آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 آبان 1402

قالیشویی در محله پونک پاکمهر |02144444679|☎📞

قالیشویی در محله پونک یکی از قالیشویی‌های خوب منطقه غرب تهران، جنت آباد، آریاشهر و صادقیه است که خدمات باکیفیتی را ارائه می‌دهد. دلیل ادعای ما این است که قالیشویی در محله پونک، شعبه‌ای از قالیشویی پاکمهر است که بسیاری از شهروندان مناطق 22 گانه تهران آن را می‌شناسند. قالیشویی پاکمهر با چندین سال سابقه در زمینه خدمات مربوط به شست و شوی قالی‌ها، جزء شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین قالیشویی‌های تهران محسوب می‌شود. اگر تا به حال از خدمات قالیشویی پاکمهر استفاده نکرده‌اید و با خدمات آن آشنا نیستید می‌توانید با دنبال کردن این مطلب، اطلاعات لازم را به دست آورید.

خدمات قالیشویی در محله پونک

ویژگی‌ها و خدمات قالیشویی در غرب تهران شامل تمام خدماتی است که در سایر شعبه‌های قالیشویی پاکمهر ارائه می‌شود. این خدمات شامل خدمات شست و شو و خدمات مربوط به تعمیرات قالی‌ها است. در کنار این خدمات، قالیشویی در جنت آباد از ویژگی‌های خوبی همچون مشتری مداری نیز برخوردار است.

خدمات شست و شو قالیشویی در محله پونک

قالیشویی در آریاشهر در ارائه خدمات شست و شو از روش‌ها و اصول خاصی تبعیت می‌کند. روش‌های شست و شو تنها شامل استفاده از شست و شوی ماشینی است. اما از نظر کیفیت شست و شوف به دو روش شست و شوی عادی و شست و شوی پیشرفته انجام می‌شود. شست و شوی عادی و پیشرفته (اعلاشویی) قالیشویی در محله پونک شامل استفاده از مراحل کاملا یکسان و مشابه است.

این مراحل شامل تمیز کردن قالی‌ها از هر گونه زباله و گردوخاک، خیس کردن قالی‌ها، استفاده از مواد شوینده، آبگیری و خشک کردن است. تمام این مراحل به طور خودکار و توسط دستگاه‌های پیشرفته و به روز انجام می‌شود. با توجه به این ویژگی شاید برایتان سوال باشد که تفاوت میان اعلاشویی و شست و شوی عادی چیست؟ پاسخ این است که در شست و شوی عادی، تمام مراحل شست و شو یک بار انجام می‌شود؛ اما شست و شوی پیشرفته شامل چندین مرحله است.

اصول و ویژگی‌های شست و شوی قالیشویی در صادقیه نیز شامل شست و شوی شرعی و شست و شوی استریلیزه است. البته هیچ یک از این ویژگی‌ها شامل مراحل جداگانه شست و شو نیستند؛ بلکه بخشی از فرآیند شست و شو در تمام قالی‌ها هستند. منظور از شست و شوی شرعی این است که به دلیل آبگیری کامل قالی‌ها، هیچ شک و شبهه‌ای بابت شست و شوی شرعی وجود نخواهد داشت. شست و شوی استریلیزه نیز به معنای استفاده از پاک کننده‌ها یا ضدعفونی‌های قوی است که رد هر گونه عامل بیماری‌زا را از بین می‌برد.

بد نیست این نکته را نیز بدانید که خدمات قالیشویی در محله پونک تنها به قالی‌ها مربوط نیست؛ بلکه در این قالیشویی خدمات مربوط به انواع کفپوش‌ها، مبلمان، تشک، تابلوفرش و… نیز ارائه می‌شود.

قالیشویی در محله پونک

تعمیرات قالی‌ها

برطرف کردن آسیب‌های قالی‌ها یا همان تعمیرات قالی جزء خدمات تخصصی قالی‌ها است. این تعمیرات شامل اصلاح رنگ، پارگی، ریشه‌ها، شیرازه و… است. هر کدام از این تعمیرات به صورت جداگانه انجام می‌شود. بنابراین اگر قالی شما آسیب خاصی دیده است باید از تعمیرات مربوط به بخش آسیب دیده استفاده کنید. خدمات تعمیرات شامل موارد زیر است:

رنگبرداری

از رنگبندی برای اصلاح رنگ‌های به هم ریخته قالی‌ها استفاده می‌شود.

ریشه زنی

همانطور از نام این خدمات تخصصی نیز پیداست ریشه زنی به معنای اصلاح آسیب‌های مربوط به ریشه‌ها است.

قلم زنی

از قلم زنی نیز برای یکسان سازی رنگ‌های قالی‌ها استفاده می‌شود. یعنی اگر قسمتی از رنگ‌های قالی شما پررنگ‌تر از قسمت‌های دیگر آن است می‌توانید از قلم زنی استفاده کنید.

دارکشی

از دارکشی نیز برای رفع کجی قسمت دار قالی‌ها استفاده می‌شود. یعنی اگر قالی شما به مرور زمان دچار کجی شود می‌توانید از خدمات مربوط به دارکشی استفاده کنید.

رفوگری

پاره شدن قالی‌ها یکی از آسیب‌های جدی در انواع قالی‌ها است. در این موارد بهترین راه برای برطرف کردن آسبیب‌ها، رفوگری است که از طریق بافتن تارها و پودها به یکدیگر انجام می‌شود.

تعمیر شیرازه

شیرازه همانطور که می‌دانید قسمت کناری قالی‌ها است. اگر شیرازه قالی دچار آسیب شد برای رفع آن می‌توانید از خدمات مربوط به تعمیر شیرازه استفاده کنید.

خدمات مربوط به مشتری مداری

مشتری مداری به طور کلی شامل تمام خدمات و راهنمایی‌ها و حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم از مشتریان است که توسط یک شرکت برای حفظ حقوق مادی و معنوی مشتریان ارائه می‌شود. قالیشویی پاکمهر در تمام شعبات خود از جمله شعبه محله پونک به این موضوع توجه اساسی داشته و با روش‌های مختلف به مشتریان خود ارج می‌نهد.

از جمله اقدامات قالیشویی در محله پونک در راستای مشتری مداری ایجاد زمینه‌های ارتباط آسان (از طریق خطور متعدد تلفن و روش آنلاین) استقبال از انتقادات، پیشنهادات و شکایات و نیز به کارگیری نظم و سرعت بالا در ارائه خدمات است. چنانچه شما در هر روز از سال با قالیشویی در محله پونک تماس بگیرید به تماس شما پاسخ داده می‌شود و می‌توانید در همان لحظه سفارشات خود را ثبت کنید. یعنی فرقی نمی‌کند تماس شما در یک روز کاملا خلوت باشد یا در روزهای شلوغ اسفند ماه. در هر صورت خدمات لازم ارائه می‌شود.

سخن نهایی قالیشویی در محله پونک

همانطور که مشاهده کردید خدمات قالیشویی در محله پونک خدماتی اختصاصی، منحصربه فرد و کاملا باکیفیت است. این قالیشویی در روند تحویل و جمع آوری قالی‌ها که از نظر بسیاری فرایندی ساده و معمولی است نیز به صورت حرفه‌ای عمل می‌کند. چنانچه قالی‌ها به صورت کاملا منظم و با سرعت بالا جمع آوری می‌شوند. در این روند قالی‌ها کاملا رول می‌شوند و با احتیاط جمع آوری می‌شوند. فرآیند تحویل نیز به همین شکل است.

یعنی قالی‌ها به صورت لول شده تحویل داده می‌شوند. در زمان تحویل قالی‌ها داخل کاوری قرار داده می‌شوند تا قسمت زیرین آنها کاملا تمیز بماند. این ویژگی نیز بدان معناست که خدمات قالیشویی در محله پونک در تمام مراحل با سرعت و نظم بالا همراه است.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در میدان پونک شعبه‌ای از قالیشویی پاکمهر استو قالیشویی پاکمهر یکی از قالیسشویی‌های پرسابقه و شناخته شده در زمینه خدمات مربوط به شست و شوی قالی‌ها است. قالیشویی در میدان پونک که می‌توان آن را قالیشویی غرب تهران نیز نامید تمام این خدمات را ارائه می‌دهد. اگر با قالیشویی پاکمهر آشنا هستید احتمالا می‌دانید […] ...

6 آبان 1402
ادامه مطلب

اگر به دنبال بهترین قالیشویی در اطراف پونک هستید می‌توانید از خدمات قالیشویی پاکمهر استفاده کنید. پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران دارای شعباتی است که یکی از آن‌ها در اطراف پونک است. قالیشویی در غرب تهران یا همان اطراف پونک، خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. این خدمات که ممکن است مشابه […] ...

30 شهریور 1402
ادامه مطلب

اگر به دنبال بهترین قالیشویی در حوالی منطقه پونک هستید می‌توانید از خدمات قالیشویی پاکمهر استفاده کنید. پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران دارای شعباتی است که یکی از آن‌ها در حوالی منطقه پونک است. قالیشویی در غرب تهران یا همان اطراف پونک، خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. این خدمات که ممکن […] ...

25 شهریور 1402
ادامه مطلب

قالیشویی در پونک یکی از نکاتی که باید به هنگام انتخاب بهترین قالیشویی در پونک دقت کنید، نوع خدماتی هستند که قالیشویی مورد نظر ارائه می‌دهد. امروزه به علت مشغله بالا، فضای کار محدود و قیمت بالای دستگاه‌های شستشو خدمات اکثر قالیشویی‌ها معمولا تنها به شستشو فرش و قالیچه خلاصه می‌شوند. اما ما برای راحتی […] ...

27 دی 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.