آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 دی 1400

قالیشویی نزدیک کلاهدوز | 22553767

قالیشویی در محدوده دولت:

قالیشویی پاکمهر در خیابان کلاهدوز که یکی از خیابانهای اصلی محله قلهک  و منطقه دولت میباشد ، تنها قالیشویی ممتاز و پیشرفته ای است که کلیه خیابانهای متقاطع با خیابان کلاهدوز را تحت پوشش سرویس دهی خدمات قالیشویی خود دارد خیابانهایی چون اختیاریه ، دیباجی ، چهارراه قنات ، بلوار کاوه و سه راه نشاط که در نهایت به خیابان شریعتی منتهی میشود رانیز پوشش دهی خدمات مینماید .

قالیشویی پاکمهر بیش از 20سال است که در خدمت شهروندان تهرانی در کل پایتخت و قریب به 22سال است که فقط سابقه فعالیت در قسمت غربی تهران بزرگ را در رزومه ی کاری خود دارد بنابرین میتواند مورد اطمینان واقع گردد زیرا 1-باتجربه و کار آمد است 2- مجاز بوده و در اتحادیه صنف قالیشویان تهران دارای کد مشخص میباشد و ازهمه مهمتر در جای جای تهران بزرگ مشترکان بیشماری دارد که خوشبختانه بخاطر خدمات باکیفیت و تضمینی که ارائه میدهد هرساله بیش از 5000 خانوار به آمار مشترکان خود می افزاید .

قالیشویی در محله دروس:

قالیشویی پاکمهر با استفاده از تجهیزات روز دنیا و پیشرفته ترین امکانات قالیشویی به بهترین شرکت خدماتی فرش در منطقه دروس شناخته شده است . این قالیشویی به دلیل رعایت اصول مشتری مداری و جلب رضایت از طرف مشتریان همچنین رعایت نظم و پیروی از خدمت صادقانه واخلاق شایسته یکی از محبوب ترین  قالیشویی های فعال در تهران میباشد .

شستشوی فرش بادستگاه به روز دنیا

خدماتی که قالیشویی پاکمهر را شامل میشودعبارتند از :

شستشوی فرش دستباف (معمولی ، کرک کرم وروشن ، اعلاء گل ابریشم ، اعلاء تمام ابریشم ، عتیقه و کهنه ، ابریشم تبریز و اصفهان ، اکسترا و صادراتی ) زیر نظر کارشناس زبده فرش با بالاترین کیفیت و همراه با ضمانت .

شستشوی فرش ماشینی ( معمولی ، ابریشم مصنوعی ، بلژیکی ، فانتزی ، فرحی ، ماهی ، گل برجسته ، گل ابریشم و ….)

شستشوی انواع گلیم و جاجیم گبه ، ماشی و دستباف ، همچنین شستشوی انواع موکت ساده ، طرحدار ، پالاز ، پرز دار و گل برجسته و پتو نیز انجام میشود .

خدمات رنگبرداری ، لکه بری ، اعلاء شویی و سفید شویی با کیفیت ممتاز و درجه یک و همچنین خدمات پرداخت ، بافت ، دارکشی ، ریشه ، شیرازه ، چرمدوزی و رفع کلیه عیوب فرش اعم از پوسیدگی ، سوختگی و پاره گی در کارخانه قالیشویی پاکمهر صورت میپذیرد . سفارش خدمات خشکشویی مبلمان منزل واداری ، کفپوش و تشک خوشخواب در محل با استفاده از بهترین مواد لکه بر و شوینده توسط شرکت پاکمهر انجام میشود .

راه های ارتباطی با پاکمهر : تماس با تلفن منطقه محل سکونت بصورت 24 ساعته در کل روز های هفته بدون تعطیلی ، ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت پاکمهر ، چت آنلاین با گروه پشتیبانی سایت پاکمهر و همچنین ابراز نظرات و پیشنهادات شما همشهریان عزیز ساکن در تهران . در آخر ازاینکه قالیشویی پاکمهر را برای انجام خدمات قالیشویی خود انتخاب کرده اید صمیمانه سپاسگزاریم و دست شما ساکنین محترم در محله قلهک و محدوده کلاهدوز را میفشاریم .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.