آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 31 مرداد 1401

قالیشویی نزدیک شادمان | 66553719

قالیشویی پاک مهر در شادمان:

قالیشویی نزدیک به شادمان و حوالی ستارخان ، قالیشویی بزرگ و تخصصی پاک مهر میباشد که با، در نظر داشتن نظر مشتریان خویش ، همه روزه سعی دارد خدمات متنوع و تخصصی را به شما عزیزان ساکن در شادمان ، عرضه نماید.این قالیشویی با توجه به خدمات فوق حرفه ای و تخصصی خود برای شما عزیزان، خدمات24 ساعته و متنوعی را عرضه میکند. شما عزیزان میتوانید تنها با یک تماس با قالیشویی بزرگ و تخصصی پاکمهر، خدمات ارزنده ی این قالیشویی را دریافت نمایید. این قالیشویی همه روزه حتی در ایام تعطیل نیز، خدمات با کیفیت خود را به این قالیشویی عرضه میکند جهت برخورداری از خدمات ویژه این قالیشویی میتوانید از طریق زیر اقدام نمایید : 

1. از طریق تماس با اتحادیه قالیشویان و در خواست شماره های تماس قالیشویی پاکمهر. 

2. ازطریق تماس با سامانه تلفنی 118 و درخواست شماره های قالیشویی پاکمهر از پرسنل ایشان.

3. از طریق رجوع به سایت اتحادیه قالیشویان تهران ، با رجوع به این سایت ، در قسمت لیست مجاز قالیشویان تهران، میتوانید نام این قالیشویی را در اتحادیه قالیشویان تهران مشاهده نمایید.

قالیشویی پاکمهر، به دلیل مجاز بودن به هر سه حالت در دسترس شما بوده و شما می توانید، تنها با یک بار دریافت خدمات از ایشان، مشتری دائمی و همیشگی پاک مهر محسوب شوید. این قالیشویی به دلیل مجاز بودن عضو  رسمی و فعال اتحادیه ، نرخها و قیمت های مناسبی را که اتحایه قالیشویان تهران ، برای شما عزیزان  در نظر گرفته را به شما عرضه میکند. کلیه خدمات پاکمهر به صورت تخصصی و تضمینی میباشد. این قالیشویی خدمات متنوعی را به شما عزیزان عرضه میکند از جمله این خدمات میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

   

1. خدمات رنگ برداری : برداشتن رنگ فرش های آسیب دیده با تعیین درصد مشخص ، با تشخیص کارشناس به صورت تضمینی بدون آسیب رسیدن به فرش های شما.

2. خدمات لکه برداری : برداشتن لکه های سطحی و عمیق از روی فر شهای شما به صورت تضمینی و تخصصی با استفاده از موادمتناسب با جنس فرش 

3. خدمات رفو گری : پرداخت ، ریشه ، چرم دوزی ، شیرازه ، بافت و تعمیر فر شهای آسیب دیده ، رفع سوختگی و پارگی ، تعمیر و ترمیم و بازسازی فر شهای پوسیده.

کلیه شستشوی های شما زیر نظر اساتید و کارشناسان ماهر شستشو داده میشود و ما سلامت فر شهای شما را به شما تضمین میدهیم. اگر کوچکترین مشکلی در فرش ما وجود داشته باشد، به صورت تخصصی و تضمینی این مشکل را رفع میکنیم و به شما ضمانت سالم ماندن فر شهایتان را میدهیم.

قالیشویی پاک مهر در نزدیکی شادمان، همه روزه حتی در ایام تعطیلات ، خدمات خود را در حوالی و اطراف شادمان عرضه میکند.

شماره تماس با قالیشویی پاکمهر:02166553719 شبانه روزی.

ثبت سفارش در سایت بصورت آنلاین.