آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 20 مهر 1402

قالیشویی در درکه تهران |22376723|☎📞

خدمات قالیشویی در درکه تهران (یا همان قالیشویی پاکمهر) برای تمیز نگهداشتن فرش ضروری است. قالی‌های تمیز نه تنها گرما و راحتی را در فضای خانه فراهم می‌کنند، بلکه به جلوگیری از آلودگی و پخش گرد و غبار و مواد حساسیت‌زا نیز کمک می‌کنند. البته این ویژگی مربوط به قالی‌های تمیز است نه قالی‌های که مملو از گردوخاک هستند. بنابراین مهم است که همیشه قالی‌های خود را با سپردن به یک قالیشویی معتبر تمیز نکه دارید. قالیشویی پاکمهر از جمله قالیشویی‌های معتبری است که با ارائه خدمات باکیفیت هرگونه آلودگی و گردوغبار را از قالی‌های شما پاک می‌کند.

ویژگی‌های مکانی قالیشویی در درکه

قالیشویی در درکه تهران از نظر مکانی شامل قالیشویی در شمال تهران، تجریش، ولنجک و اوین است. یعنی اگر شما به دنبال قالیشویی در تجریش یا ولنجک نیز باشید می‌توانید به قالیشویی در درکه تهران مراجعه کنید.

خدمات قالیشویی در درکه

قالیشویی در ولنجک خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. این خدمات عبارتند از:

  • شست و شوی قالی‌ها
  • تعمیر قالی‌ها
  • و خدمات مشتری مداری

خدمات شست و شو

شست و شوی قالیشویی در اوین به دو صورت انجام می‌شود. شست و شوی معمولی و شست و شوی پیشرفته.

منظور از شست و شوی عادی قالیشویی در درکه تهران تقریبا همان مراحلی است که در شست و شوی دستی انجام می‌شود. یعنی قالی‌ها ابتدا گردگیری و تمیز می‌شوند تا هیچ زباله‌ای روی آنها وجود نداشته باشد، سپس از مواد شوینده جهت پاک کردن آن‌ها استفاده می‌شود و در نهایت قالی‌ها آبگیری و خشک می‌شوند. تمام این مراحل یک بار و توسط دستگاه‌های بسیار پیشرفته انجام می‌شوند. دستگاه‌ها علاوه بر پیشرفته بودن، بسیار سریع نیز هستند.

شست و شوی پیشرفته یا اعلاشویی نیز تقریبا مشابه شست و شوی عادی است. با این تفاوت که مراحل شست و شو چندین بار انجام می‌شود تا بهترین نتیجه به دست آید. این نوع شست و شو بیشتر برای قالی‌های بسیار کثیف استفاده می‌شود. به جز این ویژگی، سایر مراحل و ویژگی‌های شست و شوی قالیشویی در درکه تهران مشابه شست و شوی عادی است. علاوه بر این در هر دو روش شست و شو از مواد استریلیزه نیز استفاده می‌شود تا هرگونه مواد بیماری‌زا از قالی‌ها حذف شوند.

قالیشویی در درکه

ارائه خدمات مربوط به تمام کفپوش‌ها

در قالیشویی پاکمهر علاوه بر خدمات مربوط به قالی‌های ماشینی و دستباف، خدمات سایر کفپوش‌ها نظیر موکت، گلیم، زیلو و حتی خدمات مربوط به مبلمان، پرده، انواع تابلوفرش‌ها و… نیز ارائه می‌شود.

نتایج شست و شو

نتیجه شست و شوی قالیشویی در درکه تهران علاوه بر تمیزی آن است که قالی‌های شما با شست و شوی شرعی نیز مطابقت پیدا می‌کند. زیرا همان طور که گفتیم در این قالیشویی مرحله آبگیری نیز به طور کامل انجام می‌شود.

خدمات تعمیر

تعمیر قالی‌ها یکی از خدمات خاص است که معمولا قالیشویی‌های بسیار مجهز آن را اغرائه می‌دهند. قالیشویی در درکه تهران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تمام خدمات مربوط به تعمیر قالی‌ها را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل خدمات مربوط به ریشه زنی، قلم زنی، تعمیر شیرازه، رنگبندی، رفوگری و دارکشی است. هر یک از این خدمات به طور کاملا منحصربه فرد و توسط افراد مجرب و کارآزموده انجام می‌شوند.

ریشه زنی

خراب شدن ریشه‌های قالی‌ها یکی از مشکلات و آسیب‌هائی است که ممکن است در بسیاری از قالی‌ها اتفاق بیفتد و زیبایی قالی را از بین ببرد. بنابراین اگر ریشه قالی‌های شما دچار آسیب است حتما می‌توانید از این خدمات برای تعمیر آن استفاده کنید.

قلم زنی

زمانی که رنگ قالی‌ها به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب کمرنگ می‌شود می‌توانید با خدمات قلم زنی آن را تعمیر کنید.

تعمیر شیرازه

شیرازه همانطور که می‌دانید قسمت طولی و کناری قالی است. شیرازه نیز ممکن است به هر دلیلی دچار آسیب شود. اگر شیرازه قالی شما آسیب دیده است می‌توانید با خدمات تعمیر قالیشویی در درکه تهران آن را مانند روز اولش نو کنید.

رنگبندی

خدمات رنگبندی نیز مربوط به اصلاح رنگ‌های قالی است. اگر رنگ‌های قالی شما به هر دلیلی به هم ریخته شود (مثلا به دلیل شست و شوی نامناسب یا ریختن برخی از مایعات روی قالی) در این صورت می‌توانید با رنگبندی آن را اصلاح کنید.

رفوگری

خدمات رفوگری برای ترمیم فرسودگی و یا پارگی قالی‌ها استفاده می‌شود. در این روش تار و پودهای قالی با استفاده از الیاف یا نخ‌های بادوام ترمیم می‌شوند.

دارکشی

دار قالی اصلاحا قسمت طولی قالی است. اگر طول قالی شما به هر دلیلی کج شود در این صورت می‌توانید آن را از طریق دارکشی اصلاح کنید.

خدمات مشتری مداری

مشتری مداری یکی از خدمات ارزشمند قالیشویی در درکه تهران است که جایگاه ویژه‌ای دارد. قالیشویی پاکمهر با استفاده از اقدامات متعدد، راه‌هایی را جهت کسب رضایت مشتریان خود به وجود آورده است. یکی از این راه‌ها ارائه خدمات باکیفیت است که به آنها پرداختیم. بخشی نیز ارتباط مستمر با مشتریان و ایجاد راه‌های ارتباطی جهت ثبت سفارشات مشتریان است. پاکمهر با ارتباط مستمر درصدد است تا پیشنهادات، انتقادات و دیدگاه‌های شما مشتریان عزیز را پیرامون خدمات خود دریافت کند.

از این رو با در اختیار قرار دادن چندین خط تماس و نیز ارتباط آنلاین ضمن دریافت دیدگاه‌های شما، روند ثبت سفارشات را نیز آسان کرده است. اما مهمتر از همه اینها قالیشویی در درکه تهران خدمات خود را با قیمت کاملا مقرون به صرفه ارائه می‌کند تا همه مشتریان بتوانند با صرف کمترین هزینه‌ها بهترین خدمات را دریافت کنند.

سخن نهایی در درکه

قالیشویی در درکه تهران از اولین گام یمنی مرحله جمع آوری قالی‌ها تا آخرین گام یعنی تحویل قالی‌ها از بهترین روش‌ها استفاده می‌کند تا علاوه بر کسب رضایت شما، بهترین کیفیت را نیز ارائه دهد. این قالیشویی در زمان جمع آوری قالی‌ها علاوه بر آنکه سرعت عمل بالایی دارند، بسیار دقیق و منظم هستند. چنانچه قالی‌ها به فاصله کمی بعد از تماس شما جمع آوری می‌شوند و بعد از جمع آوری نیز در کمترین زمان ممکن یعنی طی دو الی سه روز کاری تحویل داده می‌شوند.

در زمان تحویل، قالی‌ها به صورت لول شده داخل کاوری مخصوص پاکمهر قرار داده می‌شوند. قالیشویی پاکمهر هفت روز هفته را به صورت بیست و چهار ساعته فعالیت دارد و در خدمت شما مشتریان عزیز است.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.