آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 بهمن 1400

قالیشویی محدوده نیروی هوایی | 88690517

قالیشویی در نیروهوایی:

قالیشویی محدوده نیروی هوایی ، قالیشویی پاک مهرمیباشد که در راستای خدمات رسانی و خدمت گذاری به مردم عزیز شهر تهران ، همه ورزه حتی ایام تعطیل به صورت 24 ساعت شبانه روزی و هفت روز هفته آماده میباشد که فرش های شما را بدون کوچکترین آسیبی بشوید.پاک مهر تنها قالیشویی مجاز در محدوده پیروزی و نیروی هوایی میباشد. پاک مهر ، بدون اتلاف وقت و بدقولی فرش های شما را درست در زمان تعیین شده شستشو داده و در موعد معین شده تحویل شما می آورد.برای اعتماد به یک قالیشویی مجهز و خوب کافیست ، قالیشویی مجاز باشد. شما هموطنان گرامی باید در انتخاب قالیشویی دقت کنید اگر تمام کارهای خود را به دقیقه ی آخر واگذار کنید ممکن است نتوانید با یک قالیشویی خوب تماس بگیرید . انتخاب قالیشویی مجاز نیاز به زمان دارد پس برای شستشوی فرش های خود توسط قالیشویی ، سعی کنید کارخانه ای مجهز را قبل از شستشو پیداکرده و با تحقیق و جستجو در اینترنت متوجه شوید که قالیشویی مجاز است یا خیر؟

قالیشویی پاک مهر به دلیل مجاز بودن تقریبا تمام نیاز های مردم منطقه نیروی هوایی را نسبت  به قالیشویی رفع کرده ، زیرا ساکنین این منطقه بارها با جستحوی عبارت قالیشویی مجاز در نیروی هوایی یا قالیشویی خوب در نیروی هوایی توانسته اند با قالیشویی پاک مهر ارتباط بر قرار کنند و از پاک مهرجهت، شستشوی فرش های خود کمک بگیرند.قالیشویی پاک مهر همیشه در شستشوی فرش های شما از بهترین مواد و بهترین تجهیزات روز دنیا استفاده میکند و هرگز از شوینده های شیمیایی برای شستشو ی فرش های نفیس و گران بهای شما استفاده نمیکند.در شستشوی فرش های شما از مواد ضدپوسیدگی فرش استفاده کرده وبه شما ضمانت میدهد که فرش های نفیس و گران بهای شما را با  تثبیت رنگ و پاکیزگی و نرمی لطافت بی نظیر تحویل شما عزیزان دهد.پرسنل و نیرو های مجرب ما در اسرع وقت در خدمت شما می باشند و می توانید شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف و موکت و مبلمان خود  را به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

   

 خدمات شستشوی پاک مهر : شستشوی انواع فرش های ابریشم و گل ابریشم دستبافت و ماشینی تابلو فرش تابلو ترمه پله پوش پاپوش و پتو و موکت . خشکشویی مبلمان  :خشکشویی مبلمان ، خوشخواب وموکت  را در محل با بهترین شامپوهای آلمانی و دستگاه رادکتور انجام میدهد.

برای جلوگیری از صدمه  به قالی های شما ، آنها را به صورت لول شده تحویل می گیریم و بعد از شستشو و چک شدن توسط کارشناس ، آنها را بسته بندی کرده و تحویل شما می دهیم.قالیشویی پاکمهر با قیمت متفاوت و کیفتی اعلاء در خدمت شما میباشد .ما میراث فرهنگی و ماندگاری را که قالیشویی پاکمهرداراست را  در اختیار شماهمشهریان گرامی میگذاریم. 

      متشکر از اینکه شستشوی قالی های خود را درنیروی هوایی به  قالیشویی پاک مهر میسپارید.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در نیروهوایی: قالیشویی نزدیک نیروی هوایی ، قالیشویی  پاک مهر میباشد که با بیش از 15 سال سابقه کاری و  خدمات عالی و تضمینی ، در خدمت شما عزیان در تمام طول روز میباشد.شما عزیزان د رهنگام خرید فرش های دستباف بهای زیادی را برای خریداری این گونه فر شها پرداخت میکنید. مسلما […] ...

11 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.