواب نیز همچون دیگر نقاط تهران خدمات درجه یک از شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستبافت ،خشکشویی مبلمان منزل و اداری و موکت متصل ( چسبیده به زمین) تا رفوء که شامل خدمات ( ریشه زنی، چرم دوزی، شیرازه دوزی، دارکشی، سوزن زنی، چله کشی، بافت نقاط سوخته و آسیب دیده و…) میشود را عرضه نماید.

قالیشویی پاک مهر در نواب ، شاخص ترین شرکت قالیشویی در بین تمام قالیشویان مجاز در نواب میباشد.

نواب یکی از مناطق مسکونی و اداری و شلوغ تهران میباشد و شرکت قالیشویی پاک مهر نیز خدمات  خود را در این منطقه عرضه می‌کند. شرکت قالیشویی پاک مهر با کادری مجرب و داشتن دستگاه های روز دنیا در منطقه نواب در خدمت شما همشهریان محترم میباشد.

برای سفارش شستشوی درنواب با قالیشویی پاک مهر در تماس باشید. همکاران ما در قالیشویی  پاک مهر، 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما مشتریان گرامی بوده و باعث افتخار ما میباشد که در نواب پذیرای شما باشیم.

قالیشویی پاکمهر در خیابان کمیل :

قالیشویی پاکمهر از فعل ترین قالیشویی های مجاز و مطمئن در منطقه می باشد از این رو اغلب ساکنین مجتمع های حاشیه نواب و خیابانهای اطراف این بزرگ راه مانند، خیابان کمیل، مرتضوی، محله بریانک، خیابان محبوب مجاز شرقی و غربی خیابان خوش و محله هفت چنار و غیره … سفارشات خدمات قالیشویی و خشک شویی در محل خود را به این شرکت قالیشویی معتبر و با سابقه می سپارند. 

1. فرش های شما در اثر استفاده بیش از حد دچار کثیفی و چرک میشوند و باید شستشو داده شوند. این فر ش ها به دلیل وجود خاک های فراوان در عمق فرش، نیاز به خاک گیری دارد تا  به وسیله ضربه زنهای مکانیکی خاک گیری شود.

2. فرش های شما پس از بررسی های لازم توسط کارشناسان ، به مرحله شستشو برده میشود .

3. کارشناسان هویت های فرش های شما را تشخیص هویت میدهند و شستشوی متناسب با هر فرش را تعیین کرده.

4.  فرش های شما پس از شستشو در بسته بندی کاور در عرض 48 ساعت درب منزل به شما تحویل میدهد.

کلیه مناطق نواب تحت پوشش قالیشویی پاک مهر میباشد.

15 سال سابقه درخشان

مناطق قالیشویی در نواب:

قالیشویی در نواب-قالیشویی در تهران-قالیشویی در غرب تهران – قالیشویی در جنوب تهران – قالیشویی در بریانک-قالیشویی در توحید-قالیشویی در امام خمینی-قالیشویی در قلعه مرغی-قالیشویی در خیابان جمهوری

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در نواب: یکی از بروزترین قالیشویی ها با سیستم مکانیزه و مردن بصورت 24 ساعته در محله نواب قالیشویی پاک مهر میباشد . این قالیشویی با استفاده از جدیدترین متد های علمی روز و فناوری های جدید و استفاده از نیروهای  انسانی مطمعن و قوی  استفاده ازتکنولوژی های جدید ، بهترین شستشو را برای […] ...

23 آذر 1401
ادامه مطلب

قالیشویی نزدیک نواب قالیشویی پاکمهر در نواب با جدید ترین و بروز ترین دستگاه های روز دنیا پیشگام در ارائه خدمات برتر یک قالیشویی به ساکنین نواب و مناطق حومه آن و همچنین کلیه خیابان های منتهی به نواب نیز میباشد. پاکمهر با به کار گیری از دو روش کاری در شستشو به حفظ سلامت […] ...

23 آذر 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.

دیدگاه ها (1نظر)
پخش تراکت در تهران

خدمات قالیشویی پاک مهر فوق العاده هست به همه عزیزان پیشنهاد میکنم