آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 24 شهریور 1400

قالیشویی در اوین |22376723

قالیشویی پاکمهر محدوده اوین :

قالیشویی پاک مهر با 20سال تجربه تخصصی در زمینه خدمات قالیشویی در منطقه اوین و سعادت آباد فعالیتی چشمگیر و آوازه ای خوش نام دارد.

منطقه اوین در قسمت شمال و شمال غربی تهران میباشد و مساحت بیشتر آن جزو منطقه 1 شهرداری تهران محسوب میشود ، این محله در گذشته در جرگه شمیرانات و یکی از روستاهای قصران تهران بوده که در حال حاضر خارج از این محدوده قرار دارد. محله اوین از شمال چسبیده به منطقه درکه است که جزو مناطق خوش آب و هوا و کوهستانی محسوب میشود، همچنین به جاده ولنجک راه دارد ، از شرق با محله زعفرانیه و از غرب با منطقه سعادت آباد و آتی ساز و در جنوب با اتوبان چمران مرتبط و همسایه است.

همانطور که اشاره شد منطقه اوین از مناطق قدیمی در حاشیه شمالی تهران بوده که سراسر این ناحیه را باغات و اراضی کشاورزی تشکیل داده بود اما با گسترش شهرسازی و ساخت و ساز های روز افزون و بی رویه امروزه دیگر هیچ خبری از آن باغ ها و مزارع نیست و برج ها و ساختمانهای طویل جای گزین آن ها شده اند.

وجود 2 بزرگراه چمران و یادگار امام که در قسمت جنوبی اوین قرار دارند دسترسی این محله را به سایر نقاط تهران بسیار سهل و آسان کرده و قالیشویی پاکمهر نیز از این دسترسی آسان برخوردار میباشد.

قالیشویی پاکمهر که یکی از معتبر ترین قالیشویی های عصر تهران میباشد به منطقه اوین و درکه و خیابان کچویی نیز دسترسی سهل و راحت برای ارائه خدمات ویژه و با کیفیت دارد.

قا لی شویی در سعادت آباد :

قالیشویی پاکمهر به تمام ساکنین محله سعادت اباد نیز چون دیگر نقاط 22 گانه تهران امکان ارائه خدمات قالیشویی با کیفیت بالا و تعهد در تحویل به موقع خدمات را دارد از این جهت شهروندان ساکن در محدوده سعادت آباد و شهرک آتی ساز نیز از خدمات ویژه و مطمئن قالیشویی پاکمهر برخوردار میباشند.

ویژگی های خدمات قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران:

* مهارت در شستشوی انواع فرشهای دستبافت ( کاشان، تبریز، ترکمن، اصفهان ، کاشمر و…) چله ابریشم، نخ ابریشم، گل ابریشم و تمام ابریشم بصورت تخصصی و تضمینی .

* شستشوی حرفه ای انواع فرشهای ماشینی معمولی، طرح ابریشم، گل ابریشم، بلژیکی ، ترکیه ای و انواع موکت ساده ، پالاز ، گل برجسته و ظریف مصور

* استفاده از شوینده های مناسب و عاری از مواد شیمیایی مضر برای فرشهای ماشینی و دستباف

* انجام رفوگری برای فرشهای آسیب دیده از قبیل رفع سوختگی و پوسیدگی، تعویض ریشه و شیرازه ، چرمدوزی وبافت فرش .

از دیگر ویژگی های قالیشویی پاکمهر ارائه خدمات خشکشویی مبلمان منزل و اداری، خشکشویی موکت و فرش در محل و خشکشویی تشک خوشخواب توسط پرسنل ماهر و ورزیده با استفاده از شامپوی آلمانی در حداقل زمان ممکن بصورت تضمینی میباشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.