آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک توحید | 66597347

قاليشويي پاکمهر، متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشينی شما عزيزان ، ميباشد و خدمات خود را به منطقه توحید عرضه ميکند.

چرا پاک مهر؟

1. قاليشويی پاک مهر عضو رسمی اتحاديه قاليشويی تهران ميباشد.شما عزيزان ، با سپردن فرش ومبلمان خود به يک قاليشويی معتبر ( پاک مهر ) خيال خود را از بابت شستشوآسوده مي نماييد.

2. قاليشويی پاک مهر، با بيش از15 سال سابقه درخشان کاری در زمينه شستشوی، قالی، فرش و مبل ،ميتواند خيال شما را از خدمات عالی ما مطمعن کند.

3. قاليشويی پاک مهر، در دريافت سريع و تحويل فوری قالی های شما سعی در کسب اعتماد شما را دارد و بلافاصله پس از تماس شما با قاليشويی پاک مهر، همکاران ما ، در محل سکونت شما حاضر شده و سفارش شما را تحويل گرفته و پس ازشستشو در سريعترين زمان، با بهترين شستشو، فرش شما را تحويل ميدهد.

4. پاک مهر، با در برداشتن کادری مجرب و متخصص درشستشو و همچنين دستگاه های روز دنيا قالی ، فرش شما را با رعايت اصول مذهبی و موازين شرعی شستشو و با آبکشی کامل و ضدعفونی و خشک کردن فرش شما ، در گرمخانه گازی فرش را به صورت لول + اتو = کاور تحويل شما ميدهد.

مبحث لول + اتو =کاور :مفهوم از، لول+ اتو= کاور، اين است که ، بعد از شستشوی فرش، فرش دچار شکستگی و چروک شدن ميشود و شما پس از پهن کردن آن در منزل شاهد پستی و بلندی فرش و برآمدگی هايی در برخی از قسمت های فرش ميشويد، قاليشويی پاک مهر، براي جلوگيری از اين ناخوشايندی ها ، فرش شما را پس از شستشو لوله کرده و پس از زدن اتو، در کاور بسته بندی کرده و درب منزل به شما تحويل ميدهد.به گونه ای فرش صاف ميشود که ، شما پس از پهن کردن فرش در منزل محو تميزي و صافي فرشتان ميشويد. پس تا دير نشده و فرش شما براي ارزشمند ميباشد ، با قاليشويی پاک مهر، تماس گرفته تا پرسنل ما در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شوند.

قاليشويی پاکمهر متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد.پاک مهر، باسرعت درتحويل فرشها سعي درجلب رضايت شما را دارد.فرش های منزل شما را هم چون نگین ، درخشان می نمایند.

قالیشویی پاکمهر، متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد.

 قالیشویی پاک مهر_نزدیک توحید ،  با کیفیت بالا درخدمت شما همشهریان عزیز  می باشد.

مطالب مرتبط

ساکنین عزیز میدان توحید، ستارخان، فاطمی، بهبودی و شهرآرا، آیا به دنبال قالیشویی میدان توحید با کیفیت بالا هستید؟ آیا همیشه با شست و شوی تمیز قالی‌های خود در قالیشویی مشکل دارید؟ ما می‌خواهیم در اینجا به شما نوید حل شدن این مشکل را بدهیم. قالیشویی پاکمهر با ارائه سرویس‌ها و خدمات عالی در شست […] ...

1 تیر 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.