آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 12 مرداد 1401

قالیشویی نزدیک چهارراه قصر |88690517

قالیشویی در چهارراه قصر:

چهارراه قصر که تقاطع شریعتی و عباس آباد میباشد در منطقه 7 تهران جای گرفته و به منطقه عباس آباد و خیابان اندیشه بسیار نزدیک میباشد از دیگر خیابانهای اطراف 4 راه قصر خیابان بهشتی، خیابان سهروردی شمالی، خیابان مفتح قرار دارند. قالیشویی پاکمهر در نزدیکی چهارراه قصر شعبه فعال برای ارائه خدمات قالیشویی دارد که برای ساکنین و اطراف 4راه قصر خدمات ویژه و باکیفیت قالیشویی اعم از شستشوی ویژه برای فرشهای دستباف و ماشینی ایرانی و خارجی ، موکت ساده و پالاز، پتو و…با بهترین مواد و شامپوهای درجه یک ، همچنین خدمات رفوء و مرمت فرشهای عتیقه و قدیمی یا جدید دستباف و ماشینی که دچار صوانح پارگی یا سوختگی و پوسیدگی شده باشند، تعویض ریشه های از بین رفته یا پوسیده دستباف و ماشینی، دوخت شیرازه و چرمدوزی ، دارکشی، قلمکاری، پرداخت و…. و خدمات خشکشویی مبلمان اداری و منزل ، خوشخواب، موکت و کفپوش منازل و اداره جات را در حداقل زمان با حداکثر کیفیت و پاکیزگی ارائه مینماید.   

قالیشویی در خیابان اندیشه :

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام تجهیزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو و تابلو فرش به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را برای شهروندان ساکن در خیابان اندیشه انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی ویا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را دراینترنت سرچ نمایید ومشاهده خواهید کرد که کدام شعبه درنزدیک محل سکونت شماست وکادر مجرب قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روز حتی درایام تعطیلات دراختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و درکوتاه ترین زمان وبا کیفیت عالی و تضمینی وشستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در چهارراه قصر: قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در حوالی چهارراه قصر، عباس آباد، شهید قندی، مجیدیه و …در زمینه شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، شستشوی مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، تابلو فرش  و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص میباشد. قالیشویی […] ...

12 مرداد 1401
ادامه مطلب