آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 تیر 1402

قالیشویی میدان توحید |66553719|☎📞

ساکنین عزیز میدان توحید، ستارخان، فاطمی، بهبودی و شهرآرا، آیا به دنبال قالیشویی میدان توحید با کیفیت بالا هستید؟ آیا همیشه با شست و شوی تمیز قالی‌های خود در قالیشویی مشکل دارید؟ ما می‌خواهیم در اینجا به شما نوید حل شدن این مشکل را بدهیم. قالیشویی پاکمهر با ارائه سرویس‌ها و خدمات عالی در شست و شو می‌تواند مشکلات شما در این زمینه را حل کند. خدمات قالیشویی میدان توحید بسیار متعدد و متفاوت از قالیشویی‌های دیگر است. بنابراین شست و شوی قالی‌ها در این قالیشویی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

چرا قالی‌های خود را به قالیشویی پاکمهر بسپاریم؟

قالیشویی پاکمهر گذشته از آن که سرویس‌های متعددی را ارائه می‌دهد، می‌تواند در زمان و انرژی شما نیز صرفه جویی کند. تصور کنید قرار است قالی‌ها را در حیاط خانه بشویید. در این صورت علاوه بر آنکه باید چندین ساعت به شست و شوی قالی مشغول شوید، دست آخر خسته و کوفته، باید به دنبال جایی برای پهن کردن فرش و خشک شدن آن باشید.

تازه مشخص هم نیست که آیا کار شست و شو را به بهترین شکل انجام داده‌اید یا خیر. هزینه آب و هدررفت آن هم به کنار. پس در این شرایط ما از شما سوال می‌کنیم که چرا با این وضعیت، قالی‌های خود را به قالیشویی پاکمهر نسپاریم؟ آن هم وقتی که این قالیشویی خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

خدمات شست و شو در قالیشویی در میدان توحید

سرویس‌ها و خدمات قالیشویی میدان توحید شامل خدمات شست و شو با ماشین‌های پیشرفته، شست و شوی قالی‌ها با موازین شرعی و شست و شوی استریلیزه است. شست و شو با ماشین‌ها پیشرفته به این معنا است که تمام مراحل شست و شوی قالی‌ها بدون دخالت دست و توسط دستگاه‌های کاملا مجهز انجام می‌شود.

دستگاه‌های قالیشویی پاکمهر شامل چند نوع دستگاه است که همه آنها جزء دستگاه‌های به‌روز هستند و تمام مراحل شست و شو را به خوبی انجام می‌دهند. شست و شو با دستگاه‌ها شامل استفاده از مواد شوینده و نیز مراحل آبگیری و خشک کردن است.

خدمات شست و شوی شرعی قالیشویی در ستارخان نیز به معنای انجام کامل مرحله شست و شو است. در موازین شرعی اسلام، نجاست باید به طور کامل برطرف و شسته شود. البته در این مورد استثنائاتی نیز وجود دارد. البته ما نمی‌خواهیم وارد مباحث و مسائل شرعی شویم. فقط می‌خواهیم خیال شما را از بابت شست و شو با موازین شرعی نیز راحت کنیم. مطمئن باشید شست و شو در این قالیشویی به نحوی انجام می‌شود که جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند.

برخی از افراد به کوچکترین عوامل بیماری‌زا نیز حساس هستند. این افراد مجبورند دائما محیط خود را ضدعفونی کنند و یا اصول بهداشتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. حساسیت این افراد در مورد قالی‌ها نیز صادق است. اگر شما نیز جزء این افراد هستید، بهتر است خیالتان از بابت شست و شوی استریلیزه‌ی قالیشویی در فاطمی (پاکمهر) مطمئن باشد. مراحل استریلیزه در این قالیشویی نیز به طور کامل انجام می‌شود.

نکته: بد نیست این را نیز بدانید که خدمات شست و شوی قالیشویی میدان توحید، شامل انواع کفپوش‌ها و نیز انواع مبلمان است.

تعمیرات قالی‌ها در قالیشویی پاکمهر

خدمات تعمیر قالیشویی در بهبودی نیز جزء خدمات خوب این قالیشویی است. خدمات تعمیر شامل رفوگری و رنگبندی است. در فرآیند رفوگری، قالی‌هایی که با مشکل پوسیدگی یا پارگی مواجه هستند، تعمیر می‌شوند. البته کیفیت تعمیر تا حدودی به میزان آسیب‌دیدگی قالی مربوط است؛ ولی در حالت کلی کار تعمیر نیز به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

در فرآیند رنگبندی نیز قالی‌هایی که مشکل تغییر رنگ پیدا کرده‌اند تعمیر می‌شوند. مشکل رنگبندی معمولا بیشتر در مورد قالی‌های دستباف اتفاق می‌افتد. اما سایر قالی‌ها نیز ممکن است بر اثر ریختن جوهر بر روی قالی، با این مشکل مواجه شوند.

قالیشویی میدان توحید

تحویل قالی‌ها در حداقل زمان ممکن

خدمات تحویل قالیشویی در شهرآرا نیز به مانند سایر خدمات از کیفیت خوبی برخوردار است. یعنی آنکه قالی‌ها بعد از تماس و هماهنگی شما با قالیشویی پاکمهر جمع‌آوری می‌شوند؛ سپس در کمترین زمان ممکن به صورت لول شده و در کاوری مخصوص قالیشویی پاکمهر تحویل شما داده می‌شوند.

تا فراموش نکرده‌ایم این را هم بگوییم که راه‌های ارتباطی قالیشویی میدان توحید شامل شماره تماس‌های مختلف و نیز سایت پاکمهر است. شما از طریق سایت پاکمهر و سفارش آنلاین نیز می‌توانید با این قالیشویی هماهنگ شوید. فرآیند پرداخت آنلاین نیز در این قالیشویی وجود دارد. روند فعالیت در قالیشویی نیز به صورت 7/24 است. یعنی نیروهای این قالیشویی طی 7 روز هفته به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند.

مناطق تحت پوشش در قالیشویی میدان توحید

همانطور که در  ابتدا گفتیم قالیشویی پاکمهر در میدان توحید شامل شعبه‌های شهرآرا، فاطمی، بهبودی و ستارخان است. علاوه بر این چندین شعبه دیگر از قالیشویی پاکمهر نیز در مناطق 22 گانه تهران دایر شده است. شما می‌توانید بر حسب موقعیت مکانی خود یکی از شعبات این قالیشویی را انتخاب کنید و قالی‌های خود را به این قالیشویی بسپارید.

شست و شوی مقرون به صرفه قالیشویی میدان توحید

خدمات قالیشویی پاکمهر از قیمت منصفانه و مناسبی برخوردار است. این قالیشویی ارائه کیفیت عالی در خدمات را جزء وظایف خود نسبت به شهروندان می‌داند و این کار را در وهله اول با هدف کسب رضایت شما شهروندان عزیز انجام می‌دهد. از این رو آنچه بر روند کاری قالیشویی پاکمهر حاکم است، رضایت شما است و نه مسائل مالی. بنابراین مطمئن باشید هزینه خدمات این قالیشویی بسیار کمتر از کیفیت خدمات آن است.

سخن نهایی قالیشویی میدان توحید

قالیشویی پاکمهر با هدف ارتقای رضایت عمومی، از انتقادات و پیشنهادات شما در راستای بهبود کیفیت خدمات استقبال می‌کند. اگر در زمینه خدمات ارائه شده انتقاد یا پیشنهادی داشتید حتما با مجموعه قالیشویی پاکمهر در میان بگذارید. پاکمهر از پیشنهادات شما استقبال و کمال استفاده را خواهد کرد. همچنین در صورت انتقاد، مدیریت این مجموعه پاسخگوی شما خواهد بود.

 

مطالب مرتبط

قاليشويي پاکمهر، متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشينی شما عزيزان ، ميباشد و خدمات خود را به منطقه توحید عرضه ميکند. چرا پاک مهر؟ 1. قاليشويی پاک مهر عضو رسمی اتحاديه قاليشويی تهران ميباشد.شما عزيزان ، با سپردن فرش ومبلمان خود به يک قاليشويی معتبر ( پاک مهر ) خيال خود را از بابت شستشوآسوده […] ...

10 بهمن 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.