آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 دی 1401

قالیشویی شیخ فضل الله پاکمهر |44022848|☎📞

قالیشویی پاک مهر در شیخ فضل الله:

بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری بزرگراهی در غرب تهران است که در راستا و پایان آزادراه تهران – کرج و از محل تقاطع آن با بزرگراه محمدعلی جناح آغاز شده و پس از گذر از محله‌های طرشت، شهرآرا، کوی نصر و شهرک آزمایش درمیدان صنعت در شهرک غرب پایان می‌یابد. درازای این بزرگراه کمابیش ۷ کیلومتر است که نزدیک ۱٫۵ کیلومتر آغازین آن، شرقی – غربی و بقیه آن شمالی – جنوبی است. این بزرگراه در درازای مسیر خود با بزرگراه‌های جلال آل احمد، حکیم و خیابان ستارخان تقاطع دارد که به وسیله پل‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح چون پل ستارخان (تاج پیشین) و پل آزمایش از آن‌ها می‌گذرد.

                 

قالیشویی پاکمهر بابیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به همشهریان گرامی در منطقه شیخ فضل الله:

شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف و انواع مبلمان و خوشخواب وفرشهای گل ابریشم و ابریشم ، انواع پادری ، فرش رولی ،گبه ،ترمه ، تابلو ترمه ، کفپوش اتاق و… به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز.

پاکمهر در سراسر تهران بزرگ دارای شعبه می باشد شما همشهریان گرامی باتوجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید با نزدیک ترین شعبه قالیشویی پاکمهر تماس حاصل فرمایید تاپرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند.

قالیشویی پاکمهر نزدیک شیخ فضل الله در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

قالیشویی در میدان صنعت:

میدان صنعت (میدان شهرک غرب) یکی از میدان‌های مشهور تهران است. این میدان در جنوب محله شهرک غرب واقع شده و انتهای شمالی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و مسیرهای ورودی-خروجی بزرگراه همت را به بلوارهای خوردین، پاک نژاد و فرحزادی متصل کرده‌ است،قالیشویی پاک مهر برترین قالیشویی در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب می باشد، از این رو اگر برای شستشو و دیگر خدمات قالیشویی به یک قالیشویی متخصص و کارآمد می گردید شرکت قالیشویی پاک مهر توصیه می شود.

اگر در منطقه شیخ فضل الله به دنبال قالیشویی مطمئن می باشید میتوانید فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید. قالیشویی پاکمهر تمام خدمات در شستشوبه صورت تضمین شده می باشد و نرخ شستشو طبق نرخ اتحادیه می باشد.

شماره تماس قالیشویی:02144022848

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.