آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 12 مرداد 1401

قالیشویی در 4 راه قصر | 88690517

قالیشویی پاک مهر در چهارراه قصر:

قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در حوالی چهارراه قصر، عباس آباد، شهید قندی، مجیدیه و …در زمینه شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، شستشوی مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، تابلو فرش  و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص میباشد.

قالیشویی پاکمهر بصورت حرفه ای و تخصصی و البته تضمینی شستشو و دیگر خدمات فرش مانند رفو گری و لکه گیری و رنگبرداری را با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد گیاهی و استاندارد و شامپوهای خارجی برای جلب رضایت بیشتر مشتریان انجام میدهد. 

در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرشهای ماشینی ، ( بلژیکی، فانتزی، طرح ابریشم و فرهی و….) انواع موکت ( ساده، طرحدار، گل برجسته و پالاز و …) انواع پتو، روفرشی، کناره و پادری و… بصورت اعلاءشوئی و سفیدشویی با کیفیت ممتاز و ویژه همراه با آبکشی اسلامی و مذهبی در کوته ترین زمان ممکن انجام شده و پس از خشک شدن آنها بصورت لول و کاور کشیده به مشتری تحویل میشود.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران بزرگ دارای سرویس دهی می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را دراینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه درنزدیک محل سکونت شماست وکادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی درایام تعطیلات دراختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و درکوتاه ترین زمان وبا کیفیت عالی و تضمینی وشستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

مجهزترین قالیشویی مجاز درمنطقه چهارراه قصر قالیشویی اسلامی پاکمهر می باشد.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

مطالب مرتبط

قالیشویی در چهارراه قصر: چهارراه قصر که تقاطع شریعتی و عباس آباد میباشد در منطقه 7 تهران جای گرفته و به منطقه عباس آباد و خیابان اندیشه بسیار نزدیک میباشد از دیگر خیابانهای اطراف 4 راه قصر خیابان بهشتی، خیابان سهروردی شمالی، خیابان مفتح قرار دارند. قالیشویی پاکمهر در نزدیکی چهارراه قصر شعبه فعال برای […] ...

12 مرداد 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.