آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 12 دی 1402

قالیشویی نزدیک میرداماد |22553767|☎📞

آیا دوست دارید با یک قالیشویی نزدیک میرداماد آشنا شوید که خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد؟ اگر بله، پس بهتر است قالیشویی نزدیک میرداماد را بشناسید. قالیشویی نزدیک میرداماد، شعبه‌ای از پاکمهر است که خدمات آن با عنوان منحصر، کیفیت عالی و متمایز شناخته شده است.

خدمات قالیشویی نزدیک میرداماد که می‌توان آن را به دلیل نزدیکی به مناطق اطراف قالیشویی در ولیعصر نیز نامید مشابه سایر شعبه‌های پاکمهر است. با این حال برای آنکه با این خدمات آشنایی کاملی داشته باشید ما به بخشی از بهترین و مهم‌ترین این خدمات پرداخته‌ایم.

چه کسانی می‌توانند از خدمات قالیشویی نزدیک میرداماد استفاده کنند؟

قالیشویی نزدیک میرداماد مختص مردم و اهالی این منطقه است. اما علاوه بر اهالی میرداماد تمام کسانی که در نزدیک این منطقه هستند نیز می‌توانند از خدمات قالیشویی برخوردار شوند. البته قالیشویی پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران نیز شعبه دارد و همه اهالی این مناطق می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

با این حال بهتر است برای سهولت و سرعت بالا از شعبه‌های نزدیک به خود استفاده کنید. بنابراین اگر به دنبال قالیشویی در شریعتی و یا مناطقی که به آنها اشاره کردیم هستید می‌توانید از قالیشویی نزدیک میرداماد استفاده کنید.

خدمات قالیشویی نزدیک میرداماد

امکانات و خدمات قالیشویی در زرگنده (این منطقه نیز نزدیک به میرداماد است) شامل خدمات زیر است:

  • شست و شو
  • تعمیر
  • تحویل سریع و متمایز

خدمات شست و شو

شست وشوی قالیشویی نزدیک میرداماد دارای مرحله گردگیری و قرار دادن قالی در دستگاه است. بعد از آنکه قالی در داخل دستگاه قرار داده شد مراحل شست و شو به ترتیب آغاز می‌شوند. ابتدا قالی‌ها به طور کامل خیس می‌شوند، سپس مواد شوینده به کار می‌رود، بعد از آن مرحله آبگیری شروع می‌شود و در نهایت قالی‌ها آبگیری می‌شوند.

این روش به طور کامل و یک مرتبه برای تمام قالی‌ها استفاده می‌شود. البته به جز این روش ساده یا عادی روش اعلاشویی نیز وجود دارد که در آن مراحلی که ذکر کردیم چندین بار تکرار می‌شوند تا قالی‌های به شکل اعلا شسته شوند. هزینه اعلاشویی تا حدودی بیشتر از شست و شوی عادی است.

آیا شست و شو تنها مختص قالی‌ها است؟

شست و شوی قالی‌ها بخشی از خدمات شست و شوی قالیشویی نزدیک میرداماد است. علاوه بر قالی‌ها، خدمات مربوط به مبلمان، تابلوفرش، زیلو، موکت و… نیز ارائه می‌شود. شست و شوی این کفپوش‌ها یا لوازم نیز با دستگاه و به صورت کاملا باکیفیت انجام می‌شود.

آیا شست و شوی قالیشویی شرعی است؟

در این مورد نیز با قاطعیت باید بگوییم بله. شست و شو در این قالیشویی کاملا با موازین شرعی مطابقت دارد؛ زیرا قالی‌ها به طور کامل آبگیری می‌شوند. به عبارتی آب به عمق قالی‌ها و تاروپود آنها نفوذ می‌کند و جایی برای شک و تردید باقی نمی‌گذارد.

سایر خدمات شست و شو

علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم در قالیشویی نزدیک میرداماد استریلیزه کردن قالی‌ها نیز انجام می‌شود. بد نیست بدانید که قالی‌ها نیز می‌توانند عامل انتقال بیماری باشند. بنابراین با استریلیزه کردن تمام عوامل بیماری‌زای قالی از بین می‌روند.

قالیشویی نزدیک میرداماد

خدمات مربوط به تعمیر

تعمیرات قالیشویی نزدیک میرداماد نیز مانند خدمات شست و شو بسیار متمایز و باکیفیت هستند. خدمات تعمیر قالی‌ها تقریبا خدمات کاملی هستند که تمام آسبیب‌ها را پوشش می‌دهند. این خدمات شامل قلم زنی، ریشه زنی، رنگبندی، رفوگری، دارکشی و تعمیر شیرازه هستند. با قلم زنی، قالی شما در صورتی که دچار عدم یکنواختی رنگ باشد اصلاح می‌شود و رنگ آن یکنواخت می‌گردد. ریشه زنی مختص تعمیر ریشه‌های قالی است. یعنی اگر ریشه‌ها آسیب دیده باشند از این طریق تعمیر می‌شوند. تعمیرات مربوط به رنگبندی نیز مربوط به اصلاح رنگ‌ها است.

تفاوت رنگبندی با قلم زنی در این است که قلم زنی مختص اصلاح عدم یکنواختی رنگ‌ها است؛ اما در رنگبندی، به هم ریختگی رنگ‌ها اصلاح می‌شود. در بین تعمیرات رنگبندی، رفوگری یکی از بهترین و مهم‌ترین نوع تعمیرات قالی است. زیرا با رفوگری می‌توان تاروپودهای آسیب دیده قالی‌ها را تعمیر کرد. معمولا پارگی و پوسیدگی قالی یکی از آسیب‌های رایج در قالی‌ها است.

با دارکشی نیز می‌توان کجی‌های قالی را برطرف کرد. کج شدن قالی به خصوص قسمت طولی قالی بیشتر در قالی‌های دستباف اتفاق می‌افتد. اما با دارکشی می‌توان آن را از بین برد. در نهایت آنکه تعمیر شیرازه نیز همانطور که از نام آن مشخص است به تعمیر شیرازه یا قسمت طوالی و کناری قالی مربوط است.

خدمات تحویل

قالیشویی نزدیک میرداماد خدمات تحویل را نیز بر اساس اصول خاص خود تعریف کرده است. این اصول شامل سرعت و نظم بالا است. بدین معنا که قالی‌ها معمولا ظرف دو یا سه روز کاری تحویل داده می‌شوند. علاوه بر این هنگام تحویل قالی‌ها داخل کاوری مخصوص پاکمهر قرار داده می‌شوند تا تمام قسمت‌های آن تمیز باقی بماند. البته این موضوع هنگام جمع آوری قالی‌ها نیز صادق است. بدین معنا که بعد از تماس شما با قالیشویی، ثبت سفارش انجام می‌شود و بعد از آن نیروهای قالیشویی در فاصله زمانی اندک به آدرس شما مراجعه کرده و قالی‌ها را جمع آوری می‌کنند.

بد نیست بدانید که این اصل یعنی سرعت بالا و ثبت سفارش مختص تمام روزها و ماه‌های سال است. مطمئن باشید شما هیچگاه حتی در ایام نزدیک به عید برای ثبت سفارشات خود معطل نخواهید ماند. این ویژگی مرهون سرعت بالا، دستگاه‌های پیشرفته و راه‌های ارتباطی گسترده قالیشویی نزدیک میرداماد است. لازم به ذکر است که ثبت سفارشات علاوه بر خطوط تلفن از طریق آنلاین نیز قابل انجام است.

جمع بندی از قالیشویی نزدیک میرداماد

قالیشویی نزدیک میرداماد در کنار خدمات تخصصی خود برای خدمات غیرمادی همچون مشتری مداری نیز جایگاه و ارزش خاصی را در نظر گرفته است. گرچه ما با جرات ادعای برتری کیفیت در خدمات را داریم اما این حق را برای مشتریان خود قائل هستیم که بتوانند انتقادات، پیشنهادات و حتی نارضایتی خود از خدمات قالیشویی نزدیک میرداماد را با مجموعه پاکمهر در میان بگذارند.

مطمئن باشید در صورتی که انتقاد یا سهل‌انگاری از طرف قالیشویی متوجه شما باشد، مجموعه مدیریت آن را پیگیری خواهد کرد. قالیشویی نزدیک میرداماد علاوه بر این، تعرفه خدمات خود را در قیمتی مناسب قرار داده است تا همه شهروندان بتوانند به راحتی از آن برخوردار شوند. این اصل نیز در راستای مشتری مداری و احترام قالیشویی نزدیک میرداماد به همه مشتریان خود است.

مطالب مرتبط

انتخاب قالیشویی معتبر همیشه یکی از دغدغه‌های افراد بوده است. امروز در این مطلب قصد داریم تا بهترین قالیشویی میرداماد با نام مجموعه تخصصی پاک مهر را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان، تمامی خدمات مورد نیاز برای نظافت شست و شوی فرش‌ها و مبلمان منزل یا محل […] ...

20 اسفند 1402
ادامه مطلب

میرداماد یکی از محله‌های منطقه ۳ تهران است که در بین افراد ساکن تهران بسیار محبوب است. اما نکته قابل توجهی که وجود دارد تعداد قالیشویی در میرداماد است که نسبت به دیگر محله‌های تهران انگشت شمار هستند؛ اما امروزه قالیشویی در جردن شروع به فعالیت کرده است که به تمامی نقاط محله‌ی میرداماد و […] ...

6 اسفند 1401
ادامه مطلب