آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 28 دی 1402

قالیشویی نزدیک کامرانیه تهران |22553767|☎📞

از قالیشویی نزدیک کامرانیه به عنوان یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر یاد می‌شود. پاکمهر یکی از قالیشویی‌های باسابقه در تهران است که شعبه‌های متعددی را در شهر تهران دایر کرده است. آنچه که باعث محبوبیت این قالیشویی شده است، کیفیت، سرعت و نظم بالا در خدمات آن است. یکی از ویژگی‌های شعبه‌های مختلف قالیشویی پاکمهر این است که مناطق اطراف را نیز تحت پوشش دارد.

به عنوان نمونه اگر شما دنبال قالیشویی در فرمانیه هستید، شعبه کامرانیه به شما نزدیک است. علاوه بر این سایر مناطق نیز می‌توانند به این شعبه دسترسی سریع داشته باشند. چنانچه برای دسترسی به قالیشویی در اقدسیه نیز می‌توانید به این شعبه دسترسی داشته باشید. اما جدا از موضوع دسترسی، آنچه که باعث محبوبیت این قالیشویی شده است خدمات باکیفیت آن است که در این مطلب به آنها پرداخته شده است.

خدمات قالیشویی نزدیک کامرانیه

امکانات و خدمات قالیشویی نزدیک کامرانیه شامل شست و شوی باکیفیت، خدمات تعمیر و مشتری مداری است. علاوه بر این، خدمات قالیشویی نزدیک کامرانیه در زمان جمع آوری و تحویل قالی‌ها نیز بسیار منحثصربه فرد است.

خدمات شست و شو

شست و شوی قالیشویی در خیابان دولت توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود. یعنی افراد یا نیروهای پاکمهر نقش مستقیمی در روند شست و شو ندارد. کار نیروهای قالیشویی نزدیک کامرانیه شامل جمع آوری قالی‌ها است. جمع آوری قالی‌ها بعد از تماس شما و ثبت سفارش انجام می‌شود. برای ثبت سفارش می‌توانید از طریق خطوط تلفنی این قالیشویی و یا مراجعه آنلاین به سایت اقدام کنید. در مورد زمان تماس هیچ محدودیتی وجود ندارد و نیروهای پاکمهر در هفت روز هفته پاسخگوی شما خواهند بود. بعد از ثبت سفارش و جمع آوری قالی‌ها، مراحل شست و شو آغاز می‌شود. مراحل شست و شو شامل مراحل زیر است:

  • گردگیری قالی‌ها
  • خیس کردن
  • استفاده از شوینده‌ها
  • آبگیری
  • خشک کردن

قالی‌ها با هر روشی که شسته شوند این مراحل را پشت سر می‌گذارند. ممکن است این مراحل در بعضی از قالی‌ها فقط یک بار تکرار شود که به آن شست و شوی ساده یا عادی گفته می‌شود، ممکن است چند بار تکرار شود که در اینصورت، شست و شوی پیشرفته است. هر رو روش کیفیت عالی دارند و انتخاب آنها بستگی به میزان کثیفی قالی‌ها و یا درخواست مشتریان صورت بگیرد. شست و شوی قالیشویی نزدیک کامرانیه از چند ویژگی نیز برخوردار است. از جمله آنکه قالی‌ها کاملا استریلیزه می‌شوند تا آلودگی‌های آنها که می‌تواند منشا بیماری باشد نیز از بین برود.

ویژگی دیگر قالیشویی نزدیک کامرانیه این است که قالی‌ها شست و شوی شرعی می‌شوند. البته این مرحله، به عنوان شست و شوی جداگانه نیست؛ بلکه منظور این است که قالی‌ها به دلیل آبگیری کامل، مشکل تمیزی شرعی را ندارند. ویژگی دیگر قالیشویی نزدیک کامرانیه، شست و شوی انواع کفپوش‌ها است. یعنی در این قالیشویی تنها قالی‌ها شسته نمی‌شوند، بلکه علاوه بر انواع قالی‌های دستباف و ماشینی، خدمات ربوط به موکت، زیلو، گلیم، انواع تابلوفرش‌ها، پتو و… نیز ارائه می‌شود.

قالیشویی نزدیک کامرانیه

انواع تعمیرات قالیشویی نزدیک کامرانیه

تعمیرات قالی‌ها شامل هر نوع تعمیری است که آسیب‌های قالی را تحت پوشش قرار می‌دهد. این تعمیرات شامل تعمیراتی چون رفوگری، رنگبندی، قلم زنی، تعمیر شیرازه، دار کشی و ریشه زنی است. اما این تعمیرات جه تعمیراتی هستند؟

رفوگری

تعمیرات رفوگری شامل تعمیر و اصلاح آسیب‌های مربوط به پاره شدن یا پوسیدگی قالی‌ها است. این کار از طریق تارو پودهای قالی انجام می‌شود.

رنگبندی

از رنگبندی جهت اصلاح رنگ‌های به هم ریخته قالی استفاده می‌شود. به هم ریختگی رنگ‌ها معمولا به دلیل ریختن مایعات مختلف یا جوهر بر روی قالی ایجاد می‌شود.

قلم زنی

خدمات قلم زنی نیز مختص عدم یکنواختی قالی‌ها است. یعنی وقتی قالی شما دارای عدم یکنواختی در رنگ است از طریق قلم زنی اصلاح می‌شود.

تعمیر شیرازه

با خدمات تعمیر شیرازه، قسمت‌های کناری یا همان شیرازه قالی اصلاح و تعمیر می‌شود. شیرازه علاوه بر زیبایی، نقش مهمی در حفظ قسمت‌های کناری قالی دارد.

دارکشی

اگر تا به حال تجربه استفاده از قالی دستباف را داشته‌اید احتمال دارد بعد از یک دوره استفاده از قالی متوجه کج شدن دار قالی شده‌اید. این کج شدگی نیز خوشبختانه جزء آسیب‌هایی است که در قالیشویی پاکمهر اصلاح می‌شود.

ریشه زنی

در تعمیرات ریشه زنی نیز ریشه‌های قالی‌ها ترمیم می‌شود. ریشه‌ها جزء اجزایی هستند که در معرض هر نوع آسیبی قرار دارند. آسیب ریشه‌ها نه تنها ظاهر قالی را زشت می‌کند بلکه می‌تواند به سایر قسمت‌های قالی نیز آسیب بزند. بنابراین اگر ریشه‌های قالی شما آسیب دیده است حتما از خدمات ریشه زنی استفاده کنید.

تحویل، بعد از شست و شو

آخرین مرحله خدمات قالیشویی نزدیک کامرانیه، تحویل قالی‌ها است. بعد از آنکه قالی‌ها به خوبی شسته و خشک شدند، به مشتریان تحویل داده می‌شوند. روند تحویل نیز مانند زمان جمع آوری، بسیار سریع است و معمولا دو یا سه روز بعد از جمع آوری آغاز می‌شود. در زمان تحویل، قالی‌ها داخل کاور نیز قرار داده می‌شوند. این کار که جزء خدمات اختصاصی پاکمهر است جهت جلوگیری از کثیف شدن قالی‌ها هنگام تحویل انجام می‌شود.

مشتری مداری

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و کسل و کارهای بزرگ بخشی از خدمات خود را بر پایه مشتری مداری قرار داده‌اند؛ زیرا مشتری مداری، اصل مهمی جهت موفقیت کسب و کارها و شرکت‌های بزرگ محسوب می‌شود. البته تعریف مشتری مداری بر حسب افراد و یا کسب و کارهای مختلف، متفاوت است؛ اما احترام به مشتریان را می‌توان از جمله این اصول دانست. احترام به مشتریان نیز در هر شرکت و کسب و کاری متفاوت است. با این حال قالیشویی نزدیک کامرانیه، روش مشتری مداری را بر اساس انعکاس پیشنهادات، انتقادات و نارضایتی‌های شما مشتریان عزیز قرار داده است.

سخن نهایی قالیشویی نزدیک کامرانیه

خدمات قالیشویی نزدیک کامرانیه نیز مانند سایر شعبه‌های آن متنوع و کامل است. یعنی شما اگر قالی‌های خود را به این قالیشویی بسپارید می‌توانید آن را با کیفیتی عالی تحویل بگیرید. گذشته از این، قالیشویی پاکمهر تعرفه‌های خود را نیز با قیمتی کاملا مقرون به صرفه ارائه می‌دهد تا همه شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند. خدمات قالیشویی نزدیک کامرانیه، با آنکه کیفیت بسیار بالایی دارد اما قیمت آن کاملا منصفانه است. ایمن جمله تنها یک ادعا نیست، بلکه واقعیتی است که با مقایسه این قالیشویی با قالیشویی‌های دیگر می‌توانید به دست آورید.

مطالب مرتبط

کامرانیه یکی از محله‌های منطقه یک تهران به شمار می‌رود که ساکنین خاصی نیز دارد. این محل به علت قرار داشتن در شمال تهران دسترسی سخت‌تری نسبت به دیگر محله‌های مرکز تهران دارد و کمتر قالیشویی‌هایی فرش‌های ساکنین این محل را می‌پذیرند؛ و یا در صورت پذیرفتن هزینه بالایی برای سرویس دهی مطرح می‌کنند. اما […] ...

29 بهمن 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر در منطقه 1 : آیا به دنبال قالیشویی مجاز و مطمئن در منطقه 1 هستید؟ در کدام یک از محله های منطقه 1 ساکن میباشید ؟ یکی از شعبات اصلی قالیشویی پاکمهر در منطقه 1 تهران است و می تواند به همه محله های واقع در این منطقه خدمات رسانی نماید . قالیشویی […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.